Saturday, 9 April 2016

تین ماسونی اصطلاحات اور اس کی فتنہ سامانیاں

ﻣﺎﺳﻮﻧﯿﺖ ﺩﺭﺍﺻﻞ ﺍﯾﮏ ﺧﻔﯿﮧ ﯾﮩﻮﺩﯼ ﺗﺤﺮﯾﮏ ﮨﮯ ﺟﺲ ﻧﮯ ﺩﻧﯿﺎ ﮐﯽ ﺗﺨﺮﯾﺐ ﮐﺎﺭﯼ ﻣﯿﮟ ﺍﮨﻢ ﺗﺮﯾﻦ ﺭﻭﻝ ﺍﺩﺍ ﮐﯿﺎ ﮨﮯ۔ ﮨﻢ ﯾﮩﺎﮞ ﺩﻭﺭِ ﺣﺎﺿﺮ ﮐﮯ ﺍﻟﺤﺎﺩ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﺍﺱ ﺗﺤﺮﯾﮏ ﮐﮯ ﺍﯾﮏ ﻣﻨﺼﻮﺑﮯ ﮐﻮ ﺑﯿﺎﻥ ﮐﺮﻧﺎ ﭼﺎﮨﯿﮟ ﮔﮯ ، ﺟﻮ ﭼﻨﺪ ﺻﺪﯾﻮﮞ ﭘﯿﺸﺘﺮ ﻣﺬﮐﻮﺭﮦ ﺗﺤﺮﯾﮏ ﻧﮯ ﺑﻨﺎﺋﮯ ﺗﮭﮯ۔

ﺁﺯﺍﺩﯼ ، ﺍﺗﺤﺎﺩ ﺍﺩﯾﺎﻥ ، ﻣﺴﺎﻭﺍﺕ :

/۱۷۱۷ ﻣﯿﮟ ﻣﺎﺳﻮﻧﯿﻮﮞ ﻧﮯ ﺑﺮﻃﺎﻧﯿﮧ ﻣﯿﮟ ﺍﯾﮏ ﻋﻈﯿﻢ ﮐﺎﻧﻔﺮﻧﺲ ﮐﺎ ﺍﻧﻌﻘﺎﺩ ﮐﯿﺎ ﺗﮭﺎﺟﺲ ﻣﯿﮟ ﺍﻧﮭﻮﮞ ﻧﮯ ، ﺁﺯﺍﺩﯼ ، ﺍﺗﺤﺎﺩ ﺍﺩﯾﺎﻥ ﺍﻭﺭ ﻣﺴﺎﻭﺍﺕ ﺗﯿﻨﻮﮞ ﺧﻮﺷﻨﻤﺎ ﺍﺻﻄﻼﺣﺎﺕ ﻭﺿﻊ ﮐﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﭘﻮﺭﯼ ﺩﻧﯿﺎ ﮐﻮ ﺍﺱ ﭘﺮ ﻣﺘﻔﻖ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﯽ ﮐﻮﺷﺶ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﺎﺍﻋﻼﻥ ﮐﯿﺎ ، ﺩﺭﺍﺻﻞ ﯾﮩﯽ ﺩﻭﺭِ ﺣﺎﺿﺮ ﮐﮯ ﺍﻟﺤﺎﺩ ﺍﻭﺭ ﺑﮯ ﺩﯾﻨﯽ ﮐﯽ ﺍﺳﺎﺱ ﺍﻭﺭ ﺑﻨﯿﺎﺩ ﺛﺎﺑﺖ ﮨﻮﺋﯿﮟ ﺍﺳﻠﺌﮯ ﮐﮧ ﺍﻥ ﮐﺎ ﻣﻘﺼﺪ ﺍﺱ ﺳﮯ ﺑﮍﺍ ﮨﻼﮐﺖ ﺧﯿﺰ ﺗﮭﺎ۔

ﺁﺯﺍﺩﯼ ﮐﺎ ﻣﺎﺳﻮﻧﯽ ﻣﻔﮩﻮﻡ :

ﺍﺱ ﯾﮩﻮﺩﯼ ﻣﺎﺳﻮﻧﯽ ﺗﺤﺮﯾﮏ ﻧﮯ ﺁﺯﺍﺩﯼ ﮐﮯ ﻧﺎﻡ ﭘﺮ ﺩﻧﯿﺎ ﻣﯿﮟ ﺍﯾﺴﺎ ﻋﻈﯿﻢ ﻓﺴﺎﺩ ﺑﺮﭘﺎ ﮐﯿﺎ ﮐﮧ ‏( ﺍﻻﻣﺎﻥ ﻭﺍﻟﺤﻔﯿﻆ ‏) ﺍﺱ ﻟﯿﮯ ﮐﮧ ﺁﺯﺍﺩﯼ ﺳﮯ ﺍﺱ ﮐﯽ ﻣﺮﺍﺩ ﻣﺬﮨﺐ ﺍﻭﺭ ﺩﯾﻦ ﺳﮯ ﺁﺯﺍﺩﯼ ﯾﻌﻨﯽ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﻧﻔﺴﺎﻧﯽ ﺧﻮﺍﮨﺸﺎﺕ ﮐﺎ ﻏﻼﻡ ﺑﻦ ﮐﺮ ﺭﮦ ﺟﺎﺋﮯ ﺍﻭﺭ ﻣﺬﮨﺐ ﮐﮯ ﺗﻤﺎﻡ ﻣﻄﺎﻟﺒﺎﺕ ﮐﻮ ﭘﺲ ﭘﺸﺖ ﮈﺍﻝ ﺩﮮ ، ﺍﺱ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﺍﻥ ﺍﺋﻤﮧ ﺿﻼﻝ ﺍﻭﺭ ﺷﯿﻄﺎﻧﯽ ﭼﯿﻠﻮﮞ ﻧﮯ ﮈﺍﺭﻭﻥ ﮐﮯ ﻧﻈﺮﯾﮧٴ ﺍﺭﺗﻘﺎﺀ ﮐﻮ ﻣﺤﻘﻖ ﻣﺪﻟﻞ ‏( ﺍﭘﻨﮯ ﮔﻤﺎﻥ ﻭﺯﻋﻢ ﮐﮯ ﻣﻄﺎﺑﻖ ‏) ﺛﺎﺑﺖ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﮐﮭﮍﺍ ﮐﯿﺎ ، ﺍﺱ ﻧﮯ ﺩﻧﯿﺎ ﮐﮯ ﺳﺎﻣﻨﮯ ﺍﭘﻨﯽ ﺗﺤﻘﯿﻖ ﺍﺱ ﺍﻧﺪﺍﺯ ﻣﯿﮟ ﭘﯿﺶ ﮐﯽ : ” ﻣﯿﮟ ﭘﺎﻧﭻ ﺳﺎﻝ ﺗﮏ ﺧﺸﮑﯽ ﺍﻭﺭ ﺗﺮﯼ ﻣﯿﮟ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﮐﮯ ﺁﺛﺎﺭ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﮐﮯ ﻣﺒﺪﺃ ﮐﮯ ﺑﺎﺭﮮ ﻣﯿﮟ ﺟﺴﺘﺠﻮ ﮐﺮﺗﺎ ﺭﮨﺎ ﺗﻮ ﺍﺱ ﻧﺘﯿﺠﮯ ﭘﺮ ﭘﮩﻨﭽﺎ ﮐﮧ ﯾﮧ ﺩﻧﯿﺎ ﮐﮯ ﭘﮭﯿﻼﺅ ﻣﯿﮟ ” ﻋﻤﻞ ﺍﺭﺗﻘﺎﺀ “ ﮐﺎﺭﻓﺮﻣﺎ ﮨﮯ ۔“ ﺣﺎﻻﮞ ﮐﮧ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺳﮯ ﺍﺱ ﮐﺎ ﺩﻭﺭ ﮐﺎ ﺑﮭﯽ ﻭﺍﺳﻄﮧ ﻧﮩﯿﮟ ، ﻣﺤﺾ ﺍﯾﮏ ﺩﮬﻮﮐﮧ ﺍﻭﺭ ﻓﺮﯾﺐ ﮨﮯ ، ﺍﺱ ﮐﮯ ﭘﺲ ﭘﺮﺩﮦ ، ﺍﻟﻠﮧ ﮐﮯ ﻭﺟﻮﺩ ، ﺧﺎﻟﻘﯿﺖ ﻭﻣﺎﻟﮑﯿﺖ ﮐﺎ ﺍﻧﮑﺎﺭﻻﺯﻡ ﺁﺗﺎ ﮨﮯ ، ﺟﻮ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﮐﻮ ﺩﮨﺮﯾﺖ ﺍﻭﺭ ﻻﺩﯾﻨﯿﺖ ﮐﯽ ﻃﺮﻑ ﺩﮬﮑﯿﻞ ﺩﯾﺘﺎ ﮨﮯ ، ﺍﺳﻼﻡ ﺗﻮ ﺍﻭﻝِ ﯾﻮﻡ ﮨﯽ ﺳﮯ ﺍﺱ ﮐﻮﻣﺴﺘﺮﺩ ﮐﺮﭼﮑﺎ ﺗﮭﺎ ، ﻣﮕﺮ /۱۹۵۲ ﻣﯿﮟ ﺳﺎﺋﻨﺲ ﻧﮯ ﺑﮭﯽ ﺍﺱ ﻧﻈﺮﯾﮧ ﮐﮯ ﻣﺴﺘﺮﺩ ﮐﺮﺩﯾﺎ ﺟﯿﺴﺎ ﮐﮧ ﻣﻮﺭﺱ ﺑﻮﮐﺎﺋﮯ ﻧﮯ ﻓﺮﻋﻮﻥ ﮐﮯ ﻻﺵ ﮐﯽ ﺩﺭﯾﺎﻓﺖ ﮨﻮﻧﮯ ﮐﮯ ﺑﻌﺪﺍﺱ ﭘﺮ ﮨﻮﻧﮯ ﻭﺍﻟﯽ ﺗﺤﻘﯿﻘﺎﺕ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﺛﺎﺑﺖ ﮐﯿﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﮨﺰﺍﺭﻭﮞ ﺳﺎﻝ ﭘﺮﺍﻧﮯ ﺍﺱ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﻣﯿﮟ ﺑﻨﺪﺭ ﯾﺎ ﺍﺭﺗﻘﺎﺀ ﮐﯽ ﺗﺎﺋﯿﺪ ﮐﺮﮮ ، ﺍﯾﺴﯽ ﮐﻮﺋﯽ ﭼﯿﺰ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﺎﺗﮫ ﻟﮕﯽ؛ ﺑﻠﮑﮧ ﺍﺱ ﮐﯽ ﺗﺮﺩﯾﺪ ﻻﺯﻡ ﺁﺗﯽ ﮨﮯ ، ﺟﯿﺴﺎ ﮐﮧ ﺗﺮﮐﯽ ﻣﺤﻘﻖ ﮨﺎﺭﻭﻥ ﯾﺤﯿﯽٰ ﻧﮯ ﺍﭘﻨﯽ ﮐﺘﺎﺏ ﻣﯿﮟ ﺛﺎﺑﺖ ﮐﯿﺎ ﮨﮯ ، ﺗﻌﺠﺐ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺑﮩﺖ ﺳﮯ ﻧﺎﻡ ﻧﮩﺎﺩ ﻣﺴﻠﻤﺎﻥ ﺑﮭﯽ ” ﻧﻈﺮﯾﮧٴ ﺍﺭﺗﻘﺎﺀ “ ﺗﺴﻠﯿﻢ ﮨﯽ ﮐﺮﻧﮯ ﭘﺮ ﻧﮩﯿﮟ ﺑﻠﮑﮧ ﺍﺱ ﮐﯽ ﺗﺮﺩﯾﺪ ﮐﯽ ﺗﺮﺩﯾﺪ ﮐﺮﻧﮯ ﭘﺮ ﺗﻠﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﮨﯿﮟ ، ﺍﻭﺭ /۱۹۷۲ ﻣﯿﮟ D.N.A . ﻣﻨﻈﺮ ﻋﺎﻡ ﭘﺮ ﺁﻧﮯ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﮐﻠﯿﺘﮧً ﺍﺱ ﻧﻈﺮﯾﮧ ﮐﯽ ﻣﮑﻤﻞ ﺗﺮﺩﯾﺪ ﮨﻮﭼﮑﯽ ﮨﮯ ، ﻣﮕﺮ ﭘﮭﺮ ﺑﮭﯽ ﺩﻧﯿﺎ ﺑﮭﺮ ﮐﮯ ﺍﺳﮑﻮﻟﯽ ﻧﺼﺎﺏ ﻣﯿﮟ ﺳﮯ ﺍﺱ ﮐﻮ ﮨﭩﺎﯾﺎ ﻧﮩﯿﮟ ﮔﯿﺎ ﮐﯿﻮﻧﮑﮧ ﺍﺱ ﺻﻮﺭﺕ ﻣﯿﮟ ﻣﺬﮨﺐ ﮐﯽ ﺿﺮﻭﺭﺕ ﻻﺯﻣﯽ ﮨﻮﺟﺎﺋﮯ ﮔﯽ ، ﻟﮩٰﺬﺍ ﻗﺼﺪﺍً ﺍﯾﺴﺎ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﯿﺎﮔﯿﺎ۔

ﻧﻈﺮﯾﮧٴ ﺟﻨﺴﯿﺖ :

ﺍﺱ ﺍﻧﯿﺴﻮﯾﮟ ﺻﺪﯼ ﻣﯿﮟ ﻓﺮﺍﺋﺪ ﮐﻮ ﻧﻈﺮﯾﮧٴ ﺟﻨﺴﯿﺖ ﻟﮯ ﮐﺮﮐﮭﮍﺍ ﮐﯿﺎ ، ﺍﻭﺭ ﻣﺎﺭﺗﮭﯿﺲ ﮐﻮ ﻧﻈﺮﯾﮧٴ ﺁﺑﺎﺩﯼ  ﻟﮯ ﮐﺮ ﮐﮭﮍﺍ ﮐﯿﺎ ، ﮐﺎﺭﻝ ﻣﺎﺭﮐﺲ ﮐﻮ  ﺍﺷﺘﺮﺍﮐﯿﺖ ﻟﮯ ﮐﺮ ﮐﮭﮍﺍ ﮐﯿﺎ؛ ﻏﺮﺿﯿﮑﮧ ﺑﮯ ﺷﻤﺎﺭ ﺍﯾﺴﮯ ﺩﮬﻮﮐﮧ ﺑﺎﺯ ، ﻋﯿﺎﺭ ، ﻣﻔﺴﺪ ، ﺿﺎﻝ ﻭ ﻣﻀﻞ ﻓﻠﺴﻔﯿﻮﮞ ﮐﻮ ﺍﻟﺤﺎﺩ ﺍﻭﺭ ﺑﮯ ﺩﯾﻨﯽ ﻋﺎﻡ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﯿﻠﺌﮯ ﮐﮭﮍﺍ ﮐﯿﺎ ، ﺟﻨﮭﻮﮞ ﻧﮯ ﺩﻧﯿﺎ ﮐﻮ ﺷﺮﺍﺭﺕ ﮐﯽ ﻣﻌﺮﺍﺝ ﭘﺮ ﻻﮐﮭﮍﺍ ﮐﺮﺩﯾﺎ ، ﯾﮩﺎﮞ ﻗﺎﺑﻞِ ﻏﻮﺭ ﭘﮩﻠﻮ ﯾﮧ ﮨﮯ ﮐﮧ /۱۷۱۷ ﯾﻌﻨﯽ ﺧﻄﺮﮦ ﮨﯽ ﺧﻄﺮﮦ ﮐﯽ ﻣﺎﺳﻮﻧﯽ ﻣﺬﮨﺐ ﻣﺬﮐﻮﺭﮦ ﮐﺎﻧﻔﺮﻧﺲ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﮨﯽ ﯾﮧ ﺗﻤﺎﻡ ﺗﺤﺮﯾﮑﯿﮟ ﻭﺟﻮﺩ ﻣﯿﮟ ﺁﺋﯿﮟ ، ﺍﺱ ﮐﺎ ﻣﻄﻠﺐ ﯾﮩﯽ ﮨﻮﺍ ﮐﮧ ﯾﮧ ﻭﺟﻮﺩ ﻣﯿﮟ ﺁﺋﯽ ﻧﮩﯿﮟ ﻻﺋﯽ ﮔﺌﯽ ، ﺍﻭﺭ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﺗﻌﺠﺐ ﮐﻦ ﺍﻣﺮ ﯾﮧ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺗﻤﺎﻡ ﻓﻼﺳﻔﺮ ﺍﻧﮕﺮﯾﺰ ﺍﻭﺭ ﯾﮩﻮﺩﯼ ﺗﮭﮯ ، ﺗﻮ ﻣﻌﻠﻮﻡ ﮨﻮﺍ ﮐﮧ ﺍﯾﮏ ﻣﻨﻈﻢ ﺳﺎﺯﺵ ﺍﻭﺭ ﭘﻼﻥ ﮐﮯ ﺗﺤﺖ ، ﯾﮧ ﮐﺎﻡ ﮨﻮﺍ ﮨﮯ ، ﺍﻟﻠﮧ ﮨﻤﺎﺭﯼ ﮨﺮﻃﺮﺡ ﮐﮯ ﻓﺘﻨﮯ ﺳﮯ ﺣﻔﺎﻇﺖ ﻓﺮﻣﺎﺋﮯ۔

ﻣﺴﺎﻭﺍﺕ ﮐﺎ ﻧﻌﺮﮦ ﺍﻭﺭﺍﺱ ﮐﺎﺗﺒﺎﮦ ﮐﺎﺭﯾﺎﮞ :

ﻣﺴﺎﻭﺍﺕ ﻣﺮﺩﻭﺯﻥ ﮐﮯ ﻧﻌﺮﮮ ﮐﯽ ﺑﺎﺯﮔﺸﺖ ﺑﮭﯽ ﺍﺳﯽ ﻣﺎﺳﻮﻧﯽ ﮐﺎﻧﻔﺮﻧﺲ ﺳﮯ ﮨﻮﺋﯽ ﺍﻭﺭ ﭘﮭﺮ ﺩﻧﯿﺎ ﻣﯿﮟ ﺍﺱ ﻧﮯ ﮐﯿﺎ ﮐﮩﺮﺍﻡ ﻣﭽﺎﯾﺎ ﻭﮦ ﻋﯿﺎﮞ ﮨﮯ ، ﻋﻮﺭﺗﻮﮞ ﮐﻮ ﺑﺮﮨﻨﮧ ﯾﺎ ﻧﯿﻢ ﺑﺮﮨﻨﮧ ﮐﺮﮐﮯ ﻣﺎﺭﮐﯿﭧ ﻣﯿﮟ ﻻﮐﮭﮍﺍ ﮐﺮﺩﯾﺎ ، ﺯﻧﺎﮐﺎﺭﯼ ﮐﮯ ﻻﺋﺴﻨﺲ ﺩﺋﯿﮯ ﺟﺎﻧﮯ ﻟﮕﮯ ﺍﻭﺭﺍﺱ ﮐﻮ ﭘﯿﺸﮧ ﺳﮯ ﺗﻌﺒﯿﺮ ﮐﯿﺎﮔﯿﺎ ، ﺍﻭﺭ ﺍﺏ ﺗﻮ ﮐﺎﺭﻝ ﮔﺮﻝ ﮐﺎ ﮐﺎﺭﻭﺑﺎﺭ ﺩﻧﯿﺎ ﻣﯿﮟ ﺍﯾﮏ ﻧﻤﺒﺮ ﭘﺮ ﮨﮯ ، ﺍﺱ ﻋﻈﯿﻢ ﻓﺘﻨﮯ ﻧﮯ ﺍﯾﺴﺎ ﮐﮩﺮﺍﻡ ﻣﭽﺎﯾﺎ ﮐﮧ ﺑﯿﺎﻥ ﺳﮯ ﺑﺎﮨﺮ ﮨﮯ ، ﺳﺎﺭﯼ ﺍﻧﺴﺎﻧﯿﺖ ﮐﻮ ﻟﭙﯿﭧ ﻣﯿﮟ ﻟﮯ ﻟﯿﺎ ، ﺍﻭﺭ ﺍﻡ ﺍﻟﻔﺘﻦ ﮐﯽ ﺣﯿﺜﯿﺖ ﺍﺧﺘﯿﺎﺭ ﮐﺮﻟﯽ۔ ” ﺁﺯﺍﺩﯼٴ ﻧﺴﻮﺍﮞ ,“ ” ﺣﻘﻮﻕ ﻧﺴﻮﺍﮞ ,“ ” ﯾﻮﻡِ ﻋﺎﺷﻘﺎﮞ “ ﮐﮯ ﻧﺎﻡ ﭘﺮ ، ﻋﻮﺭﺕ ﮐﯽ ﻋﻔﺖ ﺍﻭﺭﭘﺎﮐﺪﺍﻣﻨﯽ ﮐﻮ ﺗﺎﺭ ﺗﺎﺭ ﮐﺮﺩﯾﺎ ، ﺍﺱ ﮐﯽ ﻋﺰﺕ ﺳﮯ ﮐﮭﻠﻮﺍﮌ ﮐﯿﺎﮔﯿﺎ ﺍﻭﺭ ﮐﯿﺎ ﺟﺎﺭﮨﺎ ﮨﮯ ، ﺍﺱ ﮐﮯ ﺗﻘﺪﺱ ﮐﻮ ﭘﺎﻣﺎﻝ ﮐﯿﺎﮔﯿﺎﺍﻭﺭ ﮐﯿﺎ ﺟﺎﺭﮨﺎﮨﮯ ، ﺍﺏ ﻋﻮﺭﺕ ﻣﺤﻔﻮﻅ ﻧﮩﯿﮟ ﺭﮨﯽ ، ﺁﺋﮯ ﺩﻥ ﺍﺧﺒﺎﺭﺍﺕ ﻣﯿﮟ ﺭﭘﻮﺭﭨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺧﺒﺮﯾﮟ ﺷﺎﺋﻊ ﮨﻮﺗﯽ ﺭﮨﺘﯽ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﻋﻮﺭﺕ ﮐﻮ ﮨﻮﺱ ﮐﺎ ﺷﮑﺎﺭ ﺑﻨﺎﮐﺮ ﻗﺘﻞ ﮐﯿﺎ ، ﺍﺱ ﮐﯽ ﻋﺼﻤﺖ ﺩﺭﯼ ﮐﯽ ﮔﺌﯽ ، ﯾﮧ ﺳﺐ ﺍﺳﯽ ﻣﺮﺩﻭﺩ ﺍﺻﻄﻼﺡ ﮐﺎ ﻧﺘﯿﺠﮧ ﮨﮯ۔

ﺍﺗﺤﺎﺩِ ﺍﺩﯾﺎﻥ ﺍﻭﺭﺍﺱ ﮐﯽ ﻓﺘﻨﮧ ﺳﺎﻣﺎﻧﯿﺎﮞ :

ﺍﺗﺤﺎﺩ ﺍﺩﯾﺎﻥ ﮐﮯ ﻧﺎﻡ ﭘﺮ ﺩﻧﯿﺎ ﻣﯿﮟ ﺣﻖ ﻭ ﺑﺎﻃﻞ ﮐﮯ ﻓﺮﻕ ﻭ ﺍﻣﺘﯿﺎﺯ ﮐﻮ ﺧﺘﻢ ﮐﯿﺎ ﺟﺎﺭﮨﺎ ﮨﮯ ، ﺍﻭﺭ ﯾﮧ ﺑﺎﻭﺭ ﮐﺮﺍﻧﮯ ﮐﯽ ﮐﻮﺷﺶ ﮐﯽ ﺟﺎﺭﮨﯽ ﮨﮯ ، ” ﺍِﯾﺸﻮﺭ ، ﺍﻟﻠﮧ ، ﮔﻮﮈ “ ﺳﺐ ﺍﯾﮏ ﮨﯽ ﮨﮯ ، ﺻﺮﻑ ﺍﮨﻞِ ﺍﺩﯾﺎﻥ ﮐﮯ ﯾﮩﺎﮞ ﻧﺎﻣﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﻓﺮﻕ ﮨﮯ ، ﺣﺎﻻﮞ ﮐﮧ ﺍﯾﺴﺎ ﻧﮩﯿﮟ ، ﮐﯿﻮﮞ ﮐﮧ ﻣﺴﻠﻤﺎﻥ ﮐﮯ ﻧﺰﺩﯾﮏ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﯽ ﺗﻌﺮﯾﻒ ﮨﮯ ، ﺍﻟﻠﮧ ﻭﮦ ﮨﺴﺘﯽ ﮨﮯ ﺟﻮ ﺗﻤﺎﻡ ﺻﻔﺎﺕ ﮐﻤﺎﻝ ﮐﯽ ﺣﺎﻣﻞ ﺍﻭﺭ ﺗﻤﺎﻡ ﺻﻔﺎﺕ ﺭﺫﯾﻠﮧ ﻭﺫﻣﯿﻤﮧ ﺳﮯ ﻣﺒﺮﮦ ﻭ ﭘﺎﮎ ﺻﺎﻑ ﮨﮯ ، ﻭﮨﯽ ﺧﺎﻟﻖ ﻣﻄﻠﻖ ، ﺭﺍﺯﻕ ﻣﻄﻠﻖ ، ﻣﺎﻟﮏ ﺣﻘﯿﻘﯽ ، ﻣﺘﺼﺮﻑ ﻋﺎﻟﻢ ، ﺍﺑﺪﯼ ﻭ ﺍﺯﻟﯽ ، ﺣﯽّ ﻭﻗﯿﻮﻡ ، ﻧﮧ ﻭﮦ ﻣﻌﻄﻞ ﮨﮯ ﻧﮧ ﻣﺤﺘﺎﺝ ، ﻧﮧ ﺍﺳﮯ ﺍﻭﻧﮕﮫ ﺁﺗﯽ ﮨﮯ ﻧﮧ ﻧﯿﻨﺪ ، ﻭﮨﯽ ﻗﮩﺎﺭ ﻭﺟﺒﺎﺭ ، ﻭﮦ ﺑﮍﮮ ﻭﺳﯿﻊ ﻋﻠﻢ ﮐﺎ ﻣﺎﻟﮏ ، ﺍﺱ ﭘﺮ ﻧﮧ ﺗﮭﮑﺎﻭﭦ ﺁﺗﯽ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﻧﮧ ﮨﯽ ﺍﮐﺘﺎﮨﭧ ، ﻭﮦ ﻗﺎﺩﺭِ ﻣﻄﻠﻖ ﮨﮯ ﻭﮦ ﺍﮐﯿﻼ ﮨﮯ ، ﻧﮧ ﺍﺱ ﮐﯽ ﺑﯿﻮﯼ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﻧﮧ ﺍﻭﻻﺩ ، ﻧﮧ ﻭﮦ ﮐﺴﯽ ﺳﮯ ﺟﻨﺎ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﻧﮧ ﺍﺱ ﺳﮯ ﮐﻮﺋﯽ ﺟﻨﺎ ، ﮐﺎﺋﻨﺎﺕ ﻣﯿﮟ ﮐﻮﺋﯽ ﺍﺱ ﮐﺎ ﮨﻢ ﺳﺮ ﻭ ﺷﺮﯾﮏ ﻧﮩﯿﮟ ، ﻭﮨﯽ ﻣﻌﺒﻮﺩ ﺑﺮﺣﻖ ﮨﮯ ، ﺍﺱ ﮐﮯ ﻋﻼﻭﮦ ﮐﻮﺋﯽ ﻋﺒﺎﺩﺕ ﮐﮯ ﻻﺋﻖ ﻧﮩﯿﮟ ﻭﮨﯽ ﺍﻃﺎﻋﺖ ﮐﺎ ﺣﻘﺪﺍﺭ ﮨﮯ ، ﻭﮦ ﮐﺎﺋﻨﺎﺕ ﮐﮯ ﺫﺭﮮ ﺫﺭﮮ ﮐﺎ ﭘﯿﺪﺍﮐﺮﻧﮯ ﻭﺍﻻ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﮐﻮ ﺣﺴﻦ ﺗﺪﺑﯿﺮ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﭘﺮﻭﺍﻥ ﭼﮍﮬﺎﻧﮯ ﻭﺍﻻ ﮨﮯ ، ﻭﮨﯽ ﺗﻌﺮﯾﻒ ﻭ ﺣﻤﺪ ﮐﮯ ﻻﺋﻖ ﮨﮯ ، ﻭﮨﯽ ﻣﻮﺕ ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﮐﺎ ﻣﺎﻟﮏ ﮨﮯ۔
ﻏﺮﺿﯿﮑﮧ ﺍﺳﻼﻡ ﮐﺎ ﺗﺼﻮﺭ ﺍﺱ ﺑﺎﺏ ﻣﯿﮟ ﻭﺍﺿﺢ ﮨﮯ۔ ﺩﻭﺳﺮﯼ ﺟﺎﻧﺐ ﺩﯾﮕﺮ ﻣﺬﺍﮨﺐ ﻣﯿﮟ ﺷﺮﮎ ﺟﺎﺋﺰ ﮨﮯ ، ﺟﺎﺋﺰ ﻧﮩﯿﮟ ﺑﻠﮑﮧ ﺍﺻﻞ ﺍﺳﺎﺱ ﻭ ﺑﻨﯿﺎﺩ ﮨﮯ؛ ﺑﻠﮑﮧ ﺟﻮﮨﺮﯼ ﺍﺳﺎﺱ ﮨﮯ ، ﻟﮩٰﺬﺍ ﯾﮧ ﮐﮩﻨﺎ ﺳﺮﺍﺳﺮ ﺑﮯ ﺑﻨﯿﺎﺩ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺻﺮﻑ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﯽ ﺫﺍﺕ ﮐﮯ ﺑﺎﺭﮮ ﻣﯿﮟ ﻣﺬﺍﮨﺐ ﮐﺎ ﺍﺧﺘﻼﻑ ، ﻟﻔﻈﯽ ﮨﮯ۔ ﯾﮧ ﺑﺎﺕ ﺭﻭﺯِ ﺭﻭﺷﻦ ﮐﯽ ﻃﺮﺡ ﻋﯿﺎﮞ ﮨﮯ ﮐﮧ ﮨﻤﺎﺭﮮ ﯾﮩﺎﮞ ﺟﻮ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﯽ ﺫﺍﺕ ﺟﻞ ﺟﻼﻟﮧ ﮐﺎ ﺗﺼﻮﺭ ﮨﮯ ، ﺑﺎﻟﮑﻞ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺑﺮﺧﻼﻑ ﻋﯿﺴﺎﺋﯿﺖ ، ﯾﮩﻮﺩﯾﺖ ﺍﻭﺭ ﺩﻧﯿﺎ ﮐﮯ ﺩﯾﮕﺮ ﻣﺬﺍﮨﺐ ﻣﯿﮟ ﮨﮯ ، ﻟﮩٰﺬﺍ ﻣﺴﻠﻤﺎﻥ ، ﮐﺒﮭﯽ ﺑﮭﯽ ﺍﺱ ﮐﺎ ﻣﺠﺎﺯ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﮧ ﻭﮦ ﺍﺗﺤﺎﺩ ﺍﺩﯾﺎﻥ ﯾﺎ ﺗﻘﺮﯾﺐ ﻣﺬﺍﮨﺐ ﭘﺮ ﺍﯾﻤﺎﻥ ﻟﮯ ﺁﺋﮯ ، ﺍﻭﺭ ﺍﮔﺮ ﻭﮦ ﺍﯾﺴﺎ ﮐﺮﮔﺬﺭﮮ ، ﺗﺐ ﺗﻮ ﺑﮧ ﻣﺴﻠﻤﺎﻥ ﮨﯽ ﻧﮩﯿﮟ ﺭﮨﺎ۔

ﺭﻭﺡ ﺍﯾﻤﺎﻧﯽ ﺳﮯ ﻣﺤﺮﻭﻡﯽ :

ﯾﮧ ﺗﮭﯽ ﺍﺗﺤﺎﺩِ ﺍﺩﯾﺎﻥ ﮐﯽ ﻓﺘﻨﮧ ﺳﺎﻣﺎﻧﯿﺎﮞ ﺟﻮ ﻣﺴﻠﻤﺎﻥ ﮐﻮ ﺭﻭﺡ ﺍﯾﻤﺎﻧﯽ ﮨﯽ ﺳﮯ ﻣﺤﺮﻭﻡ ﮐﺮﮐﮯ ﺭﮐﮫ ﺩﯾﺘﯽ ﮨﮯ ، ﺍﻟﻠﮧ ﮨﻤﺎﺭﯼ ﺣﻔﺎﻇﺖ ﻓﺮﻣﺎﺋﮯ ، ﺍﻭﺭ ﺍﯾﻤﺎﻥ ﮐﯽ ﻣﺤﺒﺖ ﻭ ﻋﻈﻤﺖ ﺳﮯ ﮨﻤﺎﺭﮮ ﻗﻠﻮﺏ ﮐﻮ ﻣﻌﻤﻮﺭ ﻓﺮﻣﺎﺩﮮ ، ﺁﻣﯿﻦ ﯾﺎﺭﺏ ﺍﻟﻌﺎﻟﻤﯿﻦ !
ﺧﻼﺻﮧٴ ﮐﻼﻡ ﯾﮧ ﮐﮧ ﻣﺎﺳﻮﻧﯿﺖ ﻧﮯ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﺍﻧﺪﺍﺯ ﺍﻭﺭ ﺍﮨﺪﺍﻑ ﺳﮯ ﭘﻮﺭﯼ ﺩﻧﯿﺎ ﮐﻮ ﺍﭘﻨﯽ ﻟﭙﯿﭧ ﻣﯿﮟ ﻟﮯ ﺭﮐﮭﺎ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺩﻧﯿﺎ ﻣﯿﮟ ﻓﮑﺮﯼ ﺍﻧﺎﺭﮐﯽ ﮐﮯ ﺑﺎﺏ ﻣﯿﮟ ﺑﮍﺍ ﺍﮨﻢ ﺭﻭﻝ ﺍﺩﺍ ﮐﯿﺎ ، ﺍﻭﺭ ﮐﺮﺗﯽ ﺟﺎﺭﮨﯽ ﮨﮯ ، ﻗﺎﺩﯾﺎﻧﯿﺖ ، ﺑﮩﺎﺋﯿﺖ ، ﺷﯿﻮﻋﯿﺖ ، ﺍﺷﺘﺮﺍﮐﯿﺖ ، ﺻﮩﯿﻮﻧﯿﺖ ، ﮔﻮﮨﺮﺷﺎﮨﯿﺖ ، ﯾﮧ ﺍﺳﯽ ﮐﮯ ﺁﻟﮧٴ ﮐﺎﺭ ﮨﯿﮟ۔ ﺿﺮﻭﺭﺕ ﮨﮯ ﮨﻢ ﻣﺴﻠﻤﺎﻧﻮﮞ ﮐﻮ ﭼﻮﮐﻨﺎ ﺭﮨﻨﮯ ﮐﯽ ، ﻭﺭﻧﮧ ﮐﯿﺎ ﺳﮯ ﮐﯿﺎ ﮨﻮﺳﮑﺘﺎﮨﮯ۔ ﻟﮩٰﺬﺍ ﻣﺴﻠﻤﺎﻧﻮﮞ ﺳﮯ ﮔﺬﺍﺭﺵ ﮨﮯ ﮐﮧ ﻭﮦ ” ﺍﺗﺤﺎﺩ ﺍﺩﯾﺎﻥ ,“ ” ﺁﺯﺍﺩﯼ ,“ ” ﻣﺴﺎﻭﺍﺕ ,“ ” ﺣﻘﻮﻕ ﺍﻧﺴﺎﻥ ,“ ” ﺣﻘﻮﻕ ﻧﺴﻮﺍﮞ “ ﻭﻏﯿﺮﮦ ﺍﺻﻄﻼﺣﺎﺕ ﻣﺬﻋﻮﻣﮧ ﮐﮯ ﻓﺮﯾﺐ ﻣﯿﮟ ﻧﮧ ﺁﺋﯿﮟ۔ ﺍﻥ ﺍﺻﻄﻼﺣﺎﺕ ﮐﯽ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﮐﻮ ﻗﺮﺁﻥ ﺑﯿﺎﻥ ﮐﺮﺗﺎﮨﮯ :
﴿ ﺯﺧﺮﻑ ﺍﻟﻘﻮﻝ ﻏﺮﻭﺭﺍ﴾ ﯾﮧ ﭼﮑﻨﮯ ﭼﭙﮍﮮ ﺧﻮﺵ ﻧﻤﺎ ﺍﻟﻔﺎﻅ ﻣﺤﺾ ﺩﮬﻮﮐﮧ ﮨﮯ ، ﺍﻟﻠﮧ ﮨﻤﺎﺭﯼ ﭘﻮﺭﯼ ﭘﻮﺭﯼ ﺣﻔﺎﻇﺖ ﻓﺮﻣﺎﺋﮯ۔ ﺁﻣﯿﻦ !
........................................................
از : حذیفہ وستانوی
___________________________

ﻣﺎﮨﻨﺎﻣﮧ ﺩﺍﺭﺍﻟﻌﻠﻮﻡ ، ﺷﻤﺎﺭﮦ ،5 ﺟﻠﺪ : 92 ، ﺟﻤﺎﺩﯼ ﺍﻻﻭﻟﯽ 1429 ﮨﺠﺮﯼ ﻣﻄﺎﺑﻖ ﻣﺌﯽ 2008 ﺀ

No comments:

Post a Comment