Sunday, 15 November 2015

امر بالمعروف و نہی عن المنکر

ایس اے ساگر 

سورہ توبہ میں اللہ جل شانہ و عم نوالہ کا ارشاد گرامی ہے کہ

التَّائِبُونَ الْعَابِدُونَ الْحَامِدُونَ السَّائِحُونَ الرَّاكِعُونَ السَّاجِدُونَ الْآمِرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَالنَّاهُونَ عَنِ الْمُنكَرِ وَالْحَافِظُونَ لِحُدُودِ اللَّهِ ۗ وَبَشِّرِ الْمُؤْمِنِينَ

یعنی توبہ کرنے والے، عبادت کرنے والے، حمد کرنے والے، روزہ رکھنے والے، رکوع کرنے والے، سجدہ کرنے والے، نیک کاموں کاحکم کرنے والے، بری باتوں سے منع کرنے والے، خدا کی حدوں کی حفاظت کرنے والے، (یہی مومن لوگ ہیں) اور اے پیغمبر مومنوں کو (بہشت کی) خوش خبری سنادو.

برائی سے مفاہمت نہ کرنے کے سلسلہ میں سورہ المائدہ

ﻟُﻌِﻦَ ﺍﻟَّﺬِﻳﻦَ ﻛَﻔَﺮُﻭﺍ ﻣِﻦ ﺑَﻨِﻲ ﺇِﺳْﺮَﺍﺋِﻴﻞَ ﻋَﻠَﻰٰ ﻟِﺴَﺎﻥِ ﺩَﺍﻭُﻭﺩَ ﻭَﻋِﻴﺴَﻰ ﺍﺑْﻦِ ﻣَﺮْﻳَﻢَۚ ﺫَٰﻟِﻚَ ﺑِﻤَﺎ ﻋَﺼَﻮﺍ ﻭَّﻛَﺎﻧُﻮﺍ ﻳَﻌْﺘَﺪُﻭﻥَ، ﻛَﺎﻧُﻮﺍ ﻟَﺎ ﻳَﺘَﻨَﺎﻫَﻮْﻥَ ﻋَﻦ ﻣُّﻨﻜَﺮٍ ﻓَﻌَﻠُﻮﻩُۚ ﻟَﺒِﺌْﺲَ ﻣَﺎ ﻛَﺎﻧُﻮﺍ ﻳَﻔْﻌَﻠُﻮﻥَ ‏

کی یہ آیات بھی شاہد ہیں جن میں واضح کیا گیا ہے کہ

بنی ﺍﺳﺮﺍﺋﯿﻞ ﮐﮯ ﮐﺎﻓﺮﻭﮞ ﭘﺮ ﺩﺍﺅﺩ ﺍﻭﺭ ﻋﯿﺴﯽ ﺑﻦ ﻣﺮﯾﻢ ﮐﯽ ﺯﺑﺎﻧﯽ ﻟﻌﻨﺖ ﮐﯽ ﮔﺌﯽ، ﺍﺱ ﻭﺟﮧ ﺳﮯ ﮐﮧ ﻭﮦ ﻧﺎﻓﺮﻣﺎﻧﯿﺎﮞ ﮐﺮﺗﮯ ﺗﮭﮯ، ﺍﻭﺭ ﺣﺪ ﺳﮯ ﺍٓﮔﮯ ﺑﮍﮪ ﺟﺎﺗﮯ ﺗﮭﮯ، ﺍٓﭘﺲ ﻣﯿﮟ ﺍﯾﮏ ﺩﻭﺳﺮﮮ ﮐﻮ ﺑﺮﮮ ﮐﺎﻣﻮﮞ ﺳﮯ ﺟﻮ ﻭﮦ ﮐﺮﺗﮯ ﺗﮭﮯ ﺭﻭﮐﺘﮯ ﻧﮧ ﺗﮭﮯ، ﺟﻮ ﮐﭽﮫ ﺑﮭﯽ ﻭﮦ ﮐﺮﺗﮯ ﺗﮭﮯ ﯾﻘﯿﻨﺎ ﻭﮦ ﺑﮩﺖ ﺑﺮﺍ ﺗﮭﺎ ۔

ﯾﻌﻨﯽ کہ ﺯﺑﻮﺭ ﻣﯿﮟ ﺟﻮ ﺣﻀﺮﺕ ﺩﺍﺅﺩ ﻋﻠﯿﮧ ﺍﻟﺴﻼﻡ ﭘﺮ ﺍﻭﺭ ﺍﻧﺠﯿﻞ ﻣﯿﮟ ﺟﻮ ﺣﻀﺮﺕ ﻋﯿﺴﯽ ﻋﻠﯿﮧ ﺍﻟﺴﻼﻡ ﭘﺮ ﻧﺎﺯﻝ ﮨﻮﺋﯽ، ﺍﺏ ﯾﮩﯽ ﻟﻌﻨﺖ ﻗﺮﺍٓﻥ ﮐﺮﯾﻢ ﮐﮯ ﺫﺭﯾﻌﮧ ﺍﻥ ﭘﺮ ﮐﯽ ﺟﺎ ﺭﮨﯽ ﮨﮯﺟﻮ نبی کریم حضرت ﻣﺤﻤﺪ صلی اللہ علیہ وسلم ﭘﺮ ﻧﺎﺯﻝ ﮨﻮﺍ، ﻟﻌﻨﺖ ﮐﺎ ﻣﻄﻠﺐ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﯽ ﺭﺣﻤﺖ ﺍﻭﺭ ﺧﯿﺮ ﺳﮯ ﺩﻭﺭﯼ ﮨﮯ۔ ﻟﻌﻨﺖ ﮐﮯ ﺍﺳﺒﺎﺏ ﮨﯿﮟ : ﻋﺼﯿﺎﻥ، ﯾﻌﻨﯽ ﻭﺍﺟﺒﺎﺕ ﮐﺎ ﺗﺮﮎ ﺍﻭﺭ ﻣﺤﺮﻣﺎﺕ ﮐﺎ ﺍﺭﺗﮑﺎﺏ ﮐﺮﮐﮯ ﺍﻧﮩﻮﮞ ﻧﮯ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﯽ ﻧﺎﻓﺮﻣﺎﻧﯽ ﮐﯽ۔ ﺍﻭﺭ ﺍﻋﺘﺪﺍ، ﯾﻌﻨﯽ ﺩﯾﻦ ﻣﯿﮟ ﻏﻠﻮ ﺍﻭﺭ ﺑﺪﻋﺎﺕ ﺍﯾﺠﺎﺩ ﮐﺮﮐﮯ ﺍﻧﮩﻮﮞ ﻧﮯ ﺣﺪ ﺳﮯ ﺗﺠﺎﻭﺯ ﮐﯿﺎ۔
ﺍﺱ ﭘﺮ ﻣﺴﺘﺰﺍﺩ ﯾﮧ ﮐﮧ ﻭﮦ ﺍﯾﮏ ﺩﻭﺳﺮﮮ ﮐﻮ ﺑﺮﺍﺋﯽ ﺳﮯ ﺭﻭﮐﺘﮯ ﻧﮩﯿﮟ ﺗﮭﮯﺟﻮ ﺑﺠﺎﺋﮯ ﺧﻮﺩ ﺍﯾﮏ ﺑﮩﺖ ﺑﮍﺍ ﺟﺮﻡ ﮨﮯ، ﺑﻌﺾ ﻣﻔﺴﺮﯾﻦ ﻧﮯ ﺍﺳﯽ ﺗﺮﮎ ﻧﮩﯽ ﻋﻦ ﺍﻟﻤﻨﮑﺮ ﮐﻮ ﻋﺼﯿﺎﻥ ﺍﻭﺭ ﺍﻋﺘﺪﺍ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﯾﺎ ﮨﮯﺟﻮ ﻟﻌﻨﺖ ﮐﺎ ﺳﺒﺐ ﺑﻨﺎ۔ ﺑﮩﺮﺣﺎﻝ ﺩﻭﻧﻮﮞ ﺻﻮﺭﺗﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺑﺮﺍﺋﯽ ﮐﻮ ﺩﯾﮑﮭﺘﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﺑﺮﺍﺋﯽ ﺳﮯ ﻧﮧ ﺭﻭﮐﻨﺎﺑﮩﺖ ﺑﮍﺍ ﺟﺮﻡ ﺍﻭﺭ ﻟﻌﻨﺖ ﻭ ﻏﻀﺐ ﺍﻟﮩﯽ ﮐﺎ ﺳﺒﺐ ﮨﮯ، ﺣﺪﯾﺚ ﻣﯿﮟ ﺑﮭﯽ ﺍﺱ ﺟﺮﻡ ﭘﺮ ﺑﮍﯼ ﺳﺨﺖ ﻭﻋﯿﺪﯾﮟ ﺑﯿﺎﻥ ﮐﯽ ﮔﺌﯽ ﮨﯿﮟ۔ ﺍﺳﯽ ﻟﯿﮯ ﺍﯾﮏ ﺣﺪﯾﺚ ﻣﯿﮟ ﺍﺱ ﮐﯽ ﺗﺎﮐﯿﺪ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﮐﮩﺎ ﮔﯿﺎ ﮨﮯ :
صحیح مسلم کے مطابق ﺟﻮ ﺷﺨﺺ ﮐﺴﯽ ﻣﻨﮑﺮ ‏( ﺑﺮﺍﺋﯽ ‏) ﮐﻮ ﺩﯾﮑﮭﮯ، ﺗﻮ ﺍﺳﮯ ﭼﺎہئے ﮐﮧ ﺍﺳﮯ ﮨﺎﺗﮫ ﺳﮯ ﺑﺪﻝ ﺩﮮ،ﺍﮔﺮ ﺍﺱ ﮐﯽ ﻃﺎﻗﺖ ﻧﮧ ﮨﻮ ﺗﻮ ﺯﺑﺎﻥ ﺳﮯ ﺑﺪﻝ ﺩﮮ، ﺍﮔﺮ ﺍﺱ ﮐﯽ ﺑﮭﯽ ﻃﺎﻗﺖ ﻧﮧ ﮨﻮ ﺗﻮ ﺩﻝ ﺳﮯ ﺍﻭﺭ ﯾﮧ ﺍﯾﻤﺎﻥ ﮐﺎ ﮐﻤﺰﻭﺭ ﺗﺮﯾﻦ ﺩﺭﺟﮧ ﮨﮯ۔ ‏
مسند احمد کی ایک ﺣﺪﯾﺚ4/192  ﻣﯿﮟ ارشاد گرامی ﮨﮯ :
” ﯾﻘﯿﻨﺎ ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﯽ ﺧﺎﺹ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﮯ ﻋﻤﻞ ‏( ﮔﻨﺎﮨﻮﮞ ‏) ﮐﯽ ﻭﺟﮧ ﺳﮯ ﻋﺎﻡ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﻮ ﻋﺬﺍﺏ ﻧﮩﯿﮟ ﺩﯾﺘﺎ، ﯾﮩﺎﮞ ﺗﮏ ﮐﮧ ﺟﺐ ﻋﺎﻡ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﺎ ﺣﺎﻝ ﯾﮧ ﮨﻮﺟﺎﺋﮯﮐﮧ ﻭﮦ ﺑﺮﺍﺋﯽ ﺍﭘﻨﮯ ﺩﺭﻣﯿﺎﻥ ﮨﻮﺗﮯ ﺩﯾﮑﮭﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﻭﮦ ﺍﺱ ﭘﺮ ﻧﮑﯿﺮ ﮐﺮﻧﮯ ﭘﺮ ﻗﺎﺩﺭ ﺑﮭﯽ ﮨﻮﮞ ﻟﯿﮑﻦ ﻭﮦ ﺍﺳﮯ ﻧﺸﺎﻧﮧ ﺗﻨﻘﯿﺪ ﻧﮧ ﺑﻨﺎﺋﯿﮟ، ﺟﺐ ﺍﯾﺴﺎ ﮨﻮﻧﮯ ﻟﮕﮯ ﺗﻮ ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﯽ ﮐﺎ ﻋﺬﺍﺏ ﺧﺎﺹ ﺍﻭﺭ ﻋﺎﻡ ﺳﺐ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﻮ ﺍﭘﻨﯽ ﻟﭙﯿﭧ ﻣﯿﮟ ﻟﮯ ﻟﯿﺘﺎ ﮨﮯ۔ “ ‏
مسند احمد کی ہی ﺩﻭﺳﺮﯼ ﺭﻭﺍﯾﺖ 5/389 ﻣﯿﮟ ﺍﺱ ﻓﺮﯾﻀﮯ ﮐﮯ ﺗﺮﮎ ﭘﺮ ﯾﮧ ﻭﻋﯿﺪ ﺳﻨﺎﺋﯽ ﮔﺌﯽ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺗﻢ ﻋﺬﺍﺏ ﺍﻟﮩﯽ ﮐﮯ ﻣﺴﺘﺤﻖ ﺑﻦ ﺟﺎﺅ ﮔﮯ، ﭘﮭﺮ ﺗﻢ ﺍﻟﻠﮧ ﺳﮯ ﺩﻋﺎﺋﯿﮟ ﺑﮭﯽ ﻣﺎﻧﮕﻮ ﮔﮯ ﺗﻮ ﻗﺒﻮﻝ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﻮﮞ ﮔﯽ۔
ﺍﺱ لئے ﻣﻌﺎﺷﺮﮮ ﻣﯿﮟ ﺍﯾﺴﮯ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﺎ ﻭﺟﻮﺩ ﻧﮩﺎﯾﺖ ﺿﺮﻭﺭﯼ ﮨﮯ ﺟﻮ ﻧﮧ ﺻﺮﻑ ﻣﻨﮑﺮﺍﺕ ﺳﮯ ﺑﺎﺯ ﺭﮨﻨﮯ ﻭﺍﻟﮯ ﮨﻮﮞ ﺑﻠﮑﮧ ﺩﻭﺳﺮﻭﮞ ﮐﻮ ﺑﮭﯽ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺍﺭﺗﮑﺎﺏ ﺳﮯ ﺭﻭﮐﺘﮯ ﺭﮨﺘﮯ ﮨﻮﮞ ﺍﻭﺭ ﻣﻨﮑﺮﺍﺕ ﺳﮯ ﻣﻔﺎﮨﻤﺖ ﯾﺎ ﻣﺪﺍﮨﻨﺖ ﮐﺮﻧﮯ ﻭﺍﻟﮯ ﻧﮧ ﮨﻮﮞ۔ ﻭﺭﻧﮧ ﺑﺮﺍﺋﯽ ﺳﮯ ﻣﻔﺎﮨﻤﺖ ﯾﺎ ﺍﺱ ﮐﮯ ﻣﻌﺎﻣﻠﮯ ﻣﯿﮟ ﻣﺪﺍﮨﻨﺖ ﻏﻀﺐ ﺍﻟﮩﯽ ﮐﻮ ﺩﻋﻮﺕ ﺩﯾﻨﮯ ﮐﮯ ﻣﺘﺮﺍﺩﻑ ﮨﮯ۔ اللہ امت کی حفاظت فرمائے. 



No comments:

Post a Comment