Saturday, 14 November 2015

حفظ القرآن کا شوق کیسے کریں پیدا؟

ایس اے ساگر 

دعوت و تبلیغ کے نام سے معروف محنت کے سبب  بچوں میں حفظ قرآن شریف کا شغف تو پیدا ہورہا ہے لیکن خاطر خواہ ماحول نہ ملنے کے سبب یہ سمجھنے سے قاصر ہیں کہ اسے پروان کیسے چڑھائیں؟ متعدد روایات سے پتہ چلتا ہے کہ اﯾﺎﻡ ﺣﻤﻞ کے دوران ﻗﺮﺁﻥ ﮐﺮﯾﻢ ﮐﯽ ﺳﻤﺎﻋﺖ  کی برکت سے بچے پیدائشی طور پر حفظ کی دولت کیساتھ دنیا میں تولد ہوئے ہیں. اس کی تائید میں ﻣﺘﻌﺪﺩﺍﻣﺮﯾﮑﯽ ﻣﺎﮨﺮﯾﻦ تسلیم کرتے ہیں ﮐﮧ ﻣﺎﮞ ﮐﯽ ﺧﻮﺷﯽ، ﻏﻢ، ﻏﺼﮧ ﺍﻭﺭ ﭘﺮﯾﺸﺎﻧﯽ ﺟﯿﺴﮯ ﺣﺎﻻﺕ ﺳﮯ ﺟﻨﯿﻦ ﻣﺘﺎﺛﺮ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ، ﺍﮔﺮ ﻣﺎﮞ ﺑﺂﻭﺍﺯ ﺑﻠﻨﺪ ﮐﭽﮫ ﭘﮍﮬﺘﯽ ﮨﮯ ﺗﻮ ﻣﺎﮞ ﮐﯽ ﻗﺮﺍﺕ ﮐﺎ ﺍﺛﺮ جنین پر پڑتا ﮨﮯ۔ ﺍﮔﺮ ﻣﺎﮞ ﻗﺮﺁﻥ ﮐﺮﯾﻢ ﭘﮍﮬﮯ ﯾﺎ ﮐﺜﺮﺕ ﺳﮯ ﻗﺮﺁﻥ ﮐﺮﯾﻢ ﺳﻨﮯ ﺗﻮﯾﻘﯿﻨﺎ ﺳﻌﺎﺩﺗﻤﻨﺪﯼ ﮐﯽ ﺑﺎﺕ ﮨﮯ، ﮐﯿﻮﻧﮑﮧ ﺑﭽﮧ ﺍﭘﻨﯽ ﻣﺎﮞ ﮐﯽ ﺟﺎﻧﺐ ﺳﮯ ﺣﺎﺻﻞ ﮨﻮﻧﮯ ﻭﺍﻟﮯ ﺧﯿﺮ ﮐﮯ ﺫﺭﯾﻌﮧ ﺭﺍﺣﺖ ﭘﺎﺗﺎ ﮨﮯ، ﺍﺱ ﻃﺮﺡ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﺎﮐﻼﻡ ﻣﺎﮞ ﮐﯽ ﺟﺎﻧﺐ ﺳﮯ ﺑﭽﮯ کیلئے ﺳﺐ ﺳﮯ ﻋﻈﯿﻢ ﺳﺮﻣﺎﯾﮧ ﺛﺎﺑﺖ ﮨﻮﺳﮑﺘﺎ ﮨﮯ، ﺷﯿﺦ ﮈﺍﮐﭩﺮ ﻣﺤﻤﺪ ﺭﺍﺗﺐ ﺍﻟﻨﺎﺑﻠﺴﯽ ﮐﮯ ﺑﻘﻮﻝ
” ﻗﺮﺁﻥ ﭘﮍﮬﻨﮯ ﻭﺍﻟﯽ ﺣﺎﻣﻠﮧ ﻣﺎﮞ ﮐﺎ ﻧﻮﻣﻮﻟﻮﺩ ﻗﺮﺁﻥ ﺳﮯ ﺗﻌﻠﻖ ﺭﮐﮭﻨﮯ ﻭﺍﻻ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ “
کسی کو شک ہو تو  ﮐﺘﺎﺏ ﺗﺮﺑﯿﺔﺍﺳﻼﻣﯿﮧ ‏سے رجوع کر سکتاہے.
ﺍﯾﺎﻡ ﺭﺿﺎﻋﺖ کی خصوصیات :
ﻣﺎﮨﺮﯾﻦ ﮐﺎ ﮐﮩﻨﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺩﻭﺩﮪ ﭘﯿﺘﺎ ﺑﭽﮧ ﺍﭘﻨﮯ ﺍﻃﺮﺍﻑ ﮐﯽ ﭼﯿﺰﻭﮞ ﮐﺎ ﺍﺛﺮ ﻟﯿﺘﺎ ﮨﮯ،ﺟﺒﮑﮧ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺣﻮﺍﺱ ﻣﯿﮟ ﺳﻤﺎﻋﺖ ﮐﯽ ﺳﺐ ﺳﮯ ﭘﮩﻠﮯ ﺷﺮﻭﻋﺎﺕ ﮨﻮﺗﯽ ﮨﮯ، ﺑﭽﮧ ﺍﯾﺎﻡ ﺭﺿﺎﻋﺖ ﻣﯿﮟ ﻣﻔﺮﺩ ﺍﻟﻔﺎﻅ ﮐﻮ ﺟﻤﻊ ﮐﺮﻧﺎ ﺷﺮﻭﻉ ﮐﺮﺩﯾﺘﺎ ﮨﮯ، ﮔﺮﭼﮧ ﻭﮦ ﺍﯾﺎﻡ ﺭﺿﺎﻋﺖ ﻣﯿﮟ ﺍﻥ ﺍﻟﻔﺎﻅ ﮐﻮ ﺍﺩﺍ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﺮﺳﮑﺘﺎ ﻟﯿﮑﻦ ﯾﮩﯽ ﻣﻔﺮﺩﺍﺕ ﮐﻮ ﻭﮦ ﺑﻌﺪ ﻣﯿﮟ ﺍﺩﺍ ﮐﺮﻧﮯ ﭘﺮ ﻗﺎﺩﺭ ﮨﻮﺟﺎﺗﺎ ﮨﮯ، ﺍﮔﺮ ﺩﻭﺩﮪ ﭘﻼﻧﮯ ﻭﺍﻟﯽ ﻣﺎﮞ ﮐﻮ ﺍﺱ ﻋﺮﺻﮯ ﻣﯿﮟ ﻗﺮﺁﻥ ﮐﺮﯾﻢ ﮐﯽ ﺳﻤﺎﻋﺖ ﯾﺎ ﺑﺂﻭﺍﺯ ﺑﻠﻨﺪﺗﻼﻭﺕ ﮐﺎ ﻣﻮﻗﻊ ﻣﯿﺴﺮ ﺁﺟﺎﺋﮯ،ﺗﻮ ﮐﻮﺋﯽ ﺷﮏ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﮧ ﺍﺱ ﮐﺎ ﯾﮧ ﻋﻤﻞ ﺑﭽﮧ ﭘﺮ ﺑﮩﺖ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﺍﺛﺮ ﺍﻧﺪﺍﺯ ﮨﻮﮔﺎ، ﺍﻭﺭ ﺑﭽﮯ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﺣﻔﻆ ﻗﺮﺁﻥ ﮐﺮﯾﻢ ﮐﺮﻧﺎ ﺁﺳﺎﻥ ﮨﻮﮔﺎ،ﯾﮩﯽ ﻭﺟﮧ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﯽ ﻣﺎﮞ ﮐﻮ ﺣﮑﻢ ﺩﯾﺘﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﻭﮦ ﺍﭘﻨﮯ ﺑﭽﮯ ﮐﻮ ﺩﻭ ﺑﺮﺱ ﺗﮏ ﺩﻭﺩﮪ ﭘﻼﺋﮯ، ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﯽ ﻧﮯ ﺍﺳﮯ ﺑﭽﮯ ﮐﺎ ﺣﻖ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﯾﺎ ، ﺍﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﯽ ﺭﺿﺎﻋﺖ ﮐﮯ ﻋﺮﺻﮯ ﻣﯿﮟ ﻣﺎﮞ ﮐﻮ ﺑﭽﮯ ﮐﮯ ﮐﮭﺎﻧﮯ، ﭘﯿﻨﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﺳﮯ ﻟﺒﺎﺱ ﭘﮩﻨﺎﻧﮯ ﮐﺎ ﺫﻣﮧ ﺩﺍﺭ ﺑﻨﺎﺗﺎ ﮨﮯ، ﺟﯿﺴﺎ ﮐﮧ سورہ بقرہ:233 میں ﺍﺭﺷﺎﺩ ﺑﺎﺭﯼ ﺗﻌﺎﻟﯽ یوں وارد ﮨﮯ :
” ﻣﺎﺋﯿﮟ ﺍﭘﻨﯽ ﺍﻭﻻﺩ ﮐﻮ ﺩﻭ ﺳﺎﻝ ﮐﺎﻣﻞ ﺩﻭﺩﮪ ﭘﻼﺋﯿﮟ ﺟﻦ ﮐﺎ ﺍﺭﺍﺩﮦ ﺩﻭﺩﮪ ﭘﻼﻧﮯ ﮐﯽ ﻣﺪﺕ ﺑﺎﻟﮑﻞ ﭘﻮﺭﯼ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﺎ ﮨﻮ ﺍﻭﺭ ﺟﻦ ﮐﮯ ﺑﭽﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﻥ ﮐﮯ ﺫﻣﮧ ﺍﻥ ﮐﺎ ﺭﻭﭨﯽ ﮐﭙﮍﺍ ﮨﮯ ﺟﻮﺩﺳﺘﻮﺭ ﮐﮯ ﻣﻄﺎﺑﻖ ﮨﻮ۔ “ ‏
ﺑﭽﮯ ﮐﮯ روبرو ﺗﻼﻭﺕ ﻗﺮﺁﻥ :
ﭼﮭﻮﭨﮯ ﺑﭽﮯ ﺍﮐﺜﺮ ﺍﭘﻨﯽ ﻣﺎﮞ ﮐﯽ ﺣﺮﮐﺎﺕ ﻭﺳﮑﻨﺎﺕ ﺍﻭﺭ ﻣﺎﮞ ﮐﮯ ﺭﮐﻮﻉ ﻭﺳﺠﻮﺩ ﮐﯽ ﻧﻘﻞ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ، ﺍﮔﺮ ﺑﭽﮯ ﮐﮯ ﺳﺎﻣﻨﮯ ﮐﺜﺮﺕ ﺳﮯ ﺗﻼﻭﺕ ﮨﻮﺗﻮ ﯾﮧ ﻋﻤﻞ ﺑﭽﮯ کیلئے  ﯾﻘﯿﻨﺎ ﻣﺤﺒﻮﺏ ﺑﻦ ﺟﺎﺋﮯ ﮔﺎ، ﺑﻌﺪﻣﯿﮟ ﻣﺎﮞ ﮐﺎ ﯾﮩﯽ ﻋﻤﻞ ﺑﭽﮧ ﮐﮯ ﺣﻔﻆ ﮐﺮﻧﮯ ﻣﯿﮟ ﻣﺪﺩﮔﺎﺭ ﺛﺎﺑﺖ ﮨﻮﮔﺎ، ﻣﺰﯾﺪ ﯾﮧ ﮐﮧ ﺗﻼﻭﺕ ﮐﯽ ﺑﺮﮐﺎﺕ ﭘﻮﺭﮮ ﮔﮭﺮ ﺍﻭﺭ ﭘﻮﺭﮮ ﮐﻨﺒﮯ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﺑﺎﻋﺚِ ﺧﯿﺮ ﮨﻮﮔﯽ،ﯾﻘﯿﻨﺎ ﺗﻼﻭﺕ ﮐﯽ ﻓﻀﯿﻠﺖ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺛﻮﺍﺏ ﮐﺎ ﮨﻢ ﺍﻧﺪﺍﺯ ﮦ ﻧﮩﯿﮟ ﻟﮕﺎ ﺳﮑﺘﮯ۔
۴۔ ﻗﺮﺁﻥ ﻣﺠﯿﺪ ﺳﺐ ﺳﮯ ﻗﯿﻤﺘﯽ ﺍﻭﺭ ﺧﻮﺑﺼﻮﺭﺕ ﮨﺪﯾﮧ :
ﺍﻧﺴﺎﻥ ﮐﯽ ﻓﻄﺮﺕ ﻣﯿﮟ ﮨﯽ ﺷﺎﻣﻞ ﮨﮯ ﮐﮧ ﻭﮦ ﺍﭘﻨﯽ ﻣﻠﮑﯿﺖ ﮐﯽ ﭼﯿﺰﺳﮯ ﻣﺤﺒﺖ ﮐﺮﺗﺎ ﮨﮯ، ﮨﻢ ﺍﮐﺜﺮ ﺑﭽﻮﮞ ﮐﻮ ﺩﯾﮑﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﻭﮦ ﺍﭘﻨﮯ ﮐﮭﻠﻮﻧﻮﮞ ﮐﻮ ﺑﺪﻥ ﺳﮯ ﭼﻤﭩﺎﺋﮯ ﺭﮐﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ، ﺍﻥ ﮐﯽ ﺣﻔﺎﻇﺖ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﻭﻗﺘﺎ ﻓﻮﻗﺘﺎ ﺍﺱ ﮐﯽ ﻧﮕﺮﺍﻧﯽ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ،ﺑﭽﻮﮞ ﮐﮯ ﺍﺱ ﺭﺟﺤﺎﻥ ﮐﻮ ﮨﻢ ﺍﯾﮏ ﺑﮍﮮ ﻣﻘﺼﺪ ﮐﯽ ﺟﺎﻧﺐ ﻣﻮﮌ ﺳﮑﺘﮯ ﮨﯿﮟ، ﺍﮔﺮ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﻣﻮﺍﻗﻊ ﭘﺮ ﻗﺮﺁﻥ ﮐﺮﯾﻢ ﮔﻔﭧ ﺩﯾﺌﮯ ﺟﺎﺋﯿﮟ ﺗﻮ ﺑﭽﻮﮞ ﮐﺎ ﻗﺮﺁﻥ ﺳﮯ ﺗﻌﻠﻖ ﻣﺰﯾﺪ ﺑﮍﮬﮯ ﮔﺎ ﺍﻭﺭ ﯾﮩﯽ ﺗﻌﻠﻖ ﺍﻧﮩﯿﮟ ﻗﺮﺁﻥ ﮐﺮﯾﻢ ﮐﮯ ﺣﻔﻆ ﭘﺮ ﺁﻣﺎﺩﮦ ﮐﺮﮮ ﮔﺎ۔
ﺗﻘﺮﯾﺐ ﮐﺎ ﺍﮨﺘﻤﺎﻡ :
ﺗﺮﻏﯿﺐ ﺍﻭﺭ ﺣﻮﺻﻠﮧ ﺍﻓﺰﺍﺋﯽ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﻧﻔﺲ ﮐﻮ ﻣﺮﻏﻮﺏ ﮨﮯ، ﺟﺒﮑﮧ ﯾﮧ ﭼﯿﺰ ﺑﭽﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺑﮭﯽ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﭘﺎﺋﯽ ﺟﺎﺗﯽ ﮨﮯ،ﻟﮩﺬﺍ ﺟﺐ ﺑﮭﯽ ﺑﭽﻮﮞ ﮐﺎ ﻧﺎﻇﺮﮦ ﺧﺘﻢ ﻗﺮﺁﻥ ﮨﻮ، ﺍﯾﮏ ﭼﮭﻮﭨﯽ ﺳﯽ ﺗﻘﺮﯾﺐ ﻣﯿﮟ ﺍﻥ ﮐﯽ ﺣﻮﺻﻠﮧ ﺍﻓﺰﺍﺋﯽ ﮐﯽ ﺟﺎﺋﮯ، ﺍﺱ ﻣﻮﻗﻊ ﭘﺮ ﺍﻧﮭﯿﮟ ﻗﺮﺁﻥ ﮐﺮﯾﻢ ﮐﺎ ﺧﻮﺑﺼﻮﺭﺕ ﻧﺴﺨﮧ ﮔﻔﭧ ﺩﯾﺎ ﺟﺎﺋﮯ،ﻧﺘﯿﺠﺔً ﺑﭽﮧ ﺍﺱ ﻃﺮﺡ ﮐﯽ ﺗﻘﺮﯾﺐ ﮐﻮ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺑﮭﺮ ﯾﺎﺩ ﺭﮐﮭﮯ ﮔﺎ ﺑﻠﮑﮧ ﺍﺱ ﻃﺮﺡ ﮐﯽ ﺗﻘﺎﺭﯾﺐ ﮐﮯ ﺑﺎﺭ ﺑﺎﺭ ﺁﻧﮯ ﮐﺎ ﻣﻨﺘﻈﺮ ﺭﮨﮯ ﮔﺎ، ﺍﻭﺭ ﻇﺎﮨﺮ ﺑﺎﺕ ﮨﮯ ﺍﺱ ﮐﮯ ﻧﺘﯿﺠﮯ ﻣﯿﮟ ﻗﺮﺁﻥ ﮐﺮﯾﻢ ﺳﮯ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺗﻌﻠﻖ ﻣﯿﮟ ﻣﺰﯾﺪ ﻣﻀﺒﻮﻃﯽ ﭘﯿﺪﺍ ﮨﻮﮔﯽ۔ﻟﮩﺬﺍ ﺣﻔﻆ ﻗﺮﺁﻥ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﺑﭽﮧ ﻣﺤﺒﺖ ﻭﺷﻮﻕ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺗﯿﺎﺭ ﮨﻮﺟﺎﺋﮯ ﮔﺎ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﭘﺮ ﺯﺑﺮﺩﺳﺘﯽ ﺍﻭﺭ ﺯﻭﺭ ﮈﺍﻟﻨﮯ ﮐﯽ ﺿﺮﻭﺭﺕ ﻧﮩﯿﮟ ﭘﮍﮮ ﮔﯽ۔
ﻗﺮﺁﻥ ﮐﺮﯾﻢ ﻣﯿﮟ ﺑﯿﺎﻥ کئے ﮔﺌﮯ ﻗﺼﮯ :
ﻗﺼﮯ ﮐﮩﺎﻧﯿﺎﮞ ﺑﭽﻮﮞ کیلئے ﻣﺤﺒﻮﺏ ﮨﻮﺗﮯ ﮨﯿﮟ،ﺍﮔﺮ ﻭﺍﻟﺪﯾﻦ ﺍﭘﻨﮯ ﺑﭽﻮﮞ ﮐﻮ ﺁﺳﺎﻥ ﻓﮩﻢ ﺯﺑﺎﻥ ﻣﯿﮟ ﻗﺮﺁﻥ ﮐﺮﯾﻢ ﮐﮯ ﻗﺼﮯ ﺳﻨﺎﻧﮯ ﮐﮯ ﺍﮨﻞ ﮨﻮﮞ ﺗﻮ ﺑﭽﻮﮞ ﮐﻮ ﻗﺮﺁﻥ ﮐﺮﯾﻢ ﮐﮯ ﻧﺼﻮﺹ ﮐﯽ ﺟﺎﻧﺐ ﺑﮭﯽ ﺍﺷﺎﺭﮦ ﮐﺮﯾﮟ ﮐﮧ ﯾﮧ ﻗﺼﮧ ﻓﻼﮞ ﺳﻮﺭﮦ ﺍﻭﺭ ﻓﻼﮞ ﺁﯾﺖ ﻣﯿﮟ ﺑﯿﺎﻥ ﮐﯿﺎ ﮔﯿﺎ ﺟﺲ ﮐﯽ ﻭﺟﮧ ﺳﮯ ﺑﭽﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﻗﺮﺁﻥ ﺳﮯ ﻟﮕﺎﻭ ﺍﻭﺭ ﺗﻌﻠﻖ ﻣﯿﮟ ﺍﺿﺎﻓﮧ ﮨﻮﮔﺎﺍﻭﺭ ﺑﭽﮯ ﺑﮩﺖ ﺁﺳﺎﻧﯽ ﺳﮯ ﻗﺮﺁﻧﯽ ﺍﻟﻔﺎﻅ ﺍﻭﺭ ﺯﺑﺎﻥ ﺳﮯ ﻣﺎﻧﻮﺱ ﮨﻮﺟﺎﺋﯿﮟ ﮔﮯ۔
ﺣﻔﻆ ِﻗﺮﺁﻥ ﮐﺮﯾﻢ ﮐﮯ ﻣﺴﺎبقے :
ﺑﺎﻟﺨﺼﻮﺹ ﭼﮭﻮﭨﯽ ﭼﮭﻮﭨﯽ ﺳﻮﺭﺗﻮﮞ ﭘﺮ ﻣﺸﺘﻤﻞ ﻣﺴﺎﺑﻘﮯ بارآور ثابت ہوتے ہیں.  ﮔﮭﺮ ﮐﮯ ﺍﻧﺪﺭ ﺑﮭﺎﺋﯿﻮﮞ ﺍﻭﺭ ﺑﮩﻨﻮﮞ ﮐﮯ ﻣﺎﺑﯿﻦ ﺍﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﺍﮌﻭﺱ ﭘﮍﻭﺱ ﮐﮯ ﺑﭽﻮﮞ ﺍﻭﺭ ﺍﻥ ﮐﮯ ﺩﻭﺳﺖ ﻭﺍﺣﺒﺎﺏ ﺳﮯ ﻣﺪﺩ ﻟﮯ ﮐﺮ ﺍﻥ ﺑﭽﻮﮞ ﮐﮯ ﻣﺎﺑﯿﻦ ﺣﻔﻆ ﻗﺮﺁﻥ ﮐﺮﯾﻢ ﮐﯽ ﺗﺮﻏﯿﺐ ﻭﺣﻮﺻﻠﮧ ﺍﻓﺰﺍﺋﯽ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﻣﺴﺎﺑﻘﺎﺕ ﻣﻨﻌﻘﺪ ﮐﺮﺍﺋﮯ ﺟﺎﺋﯿﮟ، ﺍﺱ ﻣﻮﻗﻊ ﭘﺮ ﺑﭽﻮﮞ ﮐﯽ ﻋﻤﺮ ﮐﺎ ﺧﯿﺎﻝ ﺭﮐﮭﺎ ﺟﺎﺋﮯ ﮐﮧ ﺍﮔﺮ ﺑﮩﺖ ﭼﮭﻮﭨﮯ ﺑﭽﮯ ﮨﻮﮞ ﺗﻮ ﻣﺜﺎﻝ ﮐﮯ ﻃﻮﺭ ﭘﺮ ﺍﻥ ﺳﮯ ﯾﮧ ﭘﻮﭼﮭﺎ ﺟﺎﺋﮯ ﮐﮧ ﺍﺑﺮﮨﮧ ﻧﮯ ﻗﺮﯾﺶ ﮐﮯ ﺧﻼﻑ ﺟﻨﮓ ﻣﯿﮟ ﮐﻮﻧﺴﺎ ﺟﺎﻧﻮﺭ ﺍﺳﺘﻌﻤﺎﻝ ﮐﯿﺎ ﺗﮭﺎ ﻭﻏﯿﺮﮦ، ﺍﺱ ﻃﺮﺡ ﮐﮯ ﺳﻮﺍﻻﺕ ﺑﭽﻮﮞ ﮐﻮ ﺣﻔﻆ ﻗﺮﺁﻥ ﮐﺮﯾﻢ ﭘﺮ ﺁﻣﺎﺩﮦ ﮐﺮﻧﮯ ﻣﯿﮟ ﻣﺪﺩﮔﺎﺭ ﺛﺎﺑﺖ ﮨﻮﺗﮯ ﮨﯿﮟ۔
ﻗﺮﺁﻥ ﮐﺮﯾﻢ کو  ﺫﺭیعہ ﺗﻌﻠﯿﻢ بنانا :
ﺑﭽﻮﮞ ﮐﻮ ﻗﺮﺁﻥ ﮐﺮﯾﻢ ﮐﯽ ﺁﯾﺎﺕ ﮐﮯ ﺫﺭﯾﻌﮯ ﻟﮑﮭﻨﺎ ﭘﮍﮬﻨﺎ ﺳﮑﮭﺎﯾﺎ ﺟﺎﺋﮯ، ﺍﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﺣﺴﺎﺏ ﮐﯽ ﺍﺑﺘﺪﺍﺀﻧﻤﺎﺯ ﮐﯽ ﺭﮐﻌﺎﺕ ﮐﮯ ﺫﺭﯾﻌﮯ ﮐﺮﯾﮟ، ﺟﺒﮑﮧ ﻋﻠﻢ ﺍﺣﯿﺎﺀﮐﺎ ﺁﻏﺎﺯ ﻗﺮﺁﻥ ﮐﺮﯾﻢ ﻣﯿﮟ ﻭﺍﺭﺩ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﻗﺴﻢ ﮐﮯ ﺣﯿﻮﺍﻧﺎﺕ ﮐﮯ ﻧﺎﻣﻮﮞ ﺳﮯ ﮐﺮﯾﮟ، ﺍﻭﺭ ﺗﺎﺭﯾﺦ ﮐﺎ ﺁﻏﺎﺯ ﻗﺮﺁﻥ ﮐﺮﯾﻢ ﻣﯿﮟ ﻣﺬﮐﻮﺭ ﺳﺎﺑﻘﮧ ﻗﻮﻣﻮﮞ ﮐﮯ ﻗﺼﻮﮞ ﺳﮯ ﮐﺮﯾﮟ، ﺟﺒﮑﮧ ﮐﺎﺋﻨﺎﺕ ﮐﮯ ﻣﻨﺎﻇﺮﮐﺎ ﻋﻠﻢ ﯾﻌﻨﯽ ﺟﻐﺮﺍﻓﯿﮧ ﮐﺎ ﺁﻏﺎﺯ ﻗﺮﺁﻥ ﮐﺮﯾﻢ ﻣﯿﮟ ﻣﺬﮐﻮﺭ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﻭﺯﻣﯿﻦ، ﻟﯿﻞ ﻭﻧﮩﺎﺭ ﺍﻭﺭ ﺑﺤﺮ ﻭﺑﺮ ﺳﮯ ﻣﺘﻌﻠﻖ ﺑﺎﺗﻮﮞ ﺳﮯ ﮐﺮﯾﮟ۔ ﺍﮔﺮ ﮨﻢ ﺍﺱ ﻃﺮﺡ ﺳﮯ ﺑﭽﻮﮞ ﮐﯽ ﺗﻌﻠﯿﻢ ﮐﺎ ﺁﻏﺎﺯ ﮐﺮﯾﮟ ﮔﮯ ﺗﻮ ﯾﮧ ﺿﺮﻭﺭ ﺑﭽﻮﮞ ﮐﻮ ﺣﻔﻆ ﻗﺮﺁﻥ ﮐﺮﯾﻢ ﮐﯽ ﻃﺮﻑ ﻣﺎﺋﻞ ﮐﺮﻧﮯ ﻣﯿﮟ ﻣﻌﺎﻭﻥ ﮨﻮﮔﺎ۔
ﻋﻤﺮ ﮐﮯ ﻟﺤﺎﻅ ﺳﮯ ﻗﺮﺁﻧﯽ ﮐﻠﻤﺎﺕ ﮐﯽ ﺗﻼﺵ ﮐﺎ ﮐﺎﻡ :
ﺑﭽﮯ ﺍﺑﺘﺪﺍﺋﯽ ﺳﺎﻟﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺍﻟﻔﺎﻅ ﮐﮯ ﻣﻌﺎﻧﯽ ﮐﻮ ﺟﺎﻧﻨﮯ ﮐﮯ ﺷﻮﻗﯿﻦ ﮨﻮﺗﮯ ﮨﯿﮟ، ﺑﭽﻮﮞ ﮐﯽ ﮐﻮﺷﺶ ﮨﻮﺗﯽ ﮨﮯ ﮐﮧ ﮨﺮ ﻧﺌﮯ ﻟﻔﻆ ﮐﻮ ﺳﯿﮑﮭﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺍﺳﮯ ﺟﻤﻠﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺍﺳﺘﻌﻤﺎﻝ ﮐﺮﯾﮟ، ﮨﻢ ﺑﭽﻮﮞ ﮐﮯ ﺍﺱ ﺷﻮﻕ ﻣﯿﮟ ﻗﺮﺁﻥ ﮐﺮﯾﻢ ﮐﮯ ﺍﻟﻔﺎﻅ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺑﮭﺮ ﭘﻮﺭ ﺣﺼﮧ ﻟﮯ ﺳﮑﺘﮯ ﮨﯿﮟ، ﻣﺜﺎﻝ ﮐﮯ ﻃﻮﺭ ﭘﺮ ﺗﯿﺴﻮﯾﮟ ﭘﺎﺭﮮ ﮐﯽ ﺁﺧﺮﯼ ﺳﻮﺭﺗﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺳﮯ ﺑﭽﻮﮞ ﺳﮯ ﭘﻮﭼﮭﺎ ﺟﺎﺋﮯ : ﻟﻔﻆ ﻗﺮﯾﺶ ﮐﺲ ﺳﻮﺭﮦ ﻣﯿﮟ ﮨﮯ؟ ﺍﻭﺭ ﻟﻔﻆ ' ﺗﯿﻦ ' ﺍﻭﺭ ' ﺯﯾﺘﻮﻥ ' ﮐﺲ ﺳﻮﺭﮦ ﻣﯿﮟ ﮨﯿﮟ ﻭﻏﯿﺮﮦ؛ ﮨﻤﺎﺭﺍ ﯾﮧ ﻋﻤﻞ ﺑﭽﻮﮞ ﮐﻮ ﺍﻥ ﺳﻮﺭﺗﻮﮞ ﮐﮯ ﺣﻔﻆ ﮐﺮﻧﮯ ﭘﺮ ﺿﺮﻭﺭ ﺁﻣﺎﺩﮦ ﮐﺮﮮ ﮔﺎ۔
مصحف شریف ﺳﺎﺗﮫ ﺭﮐﮭﻨﮯ ﭘﺮ ﺁﻣﺎﺩﮦ ﮐﺮﻧﺎ :
ﻣﺜﺎﻝ ﮐﮯ ﻃﻮﺭ ﭘﺮ ﮨﻢ ﺍﻧﮭﯿﮟ ﭼﮭﻮﭨﮯ ﺳﺎﺋﺰ ﮐﮯ ﻗﺮﺁﻥ ﮐﺮﯾﻢ ﮐﺎ ﺧﻮﺑﺼﻮﺭﺕ ﻧﺴﺨﮧ ﮨﺪﯾﮧ ﺩﯾﮟ، ﺍﻭﺭ ﺍﻧﮭﯿﮟ ﺻﺒﺢ ﻭﺷﺎﻡ ﺳﺎﺗﮫ ﺭﮐﮭﻨﮯ ﮐﯽ ﺗﺮﻏﯿﺐ ﺩﯾﮟ، ﺳﺎﺗﮫ ﺭﮐﮭﻨﺎ ﺍﻥ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﻧﮧ ﺻﺮﻑ ﺑﺎﻋﺚ ﺍﻃﻤﯿﻨﺎﻥ ﻭﺑﺮﮐﺖ ﮨﻮﮔﺎ ﺑﻠﮑﮧ ﮨﺮ ﻗﺴﻢ ﮐﮯ ﺷﺮﻭﺭ ﺳﮯ ﺍﻥ ﮐﯽ ﺣﻔﺎﻇﺖ ﺑﮭﯽ ﮨﻮﮔﯽ، ﺍﺱ ﻋﻤﻞ ﺳﮯ ﺑﭽﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﻗﺮﺁﻥ ﮐﺮﯾﻢ ﮐﮯ ﺍﺩﺏ ﮐﻮ ﻣﻠﺤﻮﻅ ﺭﮐﮭﻨﮯ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺳﺎﺗﮫ ﺍﺳﮯ ﺳﯿﻨﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﻣﺤﻔﻮﻅ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﺎ ﺟﺬﺑﮧ ﺑﮭﯽ ﭘﯿﺪﺍ ﮨﻮﮔﺎ۔
ﻣﺴﺎﺑﻘﺎﺕ میں شرکت :
ﺟﺐ ﺑﭽﮯ ﺍﭘﻨﮯ ﮨﻢ ﻋﻤﺮ ﺑﭽﻮﮞ ﮐﻮ ﻣﺴﺎﺑﻘﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺑﮍﮪ ﭼﮍﮪ ﮐﺮ ﺣﺼﮧ ﻟﯿﺘﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﻧﻌﺎﻡ ﭘﺎﺗﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﺩﯾﮑﮭﯿﮟ ﮔﮯ ﺗﻮ ﺍﻥ ﻣﯿﮟ ﺑﮭﯽ ﺣﻔﻆ ﻗﺮﺁﻥ ﮐﺎ ﺟﺬﺑﮧ ﮐﺎﺭ ﻓﺮﻣﺎ ﮨﻮﮔﺎ، ﺑﭽﮯ ﯾﮧ ﺳﻮﭼﻨﮯ ﭘﺮ ﻣﺠﺒﻮﺭ ﮨﻮﻧﮕﮯ ﮐﮧ ﻭﮦ ﺑﮭﯽ ﺍﻥ ﺍﻧﻌﺎﻡ ﯾﺎﻓﺘﮧ ﺑﭽﻮﮞ ﮐﯽ ﻃﺮﺡ ﯾﺎ ﺍﻥ ﺳﮯ ﻣﻤﺘﺎﺯﺍﻭﺭ ﺍﭼﮭﮯ ﺑﻦ ﺳﮑﺘﮯ ﮨﯿﮟ۔
ﺟﺪﯾﺪ ﺫﺭﺍﺋﻊ ﮐﺎ ﺍﺳﺘﻌﻤﺎﻝ :
ﺑﮩﺖ ﺳﮯ ﺑﭽﮯ ﺟﺪﯾﺪ ﺫﺭﺍﺋﻊ ﮐﻮ ﺣﺎﺻﻞ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﮯ ﺷﻮﻗﯿﻦ ﮨﻮﺗﮯ ﮨﯿﮟ، ﺍﮔﺮ ﮨﻢ ﺑﭽﻮﮞ ﮐﻮ ﻗﺮﺁﻥ ﮐﮯ ﺣﻔﻆ کیلئے  ﺩﺳﺘﯿﺎﺏ ﺟﺪﯾﺪ ﺫﺭﺍﺋﻊ ﻣﮩﯿﺎ ﮐﺮﯾﮟ ﺍﻭﺭ ﺍﻧﮭﯿﮟ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺍﺳﺘﻌﻤﺎﻝ ﮐﯽ ﺗﺮﻏﯿﺐ ﺩﯾﮟ ﺗﻮ ﺍﺱ ﺳﮯ ﺑﭽﻮﮞ ﮐﻮ ﮐﺌﯽ ﻓﺎﺋﺪﮮ ﮨﻮﻧﮕﮯ، ﻭﮦ ﻗﺮﺁﻥ ﮐﺮﯾﻢ ﮐﻮ ﺧﻮﺵ ﺍﺳﻠﻮﺑﯽ ﺳﮯ ﭘﮍﮪ ﺳﮑﺘﮯ ﮨﯿﮟ، ﺍﭘﻨﯽ ﻏﻠﻄﯿﻮﮞ ﮐﯽ ﻧﺸﺎﻧﺪﮨﯽ ﮐﺮﺳﮑﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺍﭘﻨﮯ ﻟﮩﺠﮯ ﮐﻮ ﺍﭼﮭﮯ ﺳﮯ ﺍﭼﮭﺎ ﺑﻨﺎﻧﮯ ﮐﯽ ﮐﻮﺷﺶ ﮐﺮﺳﮑﺘﮯ ﮨﯿﮟ۔ ﺁﺝ ﮐﻞ ﺑﺎﺯﺍﺭ ﻣﯿﮟ ﻣﺘﻌﺪﺩ ﻗﺮﺍﺀﮐﯽ ﺗﻼﻭﺗﻮﮞ ﭘﺮ ﻣﺸﺘﻤﻞ ﺳﺴﺘﮯ ﺩﺍﻣﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﮈﯾﺠﯿﭩﻞ ﻗﺮﺁﻥ ﮐﺮﯾﻢ ﺩﺳﺘﯿﺎﺏ ﮨﯿﮟ۔
ﻗﺮﺍ ﺕ ﺭﯾﮑﺎﺭﮈ ﮐﺮﺍﻧﮯ ﮐﯽ ﺗﺮﻏﯿﺐ :
ﯾﮧ ﻋﻤﻞ ﺑﭽﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺧﻮﺩﺍﻋﺘﻤﺎﺩﯼ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﺎ ﺑﺎﻋﺚ ﮨﮯ، ﺍﺱ ﺳﮯ ﺑﭽﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﯾﮧ ﺟﺬﺑﮧ ﭘﯿﺪﺍ ﮨﻮﮔﺎ ﮐﮧ ﻭﮦ ﺑﮭﯽ ﻋﻤﺪﮦ ﻟﮩﺠﮯ ﻣﯿﮟ ﻗﺮﺁﻥ ﮐﺮﯾﻢ ﮐﯽ ﺗﻼﻭﺕ ﮐﺮﺳﮑﺘﮯ ﮨﯿﮟ، ﺍﻭﺭ ﻣﻌﺮﻭﻑ ﻗﺮﺍ ﺀﮐﮯ ﻟﮩﺠﮯ ﮐﯽ ﻧﻘﻞ ﮐﺮﺳﮑﺘﮯ ﮨﯿﮟ۔
ﻗﺮﺁﻧﯽ ﻗﺼﻮﮞ ﮐﻮ ﺑﻐﻮﺭ ﺳﻨﻨﺎ :
ﻣﺮﺑﯽ ﺍﻭﺭ ﺳﺮﭘﺮﺳﺖ ﺣﻀﺮﺍﺕ ﮐﻮ ﺍﺱ ﺳﻠﺴﻠﮯ ﻣﯿﮟ ﻣﮑﻤﻞ ﺗﻮﺟﮧ ﺩﯾﻨﯽ ﭼﺎﮨﯿﮯ ﮐﮧ ﺟﺐ ﺑﭽﮯ ﺗﻼﻭﺕ ﮐﺮﺭﮨﮯ ﮨﻮﮞ ﯾﺎ ﻗﺮﺁﻧﯽ ﻗﺼﮯ ﺑﯿﺎﻥ ﮐﺮﺭﮨﮯ ﮨﻮﮞ ﺗﻮ ﺑﻐﻮﺭ ﺳﻤﺎﻋﺖ ﮐﺮﯾﮟ ، ﺟﺲ ﺳﮯ ﺑﭽﻮﮞ ﮐﻮ ﺣﻮﺻﻠﮧ ﻣﻠﮯ ﮔﺎ ﺍﻭﺭ ﺍﻥ ﮐﮯ ﺍﻋﺘﻤﺎﺩ ﻣﯿﮟ ﺍﺿﺎﻓﮧ ﮨﻮﮔﺎ۔
ﺍﻣﺎﻣﺖ ﭘﺮ ﮨﻤﺖ ﺍﻓﺰﺍﺋﯽ ﮐﺮﻧﺎ :
ﮔﮭﺮ ﻣﯿﮟ ﺟﺐ ﺳﺐ ﺑﭽﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﻥ ﮐﮯ ﭘﮍﻭﺳﯽ ﺩﻭﺳﺖ ﻭﺍﺣﺒﺎﺏ ﺟﻤﻊ ﮨﻮﮞ ﺗﻮ ﺳﺐ ﮐﻮ ﺍﯾﮏ ﺳﺎﺗﮫ ﻧﻤﺎﺯ ﭘﮍﮬﻨﮯ ﮐﯽ ﺗﺮﻏﯿﺐ ﺩﯾﻨﺎ ﺍﻭﺭ ﺍﻥ ﻣﯿﮟ ﺳﮯ ﺟﻮ ﻗﺮﺁﻥ ﮐﺮﯾﻢ ﺍﭼﮭﺎ ﭘﮍﮬﺘﺎ ﮨﻮ ﺍﺳﮯ ﺍﻣﺎﻡ ﺑﻨﺎﻧﺎ، ﯾﮧ ﻋﻤﻞ ﺑﭽﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺣﻔﻆ ﻗﺮﺁﻥ ﮐﺎ ﺟﺬﺑﮧ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﺮﻧﮯ ﻣﯿﮟ ﻣﻌﺎﻭﻥ ﺛﺎﺑﺖ ﮨﻮﮔﺎ۔
تجوید کے حلقوں  ﮐﺎ ﺍﮨﺘﻤﺎﻡ :
ﺧﺎﻧﺪﺍﻥ ﮐﮯ ﺗﻤﺎﻡ ﺍﻓﺮﺍﺩ ﮐﻮ ﮔﮭﺮﻣﯿﮟ روزانہ تجوید کے حلقہ ﻣﯿﮟ ﺍﯾﮏ ﺩﻭﺳﺮﮮ کی حوصلہ افزائی کرنی چاہئے ، ﺍﻭﺭ ﺍﺱ حلقہ ﻣﯿﮟ ﭘﻮﺭﮮ ﺷﻮﻕ ﺍﻭﺭ ﺍﺣﺘﺮﺍﻡ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺷﺮﮐﺖ ﮐﺮﯾﮟ ﺗﺎﮐﮧ ﯾﮧ حلقے ﮔﮭﺮ ﮐﮯ ﺑﭽﻮﮞ ﮐﮯ ﺍﻧﺪﺭ ﺣﻔﻆ ﻗﺮﺁﻥ ﮐﺮﯾﻢ ﺳﮯ ﻟﮕﺎﻭ ﮐﺎ ﺳﺒﺐ ﺑﻦ ﺳﮑﯿﮟ۔
ﻣﺴﺠﺪ ﮐﮯ ﺣﻠﻘﮯ ﻣﯿﮟ ﺷﺮﮐﺖ :
ﻭﺍﻟﺪﯾﻦ ﺍﭘﻨﮯ ﺑﭽﻮﮞ ﮐﻮ ﻗﺮﯾﺒﯽ ﻣﺴﺠﺪ ﮐﮯ ﺗﻌﻠﯿﻤﯽ ﺣﻠﻘﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺑﯿﭩﮭﻨﮯ ﮐﯽ ﺗﺮﻏﯿﺐ ﺩﯾﮟ، ﺑﭽﻮﮞ ﮐﯽ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻣﯿﮟ ﺍﻥ ﺣﻠﻘﻮﮞ ﮐﯽ ﺑﮯ ﭘﻨﺎﮦ ﺍﮨﻤﯿﺖ ﮨﮯ، ﮐﯿﻮﻧﮑﮧ ﺍﻥ ﺣﻠﻘﻮﮞ ﮐﮯ ﺫﺭﯾﻌﮯ ﮨﯽ ﺑﭽﮯ ﺍﭘﻨﮯ ﮨﻢ ﺟﻤﺎﻋﺖ ﻃﻠﺒﺎﺀﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﻣﻘﺎﺑﻠﮧ کیلئے ﺗﯿﺎﺭ ﮨﻮﺗﮯ ﮨﯿﮟ، ﺍﻭﺭ ﺍﻥ ﺣﻠﻘﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺗﺠﻮﯾﺪ ﻭﻗﺮﺍﺕ ﻣﯿﮟ ﺑﮭﯽ ﻣﮩﺎﺭﺕ ﺣﺎﺻﻞ ﮐﺮﺳﮑﺘﮯ ﮨﯿﮟ۔
ﻗﺮﺁﻥ ﮐﮯ ﺍﻟﻔﺎﻅ ﮐﮯ ﻣﻌﺎﻧﯽ ﺗﻼﺵ ﮐﺮﻧﺎ :
ﺍﺱ ﮐﯽ ﻭﺟﮧ ﺳﮯ ﺑﭽﻮﮞ ﮐﮯ ﻗﺮﺁﻧﯽ ﺍﻟﻔﺎﻅ ﮐﮯ ﺫﺧﯿﺮﮮ ﻣﯿﮟ ﺍﺿﺎﻓﮧ ﮨﻮﮔﺎ ﺟﻮ ﺍﻥ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﺣﻔﻆ ﻗﺮﺁﻥ ﮐﺮﯾﻢ ﻣﯿﮟ ﻣﻌﺎﻭﻥ ﺛﺎﺑﺖ ﮨﻮﮔﺎ۔
ﺗﻔﺴﯿﺮ ﮐﯽ ﺁﺳﺎﻥ ﮐﺘﺎﺑﻮﮞ کا ﻣﻄﺎﻟﻌﮧ :
ﻗﺮﺁﻥ ﻣﺠﯿﺪ ﮐﯽ ﺍﯾﮏ ﺍﯾﮏ ﺁﯾﺖ ﮐﯽ ﺗﻔﺴﯿﺮ ﮐﺎ ﻋﻠﻢ ﺑﭽﮯ ﮐﻮ ﺣﻔﻆ ﮐﺮﻧﮯ ﭘﺮ ﺁﻣﺎﺩﮦ ﮐﺮﮮ ﮔﺎ، ﺧﺼﻮﺻﺎ ﻗﺮﺁﻥ ﻣﺠﯿﺪ ﻣﯿﮟ ﻗﺼﻮﮞ ﻭﺍﻟﯽ ﺁﯾﺎﺕ ﺍﻭﺭ ﭼﮭﻮﭨﯽ ﭼﮭﻮﭨﯽ ﺳﻮﺭﺗﻮﮞ ﮐﯽ ﺗﻔﺴﯿﺮ ﮐﮯ ﻣﻄﺎﻟﻌﮧ ﭘﺮ ﺗﻮﺟﮧ ﺩﯼ ﺟﺎﺋﮯ۔
علمی مجلسوں میں شرکت :
ﮐﺘﻨﮯ ﺑﭽﻮﮞ ﮐﮯ ﻭﺍﻗﻌﺎﺕ ﺳﺎﻣﻨﮯ ﺁﺋﮯ ﮨﯿﮟ ﺟﻨﮭﻮﮞ ﻧﮯ ﺍﭘﻨﮯ ﻭﺍﻟﺪﯾﻦ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﻋﻠﻤﯽ ﻣﺤﻔﻠﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺷﺮﮐﺖ ﮐﯽ، ﺣﺎﻻﻧﮑﮧ ﻗﺮﺁﻥ ﮐﺮﯾﻢ ﺳﮯ ﺍﻥ ﮐﺎ ﮐﻮﺋﯽ ﺗﻌﻠﻖ ﻧﮩﯿﮟ ﺗﮭﺎ، ﻟﯿﮑﻦ ﺻﺮﻑ ﻣﺤﻔﻠﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺷﺮﮐﺖ ﻧﮯ ﺍﻥ ﺑﭽﻮﮞ ﮐﮯ ﺫﮨﻨﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﻗﺮﺁﻥ ﺳﮯ ﻣﺘﻌﻠﻖ ﺳﻮﺍﻻﺕ ﭘﯿﺪﺍ کئے ، ﺍﻭﺭﺍﻥ ﮐﻮ ﻭﺍﻟﺪﯾﻦ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﻗﺮﺁﻧﯽ ﻣﺤﻔﻠﻮﮞ ﺳﮯ ﻣﺘﻌﻠﻖ ﺑﺎﺕ ﭼﯿﺖ ﮐﺮﻧﮯ ﭘﺮ ﺁﻣﺎﺩﮦ ﮐﯿﺎ، ﺳﻮﺍﻻﺕ ﻭﺟﻮﺍﺑﺎﺕ ﮐﮯ ﻧﺘﯿﺠﮯ ﻣﯿﮟ ﻭﮦ ﺑﭽﮯ ﻋﻠﻢ ﻭﻓﻦ ﮐﮯ ﻋﻈﯿﻢ ﺩﺭﺟﺎﺕ ﺗﮏ ﭘﮩﻨﭻ ﮔﺌﮯ۔
ﺑﭽﮯ ﮐﮯ ﺳﺎﻣﻨﮯ ﻣﯿﮟ ﻗﺮﺁﻧﯽ ﺍﺻﻄﻼﺣﺎﺕ ﮐﻮ ﺑﺎﺭ ﺑﺎﺭ ﺩﮨﺮﺍﻧﺎ :
ﻣﺜﺎﻝ ﮐﮯ ﻃﻮﺭ ﭘﺮ ﺍﮔﺮ ﮨﻢ ﺑﭽﮯ ﮐﻮ ﺗﻘﻮﯼ ﺳﮯ ﻣﺘﻌﻠﻖ ﯾﺎﺩ ﺩﮨﺎﻧﯽ ﮐﺮوﺍﺋﯿﮟ ﺗﻮ ﻗﺮﺁﻥ ﮐﯽ سورہ النحل: 128کی ﺁﯾﺖ ﺍﻥ ﺍﻟﻠﮧ ﻣﻊ ﺍﻟﺬﯾﻦ ﺍ ﺗﻘﻮﺍ ‏یعنی ﯾﻘﯿﻦ ﻣﺎﻧﻮ ﮐﮧ ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﯽٰ ﭘﺮﮨﯿﺰﮔﺎﺭﻭﮞ ﺍﻭﺭ ﻧﯿﮏ ﮐﺎﺭﻭﮞ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﮨﮯ ۔ﭘﮍﮪ ﮐﺮ ﺍﺱ ﮐﯽ ﺭﮨﻨﻤﺎﺋﯽ ﮐﺮﮮ، ﺍﮔﺮ ﻭﺍﻟﺪﯾﻦ ﮐﯽ ﺍﻃﺎﻋﺖ ﺳﮯ ﻣﺘﻌﻠﻖ ﺍﻧﮭﯿﮟ ﯾﺎﺩ ﺩﮨﺎﻧﯽ ﮐﺮﺍﻭﻧﺎ ﮨﻮ ﺗﻮ سورہ البقرہ کی ﺁﯾﺖ : 88 ﻭﺑﺎﻟﻮﺍﻟﺪﯾﻦ ﺍﺣﺴﺎﻧﺎ ‏یعنی ﺍﻭﺭ ﻭﺍﻟﺪﯾﻦ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺣﺴﻦ ﺳﻠﻮﮎ ﺳﮯ ﭘﯿﺶ ﺁﻭ ، ﭘﮍﮪ ﮐﺮ ﺍﻥ ﮐﯽ روزمرہ  ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻣﯿﮟ ﺧﯿﺮ ﻭ ﺷﺮ ﮐﯽ ﺟﺎﻧﺐ ﺭﮨﻨﻤﺎﺋﯽ ﮐﺮﺗﮯ ﺭﮨﯿﮟ۔
بعض ﻣﻌﺎﻭﻥ ﮨﺪﺍﯾﺎﺕ :
٭ﺷﺪﺕ ﺍﻭﺭ ﺳﺨﺘﯽ ﮐﯽ ﺑﺠﺎﺋﮯ ﺗﺮﻏﯿﺐ ﺍﻭﺭ ﺷﻮﻕ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﺮﯾﮟ۔
٭ﮨﻤﺖ ﺍﻓﺰﺍﺋﯽ ﺍﻭﺭ ﺣﻮﺻﻠﮧ کیلئے ﺍﻧﻌﺎﻣﺎﺕ ﮐﺎ ﺍﮨﺘﻤﺎﻡ ﮐﺮﯾﮟ
٭ﺩﯾﮕﺮ ﺑﭽﻮﮞ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺷﺮﯾﻔﺎﻧﮧ ﻣﻘﺎﺑﻠﮧ ﺍﻭﺭ ﺍﺟﺘﻤﺎﻋﯽ ﺗﻌﻠﯿﻢ ﮐﺎ ﺍﮨﺘﻤﺎﻡ ﮐﺮﯾﮟ۔
٭ﻗﺮﺁﻥ ﺳﮯ ﮨﯽ ﺍﻭﺭ ﻗﺮﺁﻥ ﮐﮯ ﺫﺭﯾﻌﮧ ﮨﯽ ﺗﻌﻠﯿﻢ ﮐﺎ ﺁﻏﺎﺯ ﮐﺮﯾﮟ۔
٭ﻣﺴﻠﺴﻞ ﺻﺒﺮ ﺍﻭﺭ ﺍﺳﺘﻘﺎﻣﺖ ﺳﮯ ﮐﺎﻡ ﻟﯿﮟ۔
٭ﻣﺴﻠﺴﻞ ﺩﻋﺎﻭﮞ ﮐﺎ ﺍﮨﺘﻤﺎﻡ ﮐﺮﯾﮟ۔

No comments:

Post a Comment