Tuesday 10 July 2018

نور ہی نور .....

اللّٰهُمَّ اجْعَلْ
اے اللّٰه! ڈال دے
فِىْ قَلْبِىْ نُوْرًا
میرے دل میں نور
وَّ فِىْ بَصَرِىْ نُوْرًا
اور میری آنکھوں میں نور
وَّ فِىْ سَمْعِىْ نُوْرًا
اور میرے کانوں میں نور
وَّ عَنْ يَّمِيْنِىْ نُوْرًا
اور میرے دائیں نور
وَّ عَنْ يَّسَارِىْ نُوْرًا
اور میرے بائیں نور
وَّ فَوْقِىْ نُوْرًا
اور میرے اوپر نور
وَّ تَحْتِىْ نُوْرًا
اور میرے نیچے نور
وَّ اَمَامِىْ نُوْرًا
اور میرے آگے نور
وَّ خَلْفِىْ نُوْرًا
اور میرے پیچھے نور
وَّ اجْعَلْ لِّىْ نُوْرًا
اور بنا دے
میرے لیے نور
وَّ فِىْ لِسَانِىْ نُوْرًا
اور میری زبان میں نور
وَّ عَصَبِىْ نُوْرًا
اور میرے پٹھے نورانی
وَّ لَحْمِىْ نُوْرًا
اور میرا گوشت نورانی
وَّ دَمِىْ نُوْرًا
اور میرا خون نورانی
وَّ شَعْرِىْ نُوْرًا
اور میرے بال نورانی
وَّ بَشَرِىْ نُوْرًا
اور میری جِلد نورانی
وَّ اجْعَلْ
اور ڈال دے
فِىْ نَفْسِىْ نُوْرًا
میرے نفس میں نور
وَّ اَعْظِمْ
اور بڑھا دے
لِىْ نُوْرًا
میرے لیے نور
اَللّٰهُمَّ
اے اللّٰه!
اَعْطِنِىْ نُوْرًا
مجھے نور عطا فرما



No comments:

Post a Comment