Monday 22 January 2018

بچوں کا رونا ذکر الہی؟

بچوں کا رونا ذکر الہی؟
ایک روایت "نزھت المجالس" کے حوالے سے گردش کر رہی ھے کہ: اپنے بچوں کو ان کے رونے پر سال بھر تک نہ مارو؛ کیونکہ شروع کے چار ماہ ان کا رونا در اصل کلمہ شہادت پڑھنا ھے، اور دوسرے چار ماہ ان کا رونا میری ذات پر درود پڑھنا ھے، اور تیسرے چار ماہ کا رونا اپنے والدین کے حق میں دعا کرنا ھے،
   
 اس روایت کی تحقیق اور سندی حیثیت کیا ھے؟

बच्चों का रोना ज़िक्रे इलाही है
हज़रत अनस रज़ियल्लाहु तआला अन्हु से रिवायत है के हुज़ूर सल्लल्लाहु तआला अलैहि वसल्लम ने इरशाद फ़रमाया••••• अपने बच्चों को साल भर तक रोने के बाइस मत मारा करो क्योंकि चार माह तक बच्चे का रोना दर अस्ल..लाइलाहा इल्लल्लाह.. होता है और चार माह तक वो मेरी ज़ात पर दरूद शरीफ पढ़ता है और चार माह तक अपने वालिदैन के लिए उस का रोना दुआएं होती है। गोया के बच्चे का रोना-रोना नही बल्कि वो अपनी बोली में ज़िक्रे खुदा व रसूल करता है,और अपने वालिदैन के लिए दअवाते बख्शिश में महव रहता है.
नुज़हतुल मजालिस जि.2 स.411
......
Sunday, 7 January 2018

➖➖➖➖➖➖➖
••• باسمہ تعالی ••••
الجواب وبہ التوفیق:
یہ روایت - خطیب - نے "تاریخ بغداد" میں اور - ابن جوزی - نے "موضوعات ابن جوزی"  میں کر کی ھے۔ اور اس روایت پر کلام کرتے ھوئے فرمایا ھے کہ مذکورہ روایت بہت زیادہ منکر ھے۔اسکا بیان کرنا صحیح نہیں؛ اور اسکی نسبت حضور کی جانب کرنے میں بہی شدید احتیاط کی ضرورت ھے۔  کتاب نزھت المجالس  امام عبد الرحمن الصفوری الشافعی رح کی ھے؛ لیکن اس کتاب میں رطب و یابس سبہی کچھ جمع ھے۔ انہوں نے جمع روایات میں تحقیق کو مد نظر نہیں رکھا ھے۔
روایت کے عربی الفاظ:
⏺ لا تضرِبوا أولادَكُم على بُكائِهِم ، فبُكاءُ الصَّبيِّ أربعةُ أشهرٍ شَهادةُ أن لا إلَهَ إلا اللَّهُ ، وأربعةُ أشهرٍ الصَّلاةُ على محمَّدٍ صلَّى اللَّهُ عليهِ وسلَّمَ ، وأربعةُ أشهرٍ دعاءٌ لوالِدَيهِ.
الراوي: عبدالله بن عمر
المحدث: ابن الجوزي
المصدر:  موضوعات ابن الجوزي
المجلد: 1
الصفحة: 152
الناشر: المكتبه السلفيه، بالمدينة المنورة، السعودية العربية.
  حكم الرواية: منكر جدا.
■ امام صفوری کا تعارف:
شیخ صفوری ایک مؤرخ اور ادیب تھے.
- نام: عبدالرحمن بن عبدالسلام الصفوري.
- تاريخ الوفاة: 894ھ.
◇ ترجمة المصنف الصفوري (المتوفی 894هـ =1489م)*
عبدالرحمن بن عبدالسلام بن عبدالرحمن بن عثمان الصفوري الشافعي: مؤرخ أديب من أهل مكة، نسبته إلى صفورية في الأردن.
• من كتبه:
- (المحاسن المجتمعة في الخلفاء الأربعة - خ) في الظاهرية (229 ورقة)
- (نزهة المجالس، ومنتخب النفائس - ط)
- كتاب (الصيام - خ) في الأزهرية.
- (صلاح الأرواح والطريق إلى دار الفلاح - خ) فقه، في البصرة (العباسية).
■ کتاب نزہت المجالس کی حیثیت:
یہ کتاب ہر موضوع پر مشتمل مواد سے بھری پڑی ہے اور اس کتاب میں ہر طرح کی صحیح اور غلط روایات کی بہت بڑی تعداد موجود ہے، ابتداء سے ہی علمائے کرام نے اس کتاب پر اعتماد نہیں کیا.
بلکہ اس کتاب میں ذکر کردہ موضوع روایات کی بنیاد پر شیخ شہاب الدین الحمصی نے جامع اموی سے ان کی درس کی کرسی ہٹانے کا حکم دیا تھا.
*وبسبب كتابه هذا حكم عليه الشهاب الحمصي برفع كرسيه من الجامع الأموي يوم 15 جمادى الأولى 899هـ كما حكى في كتابه "حوادث الزمان". وذلك بسبب ما حشره فيه من الحديث الموضوع.*
مشاهير كتب الرقائق. يكاد يكون خلاصة لكل ما ورد فيها من حكايا الصالحين، ونوادر أخبارهم. ألفه الصفوري كما يبدو في مدة طويلة، بعد تأليف كتابه "صلاح الأرواح". ورتبه على أركان الإسلام وشعب الإيمان، وختمه بخصائص النبي صلی اللہ علیه وسلم سيما في المولد والمعراج، ثم مناقب أمهات المؤمنين، والعشرة المبشرين، وحشده بما انتخبه من نفائس الكتب والتفاسير المشهورة.
طبع الكتاب لأول مرة بالمطبعة الأزهرية بمصر في جزئين (سنة:1346هـ) بعناية إبراهيم الفيومي.
■ اس کتاب پر علمائےکرام کے تبصرے:
١. یہ کتاب ہر طرح کی موضوعات سے بھری ہوئی ہے.
○ والكتاب المذكور المسمى "نزهة المجالس" فيه موضوعات وأشياء لا أصل لها، وقد نبه على هذا السيوطي في فتاواه وخرج بعض تلك المرويات، والواجب الحذر من هذا الكتاب.
٢. اس کتاب کے مصنف شافعی تھے، لیکن حضرات شوافع نے اس کتاب کو باطل لکھا ہے.
○ الكتاب متكلم فيه حتى من السادة الشافعية أنفسهم وكنت قد طالعت بعض كلام الشافعية ممن وقف على الكتاب ونبه على بطلان ما فيه وعلى عدم الاعتماد على صاحبه لكونه حشى كتابه بالبواطل.
٣. اس کتاب میں ہر طرح کی چیزیں اور اسرائیلیات موجود ہیں جن پر اعتماد نہیں کیا جاسکتا ہے.
● السؤال:
كتاب نزهة المجالس للصفوري ھل ھو كتاب معتمد أستطيع أن أتبع منهجه أو أنه من الكتب الممنوعة حسب ما قيل لي؟ من فضلکم أفيدوني؟...وجزاكم الله خيراً.
● الجواب:
فإن هذا الكتاب مليء بالقصص الإسرائيلية والأحاديث التي لا تثبت، ولهذا فإنه لا يمكن أن يعتمد عليه ولا أن يتبع منهجه، بل الواجب الاستغناء عنه بالقرآن وكتب التفسير المعتمدة وكتب الحديث، ومؤلفات العلماء المحققين في المواعظ والرقائق والأخلاق.
والله تعالى أعلم،
كتبه: محمدعدنان وقار صديقي  مع الاستفاد حول الكتاب: نزهة المجالس  من السطور التي الفها: الاستاذ الباحث الشيخ عبد الباقي اخوند زاده،
http://googleweblight.com/i?u=http://adnanoffical.blogspot.com/2018/01/blog-post_7.html&grqid=g4t75NH1&hl=en-IN

No comments:

Post a Comment