Tuesday 12 April 2016

ﻟﻮ ﮐﺎﻥ ﺑﻌﺪﯼ ﻧﺒﯽ ﻟﮑﺎﻥ ﻋﻤﺮ ﺑﻦ ﺍﻟﺨﻄﺎﺏ

ﺻﺤﺎﺑﮧ ﮐﺮﺍﻡ ﺭﺿﻮﺍﻥ ﺍﻟﻠﻪ ﻋﻠﯿﮩﻢ ﺍﺟﻤﻌﯿﻦ کیلئے ﺍﻟﻠﻪ ﺗﻌﺎﻟﯽٰ ﻧﮯ ﺻﺤﺎﺋﻒ ﺁﺳﻤﺎﻧﯽ ﺍﻭﺭ ﺁﯾﺎﺕ ﺭﺑﺎﻧﯽ ﻣﯿﮟ
ﺗﻮ ﺍﻥ ﮐﯽ ﻣﺒﺎﺭﮎ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺍﻭﺭ ﺻﻔﺎﺕ ﻭﮐﻤﺎﻻﺕ ﮐﺎ ﺫﮐﺮ ﮐﺮﺩﯾﻨﺎ ﺿﺮﻭﺭﯼ ﺳﻤﺠﮫ ﮐﺮ ﻧﺎﺯﻝ ﮐﺮ ﺩﯾﺎ ۔
ﻟﯿﮑﻦ ﺳﺮﻭﺭ ﮐﻮﻧﯿﻦ ﺭﺣﻤﺖِ ﺩﺍﺭﯾﻦ ﺣﻀﺮﺕ ﻣﺤﻤﺪ ﻣﺼﻄﻔﯽ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﻪ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﻧﮯ ﺑﮭﯽ ﺑﮩﺖ ﺳﯽ
ﺍﺟﺘﻤﺎﻋﯽ ﺻﻔﺎﺕ ﺍﻭﺭ ﺑﮩﺖ ﺳﯽ ﺍﻧﻔﺮﺍﺩﯼ ﺻﻔﺎﺕ ﮐﺎ ﮔﺎﮦ ﺑﮕﺎﮦ ﺫﮐﺮ ﮐﺮﮐﮯ ﺍﯾﮏ ﻻﮐﮫ ﭼﻮﺑﯿﺲ ﮨﺰﺍﺭ ﺻﺤﺒﺖ
ﯾﺎﻓﺖ ﮔﺎﻥ ﻭﻓﯿﺾ ﯾﺎﻓﺖ ﮔﺎﻥ ﮐﺎ ﺑﮍﮮ ﮨﯽ ﺧﻮﺏ ﺻﻮﺭﺕ ﺍﻧﺪﺍﺯ ﻣﯿﮟ ﺗﻌﺎﺭﻑ ﮐﺮﺍﺩﯾﺎ۔ ﺍﻥ ﺑﮩﺖ ﺳﮯ ﺗﻌﺎﺭﻓﯽ
ﻭﺗﻌﺮﯾﻔﯽ ﮐﻠﻤﺎﺕ ﻧﺒﻮﯼ ﻣﯿﮟ ﺳﮯ ﺍﯾﮏ ﺟﺎﻣﻊ ﺍﻭﺭ ﮨﻤﮧ ﮔﯿﺮ ﺍﺭﺷﺎﺩ ﯾﻮﮞ ﮨﮯ ﮐﮧ ﻣﯿﺮﮮ ﺻﺤﺎﺑﮧ ﺳﺘﺎﺭﻭﮞ ﮐﮯ
ﻣﺎﻧﻨﺪ ﮨﯿﮟ، ﺍﻥ ﻣﯿﮟ ﺳﮯ ﺟﺲ ﮐﺴﯽ ﮐﯽ ﺑﮭﯽ ﺗﻢ ﭘﯿﺮﻭﯼ ﮐﺮ ﻟﻮ ﮔﮯ
( ﺍﻥ ﺷﺎﺀ ﺍﻟﻠﻪ ﺍﻟﻌﺰﯾﺰ ) ﮨﺪﺍﯾﺖ
( ﮐﺎﺭﺍﺳﺘﮧ ) ﭘﺎﺅ ﮔﮯ۔
ﺁﻓﺘﺎﺏ ﻧﺒﻮﺕ ﺳﮯ ﺭﻭﺷﻦ ﮨﻮﻧﮯ ﻭﺍﻟﮯ ﺍﻧﮩﯿﮟ ﻣﯿﮟ ﺳﮯ ﺍﯾﮏ ﻗﯿﺎﻣﺖ ﺗﮏ ﺭﻭﺷﻦ ﺭﮨﻨﮯ ﻭﺍﻟﮯ ﻧﻮﺭﻭ ﻣﻨﻮﺭ
ﺳﺘﺎﺭﮮ ﮐﺎ ﻧﺎﻡ ﺣﻀﺮﺕ ﻋﻤﺮ ﺑﻦ ﺧﻄﺎﺏ ﻓﺎﺭﻭﻕ ﺍﻋﻈﻢ ﮨﮯ۔
ﺣﻀﺮﺕ ﻋﻤﺮ ﺑﻦ ﺧﻄﺎﺏ ﻭﮦ ﺧﻮﺵ ﻗﺴﻤﺖ ﺍﻧﻔﺮﺍﺩﯼ ﺷﺎﻥ ﺭﮐﮭﻨﮯ ﻭﺍﻟﮯ ﺷﻤﻊ ﺭﺳﺎﻟﺖ ﮐﮯ ﭘﺮﻭﺍﻧﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ
ﺍﻥ ﮐﯽ ﺟﺴﻤﺎﻧﯽ، ﺟﺒﻠﯽ ﺍﻭﺭ ﺑﮩﺖ ﺳﯽ ﺍﮐﺘﺴﺎﺑﯽ ﺧﻮﺑﯿﻮﮞ ﺍﻭﺭ ﮐﻤﺎﻻﺕ ﮐﯽ ﻭﺟﮧ ﺳﮯ ﺳﺮ ﮐﺎﺭﺩﻭ ﻋﺎﻟﻢ
ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﻪ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﻧﮯ ﺍﻧﮩﯿﮟ ﺑﺎﺭﮔﺎﮦ ﺭﺏ ﺫﻭﺍﻟﺠﻼﻝ ﻣﯿﮟ ﺩﻝ ﮐﯽ ﮔﮩﺮﺍﺋﯿﻮﮞ ﺳﮯ ﺩﻋﺎ ﮐﺮﮐﮯ ﻣﺮﺍﺩ ﺑﻨﺎ ﮐﺮ
ﻣﺎﻧﮕﺎ ﺍﻭ ﺭﺣﺒﯿﺐ ﺭﺏ ﻋُﻠﯽٰ ﮐﯽ ﺩﻋﺎﺋﮯ ﻣﺴﺘﺠﺎﺏ ﺍﺟﺎﺑﺖ ﺍﺯ ﺩﺭﺣﻖ ﺑﮩﺮﺍﺳﺘﻘﺒﺎﻝ ﻣﯽ ﺁﯾﺪ “ ﮐﺎ ﺟﻠﻮﮦ ﺩﮐﮭﺎ
ﮔﺌﯽ ۔
ﻣﺸﮩﻮﺭ ﻭﻣﻌﺮﻭﻑ ﺍﻭ ﺭﺯﺑﺎﻥ ﺯﺩِ ﻋﺎﻡ ﻭﺍﻗﻌﮧ ﻗﺒﻮﻟﯿﺖ ﺍﺳﻼﻡ ﺍﻭﺭ ﺣﻖ ﻭﺑﺎﻃﻞ ﮐﮯ ﺩﺭﻣﯿﺎﻥ ﭘﮩﭽﺎﻥ ﮐﺎ ﺍﯾﺴﺎ ﻓﻮﺭﯼ
ﭘﯿﺶ ﺁﯾﺎ ﮐﮧ ﻧﺒﯽ ﺁﺧﺮ ﺍﻟﺰﻣﺎﻥ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﻪ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﺎ ﻣﻌﺠﺰﮦ ﺑﮭﯽ ﺍﻭﺭ ﮐﺴﯽ ﺩﺷﻤﻨﯽ ﺭﮐﮭﻨﮯ ﻭﺍﻟﮯ ﮐﯽ
ﻗﺴﻤﺖ ﺟﺎﮒ ﺟﺎﻧﮯ ﮐﺎ ﻧﻤﻮﻧﮧ ﺑﮭﯽ۔ ﻓﺮﻋﻮﻥ ﺍﻣﺖ ﺍﺑﻮﺟﮩﻞ ﮐﯽ ﺩﻻﺋﯽ ﮨﻮﺋﯽ ﻻﻟﭻ ، ﺩﻻﺋﯽ ﮨﻮﺋﯽ ﺗﺮﻏﯿﺐ ﺍﻭﺭ
ﺗﺤﺮﯾﺺ ﭘﺮ ﺗﯿﻎ ﺑﺪﺳﺖ ﺑﮭﯿﺠﮯ ﺟﺎﻧﮯ ﻭﺍﻟﮯ ﻗﺮﯾﺶ ﮐﮯ ﺑﮩﺎﺩﺭ ﮐﻮ ﺑﮭﯿﺠﻨﮯ ﮐﯽ ﺳﺎﺭﯼ ﺳﺎﺯﺵ ﺑﮩﻦ ﺍﻭﺭ
ﺑﮩﻨﻮﺋﯽ ﮐﯽ ﺍﺳﺘﻘﺎﻣﺖ ،ﺛﺎﺑﺖ ﻗﺪﻣﯽ ﺍﻭﺭ ﺣﻖ ﭘﺮﺳﺘﯽ ﻧﮯ ﺍﻭﺭ ﭘﮭﺮ ﻗﺮﺁﻥ ﺣﮑﯿﻢ ﮐﯽ ﺳﻮﺭﺓ ﻃﮧ ﮐﯽ
ﻣﻌﺠﺰﺍﻧﮧ ﺗﺎﺛﯿﺮ ﺭﮐﮭﻨﮯ ﻭﺍﻟﯽ ﺁﯾﺎﺕ ﻗﺮﺁﻧﯽ ﻧﮯ ﺍﯾﺴﺎ ﺟﺎﺩﻭ ﺑﮭﺮﺍ ﺍﺛﺮ ﺩﮐﮭﺎﯾﺎﮐﮧ ﻗﺼﺮِ ﺑﺎﻃﻞِ ﮐﮯ ﺳﺎﺭﮮ ﺑُﺖ
ﺳﺮﻧﮕﻮﮞ ﮨﻮﮔﺌﮯ، ﺩﺍﺭﺍﺭﻗﻢ ﻣﯿﮟ ﺟﺎﻧﮯ ﮐﯽ ﺻﺪﻕ ﻃﻠﺐ ﻧﮯ ﺳﻮﻧﮯ ﭘﺮ ﺳﮩﺎﮔﮯ ﮐﺎ ﮐﺎﻡ ﮐﯿﺎ۔ ﺣﻀﺮﺕ ﺣﻤﺰﮦ
ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﻪ ﺗﻌﺎﻟﯽٰ ﻋﻨﮧ ﮐﯽ ﺷﺠﺎﻋﺖ ﺑﮭﺮﯼ ﮔﻔﺘﮕﻮ ﺍﻭﺭ ﺳﺮﮐﺎﺭِﺩﻭ ﻋﺎﻟﻢ ﮐﮯ ﺩﻟﺒﺮﺍﻧﮧ ﻭﺩﻝ ﻧﺸﯿﻦ ﺍﻧﺪﺍﺯ ﺗﮑﻠﻢ
ﻧﮯ ﺩﻝ ﮐﯽ ﮐﺎﯾﺎ ﭘﻠﭧ ﮐﺮ ﺭﮐﮫ ﺩﯼ ﺍﻭﺭ ﺑﺰﺑﺎﻥ ﺣﺎﻝ ﺍﺭﺷﺎﺩ ﮨﻮﺍ ﮐﮧ
ﺁﻣﺪﺁﮞ ﯾﺎﺭﮮ ﮐﮧ ﻣﺎﻣﯽ ﺧﻮﺍﺳﺘﯿﻢ ﻣﻌﺎﻧﻘﮧ ﺣﺒﯿﺐ ﺭﺏ ﮐﺮﯾﻢ ﻧﮯ ﻭﮦ ﻣﻨﻈﺮ ﺩﮐﮭﺎﯾﺎ ﮐﮧ #
ﻋﻤﺮ ﻗﺒﻮﻝ، ﻋﻤﺮ ﻗﺎﺑﻞ ﻭﻋﻤﺮ ﻣﻘﺒﻮﻝ
ﻋﻤﺮ ﺩﻋﺎﺋﮯ ﭘﯿﻤﺒﺮ ﻋﻤﺮ ﻣﺮﺍﺩِ ﺭﺳﻮﻝ
ﮐﯿﺎ ﮨﯽ ﮐﯿﻒ ﺁﻓﺮﯾﻦ، ﺍﯾﻤﺎﻥ ﮐﯽ ﺳﺮﺑﻠﻨﺪﯼ، ﺍﺳﻼﻡ ﮐﯽ ﻗﺒﻮﻟﯿﺖ ﺍﻭﺭ ﺩﻟﻮﮞ ﮐﯽ ﺑﺸﺎﺷﺖ ﮐﺎ ﻣﻨﻈﺮ ﺗﮭﺎ ﮐﮧ
ﻣﺒﺎﺭﮎ ﺯﺑﺎﻧﻮﮞ ﺳﮯ ﺍﻭﺭ ﺩﻝ ﮐﯽ ﮔﮩﺮﺍﺋﯿﻮﮞ ﺳﮯ ﺍﻟﻠﻪ ﺍﮐﺒﺮ ﮐﯽ ﺻﺪﺍﺋﯿﮟ ﮔﻮﻧﺞ ﺭﮨﯽ ﮨﯿﮟ، ﺑﻠﺪ ﺍﻣﯿﻦ ﮐﮯ ﭘﮩﺎﮌﻭﮞ
ﻣﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﻭﺍﺩﯾﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺻﺪﺍﺋﮯ ﺣﻖ ﺑﻠﻨﺪ ﮨﻮ ﮐﺮ ﮐﻔﺎﺭِ ﻗﺮﯾﺶ ﺍﻭﺭ ﻣﺸﺮﮐﯿﻦ ﻣﮑﮧ ﮐﻮ ﻟﺮﺯﮦ ﺑﺮﺍﻧﺪﺍﻡ ﮐﺮ ﺭﮨﯽ ﮨﮯ۔
ﻣﻌﺎً ﺭﺳﻮﻝِ ﺍﻣﯿﻦ ﺣﻀﺮﺕ ﺟﺒﺮﺋﯿﻞ ﻋﻠﯿﮧ ﺍﻟﺴﻼﻡ ﻧﺰﻭﻝِ ﺍﺟﻼﻝ ﻓﺮﻣﺎ ﮐﺮ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﻭﺍﻟﻮﮞ ﮐﯽ ﺧﻮﺷﯿﻮﮞ ﮐﯽ ﺧﺒﺮ
ﭘﮩﻨﭽﺎ ﺭﮨﮯ ﮨﯿﮟ۔ ﺁﺳﻤﺎﻧﯽ ﭘﯿﻐﺎﻣﺒﺮ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﭘﯿﻐﻤﺒﺮ ﺁﺧﺮ ﺍﻟﺰﻣﺎﻥ ﺣﻀﺮﺕ ﻣﺤﻤﺪ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﻪ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ
ﺣﺎﻝ ﮨﯽ ﻣﯿﮟ ﺍﯾﻤﺎﻥ ﻭﺍﺳﻼﻡ ﮐﯽ ﻧﻌﻤﺖ ﻋﻈﻤﯽٰ ﺳﮯ ﺍﻧﻘﻼﺏ ﺑﺮﭘﺎ ﮐﺮﻧﮯ ﻭﺍﻟﮯ ﮐﻮ ﻓﺎﺭﻭﻕ ﮐﮯ ﺍﻧﻔﺮﺍﺩﯼ
ﺧﻄﺎﺏ ﺳﮯ ﻧﻮﺍﺯ ﺭﮨﮯ ﮨﯿﮟ ۔ ﯾﮩﯽ ﻓﺎﺭﻭﻕ ﺩﻭﺳﺮﮮ ﮨﯽ ﻟﻤﺤﮯ ﺳﺮ ﮐﺎﺭ ﺩﻭ ﻋﺎﻟﻢ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﻪ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﻮ
ﺣﻖ ﻭﺑﺎﻃﻞ ﮐﯽ ﭘﮩﭽﺎﻥ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﺣﻀﺮﺕ ﺣﻤﺰﮦ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﻪ ﻋﻨﮧ ﮐﯽ ﻣﻌﯿﺖ ﻣﯿﮟ ﺍﻭ ﺭﺍﭘﻨﯽ ﻣﻌﯿﺖ ﻣﯿﮟ
ﺳﻮﺋﮯ ﮐﻌﺒﮧ ﻟﮯ ﭼﻠﺘﮯ ﮨﯿﮟ ۔ ﺑﺒﺎﻧﮓ ﺩﮨﻞ ﮐﻌﺒﺔ ﺍﻟﻠﻪ ﮐﮯ ﺳﺎﻣﻨﮯ ﺍﺫﺍﻥ ﻭﻧﻤﺎﺯ ﮐﮯ ﻗﺎﺋﻢ ﮐﺮ ﺩﯾﻨﮯ ﮐﺎ ﺳﺒﺐ
ﺑﻨﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﯾﻮﮞ ﻓﺎﺭﻭﻕ ﺍﻋﻈﻢ ﺍﭘﻨﮯ ﺍﺟﺘﮩﺎﺩﯼ ﺍﻭﺭ ﺟﺮﺍﺕ ﻣﻨﺪﺍﻧﮧ ﻋﻤﻞ ﺳﮯ ﺍﭘﻨﮯ ﻗﺒﻮﻝ ﺍﺳﻼﻡ ﮐﺎ ﻣﺸﺮﮐﯿﻦ
ﻣﮑﮧ ﺍﻭﺭ ﮐﻔﺎﺭِ ﻗﺮﯾﺶ ﮐﮯ ﺳﺎﻣﻨﮯ ﺑﺒﺎﻧﮓ ﺩﮨﻞ ﺗﻌﺎﺭﻑ ﮐﺮﺍﺗﮯ ﮨﯿﮟ۔
ﻣﺴﺒﺐ ﺍﻻﺳﺒﺎﺏ ﺍﻟﻠﻪ ﺗﻌﺎﻟﯽٰ ﺟﻞ ﺫﮐﺮﮦ ﻧﮯ ﮐﻌﺒﺔ ﺍﻟﻠﻪ ﻣﯿﮟ ﺍﺫﺍﻥ ﻭﻧﻤﺎﺯ ﮐﺎ ﺍﻭﻟﯿﻦ ﺟﻤﺎﻋﺖ ﻣﺆﻣﻨﯿﻦ ﻭﻣﺴﻠﻤﯿﻦ
ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﻧﻤﺎﺯ ﭘﮍﮬﻨﮯ ﺍﻭ ﺭﭘﮍﮬﺎﻧﮯ ﮐﺎ ﺛﻮﺍﺏ ﮐﺎ ﺫﺭﯾﻌﮧ ﺣﻀﻮﺭ ﺍﮐﺮﻡ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﻪ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﮯ ”ﻣﺮﺍﺩِ
ﺭﺳﻮﻝ “ ﮐﻮ ﺑﻨﺎﯾﺎ، ﯾﮧ ﻭﮨﯽ ﻧﻤﺎﺯِ ﺑﺎﺟﻤﺎﻋﺖ ﮐﯽ ﺍﺑﺘﺪﺍ ﮨﮯ ﺟﻮ ﭘﮭﺮ ﻓﺘﺢ ﻣﮑﮧ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﺳﮯ ﻟﮯ ﮐﺮ ﺗﻘﺮﯾﺒﺎً
ﭘﻨﺪﺭﮦ ﺻﺪﯾﻮﮞ ﺳﮯ ﺟﺎﺭﯼ ﻭﺳﺎﺭﯼ ﮨﮯ ﺍﻭ ﺭﺍﻥ ﺷﺎﺀ ﺍﻟﻠﻪ ﺍﻟﻌﺰﯾﺰ ﺗﺎﻗﯿﺎﻡ ﻗﯿﺎﻣﺖ ﺟﺎﺭﯼ ﻭﺳﺎﺭﯼ ﺭﮨﮯ ﮔﯽ ۔
ﻣﮑﮧ ﻣﮑﺮﻣﮧ ﻣﯿﮟ، ﺣﺮﻡ ﺷﺮﯾﻒ ﻣﯿﮟ ﺍﻭﺭﮐﻌﺒﺔ ﺍﻟﻠﻪ ﮐﮯ ﺳﺎﻣﻨﮯ ﻧﻤﺎﺯِ ﺑﺎﺟﻤﺎﻋﺖ ﮐﺎ ﺳﻠﺴﻠﮧ ( ﺗﺎﺭﯾﺦ ﮔﻮﺍﮦ ﮨﮯ )
ﻧﮧ ﮐﺒﮭﯽ ﻣﻨﻘﻄﻊ ﮨﻮﺍ ﺍﻭﺭ ﻧﮧ ﮨﯽ ﺍﻥ ﺷﺎﺀ ﺍﻟﻠﻪ ﻗﯿﺎﻣﺖ ﺳﮯ ﭘﮩﻠﮯ ﮐﺒﮭﯽ ﮨﻮ ﮔﺎ ﭼﺸﻢ ﻓﻠﮏ ﯾﮧ ﻧﻈﺎﺭﺍ ﺍﺑﺪﺗﮏ
ﺩﯾﮑﮭﮯ ﮔﯽ ﮐﮧ ﻧﺒﯽ ﮐﺮﯾﻢ ﺭﺅﻑ ﺍﻟﺮﺣﯿﻢ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﻪ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﯽ ﻗﺮﺑﺖ ﻭﺻﺤﺒﺖ ﺍﻭﺭ ﺁﭖ ﮐﯽ ﻣﺮﺑﯿﺎﻧﮧ
ﺷﻔﻘﺖ ﻭﻣﺤﺒﺘﺤﺎﺻﻞ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﺣﻀﺮﺕ ﻋﻤﺮ ﮐﯽ ﻓﻄﺮﯼ ﺻﻼﺣﯿﺘﻮﮞ ﺍﻭﺭ ﭘﮭﺮ ﺣﻀﻮﺭ ﺍﻗﺪﺱ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﻪ
ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﮯ ﻓﯿﻀﺎﻥ ﻧﻈﺮ ﮐﺎ ﻭﮦ ﺷﺎﻥ ﺩﺍﺭ ﻭﻋﻈﯿﻢ ﺍﻟﺸﺎﻥ ﻣﻈﺎﮨﺮﮦ ﻧﻈﺮ ﺁﯾﺎ ﮐﮧ ﺣﻀﺮﺕ ﻓﺎﺭﻭﻕ ﺍﻋﻈﻢ ﺭﺿﯽ
ﺍﻟﻠﻪ ﻋﻨﮧ ﺑﻌﺾ ﺍﻧﻔﺮﺍﺩﯼ ﺧﻮﺑﯿﻮﮞ ﺳﮯ ﻣﻤﺘﺎﺯ ﮨﻮ ﮔﺌﮯ، ﭼﻨﺎﮞ ﭼﮩﻤﺨﺒﺮ ﺻﺎﺩﻕ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﻪ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻤﻨﮯ
ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ ﮐﮧ ﮨﺮ ﺍﻣﺖ ﮐﮯ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺍﯾﮏ ﻣﺤﺪﺙ ( ﯾﺎ ﻣﻌﻠﻢ ) ﮨﻮﺍ ﮐﺮﺗﺎ ﺗﮭﺎ۔ ﻣﯿﺮﯼ ﺍﻣﺖ ﻣﯿﮟ ﺍﯾﺴﺎ ( ﻣﺤﺪﺙ )
ﮐﻮﺋﯽ ﮨﮯ ﺗﻮ ﻭﮦ ﻋﻤﺮ ( ﺍﺑﻦ ﺧﻄﺎﺏ ) ﮨﯿﮟ ( ﺑﺨﺎﺭﯼ ﻭﻣﺴﻠﻢ )
ﻧﺒﯽ ﮐﺮﯾﻢ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﻪ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﮯ ﺍﺭﺷﺎﺩ ﺳﮯ ﺑﺎﻟﮑﻞ ﻋﯿﺎﮞ ﮨﻮ ﮔﯿﺎ ﮐﮧ ﭘﭽﮭﻠﯽ ﺍﻣﺘﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺍﯾﺴﮯ ﻟﻮﮒ ﮨﻮ
ﮔﺰﺭﮮ ﮨﯿﮟ ﺟﻮ ﻧﺒﯽ ﺗﻮ ﻧﮧ ﮨﻮﺗﮯ ﺗﮭﮯ، ﻣﮕﺮ ﺍﻟﻠﻪ ﺗﻌﺎﻟﯽٰ ﮐﯽ ﻣﮩﺮﺑﺎﻧﯽ ﺍﻭﺭ ﺗﻮﺟﮧ ﺍﻥ ﮐﮯ ﻗﻠﺐ ﺳﮯ ﮔﻮﯾﺎ
ﮔﻔﺘﮕﻮ ﮐﺮﺗﯽ ﺗﮭﯽ ۔ ﺧﺪﺍ ﺗﻌﺎﻟﯽٰ ﻓﺮﺷﺘﻮﮞ ﮐﮯ ﺑﻐﯿﺮ ﻭﺣﯽ ﮐﯽ ﺳﻮﺭﺗﻮﮞ ﮐﮯ ﺑﻐﯿﺮ ﮨﯽ ﺍﭘﻨﯽ ﺑﺎﺗﯿﮟ ﺍﻥ ﮐﮯ
ﺩﻟﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺍﻟﻘﺎ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ ﮐﺮﺗﮯ ﺗﮭﮯ، ﺍﺏ ﻣﯿﺮﯼ ﺍﻣﺖ ﻣﯿﮟ ﺍﻥ ﺍﻟﮩﺎﻣﯽ ﺑﺎﺗﻮﮞ ﺍﻭﺭ ﺍﻟﻘﺎﺋﯽ ﻋﻠﻮﻡ ﻭﻣﻌﺎﺭﻑ ﮐﺎ
ﮐﻮﺋﯽ ﻧﺒﯽ ﺍﮐﺮﻡ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﻪ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﮯ ﻋﻼﻭﮦ ﻣﺤﻮﺭ ﮨﮯ ﺗﻮ ﻭﮦ
( ﯾﻘﯿﻨﺎ ) ﺣﻀﺮﺕ ﻋﻤﺮ ﻓﺎﺭﻭﻕ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﻪ ﻋﻨﮧ ﮨﯽ ﮨﯿﮟ ۔
ﺭﺣﻤﺔ ﻟﻠﻌﺎﻟﻤﯿﻦ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﻪ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﮯ ﻧﻮﺭِ ﻧﺒﻮﺕ ﮨﯽ ﮐﺎ ﻋﮑﺲ ﺗﮭﺎ ﺟﻮ ﻗﻠﺐ ﻋﻤﺮ ﻣﯿﮟ ﺟﺎﺯﺑﯿﺖ ﺭﮐﮭﺘﺎ
ﺗﮭﺎ۔ ﻣﺰﯾﺪ ﺍﺭﺷﺎﺩ ﻧﺒﻮﯼ ﮨﻮﺍ ”
ﺍﻟﻠﻪ ﺗﻌﺎﻟﯽٰ ﻧﮯ ﻋﻤﺮ ﮐﯽ ﺯﺑﺎﻥ ﺍﻭﺭ ﺩﻝ ﻣﯿﮟ ﺣﻖ ﺭﮐﮫ ﺩﯾﺎ ﮨﮯ۔ “ ( ﺟﺎﻣﻊ ﺗﺮﻣﺬﯼ )
ﻭﮦ ﺣﻖ ﮨﯽ ﮐﮩﺘﺎ ﮨﮯ۔ “ ( ﺳﻨﻦ ﺍﺑﻮ ﺩﺍﺅﺩ )
ﺍﯾﺴﯽ ﺍﻟﮩٰﯽ ﻋﻄﺎﺅﮞ ﺍﻭﺭ ﺧﺼﻮﺻﯽ ﻣﮩﺮﺑﺎﻧﯿﻮﮞ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺳﺎﺗﮫ ﺁﭖ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﻪ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﻧﮯ ﺣﻀﺮﺕ
ﻋﻤﺮ ﮐﯽ ﻋﺒﻘﺮﯼ ﺷﺨﺼﯿﺖ ﮐﮯ ﺑﺎﺭﮮ ﻣﯿﮟ ﯾﮧ ﺍﻧﮑﺸﺎﻑ ﺑﮭﯽ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ ﮐﮧ
ﻟﻮ ﮐﺎﻥ ﺑﻌﺪﯼ ﻧﺒﯽ ﻟﮑﺎﻥ ﻋﻤﺮ ﺑﻦ ﺍﻟﺨﻄﺎﺏ
( ﺭﺍﻭﮦ ﺍﻟﺘﺮﻣﺬﯼ ) ﮐﮧ ﺍﮔﺮ (ﺑﺎﻟﻔﺮﺽ ) ﻣﯿﺮﮮ ﺑﻌﺪ ﮐﻮﺋﯽ ﻧﺒﯽ ﮨﻮﺗﺎ
ﺗﻮ ﻋﻤﺮ ﺍﺑﻦ ﺍﻟﺨﻄﺎﺏ ﮨﯽ ﻧﺒﯽ ﮨﻮﺗﮯ
( ﻣﮕﺮ ﻧﺒﻮﺕ ﺗﻮ ﻣﺠﮫ ﭘﺮ ﺧﺘﻢ ﮨﻮ ﮔﺌﯽ ۔ ﺍﺏ ﺁﺋﻨﺪﮦ ﻗﯿﺎﻣﺖ ﺗﮏ ﮐﻮﺋﯽ ﻧﺒﯽ ﻧﮩﯿﮟ ﺁﺋﮯ ﮔﺎ )۔
ﺣﻀﻮﺭ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﻪ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﮯ ﺍﺱ ﺍﺭﺷﺎﺩ ﺳﮯ ﺑﮭﯽ ﺣﻀﺮﺕ ﻋﻤﺮ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﻪ ﺗﻌﺎﻟﯽٰ ﻋﻨﮧ ﮐﯽ
ﺧﺼﻮﺻﯽ ﺭﻭﺣﺎﻧﯽ ، ﻧﻮﺭﺍﻧﯽ ﺍﻭﺭ ﺑﮯ ﻣﺜﺎﻝ ﺷﺨﺼﯿﺖ ﮐﺎ ﭘﺘﮧ ﭼﻠﺘﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﻭﮦ ﮐﯿﺴﮯ ﺑﺎﮐﻤﺎﻝ، ﺟﺎﻣﻊ
ﺍﻟﺼﻔﺎﺕ ﻣﻮﻣﻦ ﺧﺎﻟﺺ ﺗﮭﮯ، ﭼﻨﺎﮞ ﭼﮧ ﺟﺐ ﮨﻤﮧ ﺻﻔﺖ ﻣﻮﺻﻮﻑ ﺷﺨﺼﯿﺖ
( ﺑﻌﺪ ﺍﻟﻨﺒﯽ ) ﮐﺎ ﯾﮧ ﻣﻘﺎﻡ ﮨﻮ ﺍﻭ ﺭﺣﻖ ﺑﮭﯽ ﺍﻥ ﮐﯽ ﻃﺮﻑ ﻣﮍ ﺟﺎﺗﺎ ﮨﻮ ﺍﻭﺭ ﺍﻥ ﮐﮯ ﻣﻨﮫ ﺳﮯ ﻭﮨﯽ ﺑﺎﺕ
ﻧﮑﻠﺘﯽ ﮨﻮ ﺟﻮ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﭘﺮ ﻣﺒﻨﯽ ﺍﻭﺭ ﺣﻖ ﮨﯽ ﮐﯽ ﺁﺋﯿﻨﮧ ﺩﺍﺭ ﮨﻮ ﺗﻮ ﭘﮭﺮ ﺍﯾﺴﮯ ﺑﮩﺖ ﺳﮯ ﻣﻮﺍﻗﻊ ﺁﺋﮯ ﺑﮍﮮ
ﺑﮍﮮ ﺍﮨﻢ ﻭﺍﻗﻌﺎﺕ ﭘﯿﺶ ﺁﺋﮯ ﮐﮧ ﻗﺮﺁﻧﯽ ﺁﯾﺎﺕ ﮐﮯ ﻧﺰﻭﻝ ﺳﮯ ﭘﮩﻠﮯ ﮨﯽ ﮐﻮﺋﯽ ﺑﺎﺕ ﻧﻮﺭ ﻧﺒﻮﺕ ﮐﯽ ﺷﻌﺎﺅﮞ
ﺳﮯ ﻣﻨﻮﺭ ﮨﻮﻧﮯ ﻭﺍﻟﮯ ﻗﻠﺐ ﻋﻤﺮ ﭘﺮ ﭘﮍﺗﯽ ﺗﮭﯿﮟ،
ﺣﻖ ﺳﻤﺠﮫ ﻣﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺩﻝ ﻣﯿﮟ ﺁﺟﺎﺗﺎ ﺗﮭﺎ، ﺍﺱ ﮐﺎ ﺍﻇﮩﺎﺭﻭﮦ ﺑﺮﻣﻼ ﮐﺮ ﺩﯾﺘﮯ ﺗﮭﮯ ﺍﻭﺭ ﭘﮭﺮﺍﻥ ﮐﯽ ﻣﻮﺍﻓﻘﺖ ﺍﻭﺭ
ﺗﺎﺋﯿﺪ ﻣﯿﮟ ﺣﻖ ﺳﺒﺤﺎﻧﮧ ﻭﺗﻌﺎﻟﯽ ﺍﭘﻨﮯ ﺣﺒﯿﺐ ﻧﺒﯽ ﮐﺮﯾﻢ ﮐﻮ ﺗﻮﺟﮧ ﺩﻻ ﮐﺮ ﻗﺮﺁﻥ ﺣﮑﯿﻢ ﻓﺮﻗﺎﻥ ﺣﻤﯿﺪ ﮐﯽ ﺁﯾﺎﺕ
ﺑﯿﻨﺎﺕ ﻧﺎﺯﻝ ﻓﺮﻣﺎ ﺭﮨﮯ ﺗﮭﮯ۔ ﺫﻟﮏ ﺍﻟﻔﻀﻞ ﻣﻦ ﺍﻟﻠﻪ ﻭﮐﻔﯽ ﺑﺎﻟﻠﻪ ﻋﻠﯿﻤﺎ․
ﺑﻘﻮﻝ ﺷﺎﮦ ﻋﺒﺪﺍﻟﻘﺎﺩﺭ ﺩﮨﻠﻮﯼ، ﯾﮧ ﻻﮒ ﮨﮯ ﺍﻟﻠﻪ ﺗﻌﺎﻟﯽٰ ﮐﯽ ﻃﺮﻑ ﺳﮯ، ﯾﮧ ﺍﻧﻌﺎﻡ ﮨﮯ ﺍﻟﻠﻪ ﺗﻌﺎﻟﯽٰ ﮐﯽ
ﻃﺮﻑ ﺳﮯ، ﯾﮧ ﮨﺪﯾﮧ ﻭﺳﻮﻏﺎﺕ ﮨﮯ ﺍﻟﻠﻪ ﮐﯽ ﻃﺮﻑ ﺳﮯ ﺍﻭﺭﺍﻟﻠﻪ ﺗﻌﺎﻟﯽٰ ﮨﯽ ﺟﺎﻧﺘﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺍﺱ ﮐﮯ ﮨﺪﯾﮧ
ﺍﻭﺭ ﺍﻧﻌﺎﻡ ﮐﯽ ﮐﯿﺎ ﻗﺪﺭ ﻭﻗﯿﻤﺖ ﮨﮯ ؟
ﺁﺩﻣﯽ ﺗﺼﻮﺭ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﺮ ﺳﮑﺘﺎ ﺍﯾﺴﯽ ﻣﻮﺍﻓﻘﺖ ﮐﯽ، ﺍﯾﺴﮯ ﺷﺎﻥ ﻧﺰﻭﻝ ﺳﮯ ﻭﺍﺑﺴﺘﮧ ﯾﻌﻨﯽ ﺣﻀﺮﺕ ﻋﻤﺮ
ﻓﺎﺭﻭﻕ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﻪ ﺗﻌﺎﻟﯽ ﻋﻨﮧ ﮐﯽ ﻣﻮﺍﻓﻘﺖ ﺭﮐﮭﻨﮯ ﻭﺍﻟﯽ ﺁﯾﺎﺕ ﻣﺘﻌﺪﺩ ﮨﯿﮟ، ﮐﻢ ﻭﺑﯿﺶ ﺗﯿﺲ ﻣﻮﺍﻗﻊ ﺍﯾﺴﮯ
ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﺭﺏ ﮐﺎﺋﻨﺎﺕ ﺫﻭﺍﻟﺠﻼﻝ ﻧﮯ ﺍﭘﻨﮯ ﺑﻨﺪﮦ ﻋﻤﺮ ﻓﺎﺭﻭﻕ،
ﺍﭘﻨﮯ ﺭﺳﻮﻝ ﭘﺎﮎ ﮐﮯ ﻭﺯﯾﺮِ ﺩﻧﯿﻮﯼ ﮐﮯ ﺧﯿﺎﻻﺕ ﺍﻭﺭ ﺍﻗﻮﺍﻝ ﮐﮯ ﻣﻄﺎﺑﻖ ﺁﯾﺎﺕ ﻗﺮﺁﻧﯽ ﻧﺎﺯﻝ ﻓﺮﻣﺎﺋﯿﮟ ﺟﻦ ﮐﻮ
ﻣﺤﺪﺛﯿﻦ ﻭﻣﻮﺭﺧﯿﻦ ﮐﯽ ﺍﺻﻄﻼﺡ ﺍﻭﺭ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﭘﺮ ﻣﺒﻨﯽ ﮐﻠﻤﺎﺕ ﮐﮯ
ﺑﻤﻮﺟﺐ ” ﻣﻮﺍﻓﻘﺎﺕ ﻋﻤﺮ “ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﻪ ﻋﻨﮧ ﮐﮩﺎ ﺟﺎﺗﺎ ﮨﮯ، ﺗﻔﺼﯿﻼﺕ ﺣﺪﯾﺚ ﮐﯽ ﮐﺘﺎﺑﻮﮞ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﮨﯿﮟ۔
.1 ﻣﻘﺎﻡ ﺍﺑﺮﺍﮨﯿﻢ ﮐﮯ ﻗﺮﯾﺐ ﻧﻤﺎﺯ ﭘﮍﮬﻨﮯ ﮐﯽ ﺭﺍﺋﮯ ۔ ﺍﻟﻠﻪ ﺗﻌﺎﻟﯽٰ ﻧﮯ
﴿ﻭﺍﺗﺨﺬﻭ ﺍﻣﻦ ﻣﻘﺎﻡ ﺍﺑﺮﺍﮨﯿﻢ ﻣﺼﻠﮯ﴾
ﮐﮩﮧ ﮐﺮ ﻣﻮﺍﻓﻘﺖ ﻓﺮﻣﺎﺋﯽ۔
.2 ﺑﻌﺾ ﻭﻗﺖ ﻣﻨﮫ ﺳﮯ ﻧﮑﻠﮯ ﺍﻟﻔﺎﻅ ﺟﻮﮞ ﮐﮯ ﺗﻮﮞ ﯾﺎ ﮐﭽﮫ ﺍﺿﺎﻓﮯ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﻧﺎﺯﻝ ﮨﻮﺋﮯ ﺍﺯﻭﺍﺝ ﻣﻄﮩﺮﺍﺕ
ﮐﻮ ﭘﺮﺩﮦ ﮐﺎ ﺣﮑﻢ ﺍﻭﺭ ﭘﮭﺮ ﻧﺴﺎﺀ ﺍﻟﻌﺎﻟﻤﯿﻦ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﮨﺪﺍﯾﺖ۔ ﺍﺱ ﺳﻠﺴﻠﮯ ﮐﯽ۔
.3 ﺳﺮ ﮐﺎﺭ ﺩﻭ ﻋﺎﻟﻢ ﺳﮯ ﺧﺎﻧﮕﯽ ﺧﺮﭺ ﮐﺎ ﻣﻄﺎﻟﺒﮧ ﮨﻮﺍ ﺗﻮ ﺣﻀﺮﺕ ﻋﻤﺮ ﮐﮯ ﻗﻮﻝ ﮐﮯ ﻣﻄﺎﺑﻖ ﺁﯾﺖ ﺍﺗﺮ ﺁﺋﯽ،
ﺁﺝ ( ﺧﺪﺍ ﮐﺎ ) ﻋﺬﺍﺏ ﺍﻟﮩٰﯽ ﻧﺎﺯﻝ ﮨﻮﺗﺎ ﺗﻮ ﻋﻤﺮ ﮐﮯ ﻋﻼﻭﮦ ﮐﻮﺋﯽ ﻧﮧ ﺑﭽﺘﺎ۔ ﺍﻭﺭ ﭘﮭﺮ ﻣﺸﯿﺖ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪﯼ ﮨﯽ
ﻏﺎﻟﺐ ﺁﺋﯽ۔
.4 ﺷﺮﺍﺏ ( ﺍﻡ ﺍﻟﺨﺒﺎﺋﺚ ) ﮐﯽ ﻧﻔﺮﺕ ﺩﻝ ﻣﯿﮟ ﺗﮭﯽ، ﺍﺱ ﮐﯽ ﺣﺮﻣﺖ ﮐﺎ ﻣﺸﻮﺭﮦ ﺩﯾﺎ۔ ﺣﻖ ﺗﻌﺎﻟﯽٰ ﻧﮯ
ﻗﺒﻮﻝ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ ﺍﻭﺭ ﺣﺮﻣﺖ ﻗﺮﺁﻥ ﭘﺎﮎ ﻣﯿﮟ ﻧﺎﺯﻝ ﮨﻮﺋﯽ۔
.5 ﻭﺍﻗﻌﮧ ﺍﻓﮏ ﻣﯿﮟ ﺣﻀﺮﺕ ﺍﻡ ﺍﻟﻤﺆﻣﻨﯿﻦ ﭘﺮ ﻣﻨﺎﻓﻘﯿﻦ ﮐﯽ ﺟﮭﻮﭨﯽ ﺗﮩﻤﺖ ﭘﺮ ﻣﺸﻮﺭﮦ ﻣﺎﻧﮕﺎ ﺗﻮ ﻗﺮﺁﻥ ﭘﺎﮎ ﻣﯿﮟ
ﺁﻧﮯ ﻭﺍﻟﯽ ﺁﯾﺖ ﺁﭖ ﮐﯽ ﺯﺑﺎﻥ ﺳﮯ ﺟﺎﺭﯼ ﮨﻮ ﮔﺌﯽ
﴿ﺳﺒﺤﺎﻧﮏ ﮬﺬﺍ ﺑﮩﺘﺎﻥ ﻋﻈﯿﻢ․﴾
.6 ﻣﻨﺎﻓﻘﻮﮞ ﮐﮯ ﺳﺮﺩﺍﺭ ﮐﯽ ﻧﻤﺎﺯ ﺟﻨﺎﺯﮦ ﭘﮍﮬﺎﻧﮯ ﭘﺮ ﺣﻀﺮﺕ ﻋﻤﺮ ﮐﮯ ﺧﯿﺎﻝ ﮐﮯ ﻣﻄﺎﺑﻖ ﺗﺎﺋﯿﺪ ﮨﻮﺋﯽ۔
.7 ﺣﻖ ﺗﻌﺎﻟﯽٰ ﻧﮯ ﺗﺨﻠﯿﻖ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﮐﮯ ﻣﺪﺍﺭﺝ ﺑﯿﺎﻥ ﮐﯿﮯ ﺯﺑﺎﻥ ﺳﮯ ﻧﮑﻼ
ﻓﺘﺒﺎﺭﮎ ﺍﻟﻠﻪ ﺍﺣﺴﻦ ﺍﻟﺨﺎﻟﻘﯿﻦ۔ ﺁﮔﮯ ﯾﮩﯽ ﺁﯾﺖ ﺁﭖ ﻋﻠﯿﮧ ﺍﻟﺴﻼﻡ ﻧﮯ ﭘﮍﮬﯽ، ﯾﻌﻨﯽ ﻗﺮﺁﻥ ﭘﺎﮎ ﮐﺎ ﺣﺼﮧ
ﺑﻨﯽ۔
.8 ﯾﮩﻮﺩﯼ ﺣﻀﺮﺕ ﺟﺒﺮﺋﯿﻞ ﮐﻮ ﺩﺷﻤﻦ ﺳﻤﺠﮭﺘﮯ ﺗﮭﮯ، ﺁﭖ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﻪ ﻋﻨﮧ ﺳﮯ ﺍﯾﮏ ﯾﮩﻮﺩﯼ ﻧﮯ ﺟﺐ ﺍﻥ
ﮐﻮ ﺩﺷﻤﻦ ﮐﮩﺎ ﺗﻮ ﺣﻀﺮﺕ ﻋﻤﺮ ﮐﮯ ﻣﻨﮫ ﺳﮯ ﻧﮑﻼ ”
ﻣﻦ ﮐﺎﻥ ﻋﺪﻭﺍًﻟﻠﻪ ﻭﻣﻠﺌﮑﺘﮧ ﻭﺭﺳﻠﮧ ﻭﺟﺒﺮﯾﻞ ﻭﻣﯿﮑﺎﻝ ﻓﺎﻥ ﺍﻟﻠﻪ ﻋﺪﻭ ﻟﻠﮑﺎﻓﺮﯾﻦ “
ﺑﺲ ﭨﮭﯿﮏ ﯾﮩﯽ ﺍﻟﻔﺎﻅ ﻗﺮﺁﻥ ﮐﺮﯾﻢ ﻣﯿﮟ ﻧﺎﺯﻝ ﮨﻮ ﮔﺌﮯ۔
.9 ﮔﮭﺮ ﻣﯿﮟ ﺁﻧﮯ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﺍﺟﺎﺯﺕ ﭼﺎﮨﻨﺎ۔ ﺍﯾﮏ ﺩﻥ ﺁﭖ ﺳﻮﺭ ﮨﮯ ﺗﮭﮯ ﮐﮧ ﺍﻥ ﮐﺎ ﻏﻼﻡ ﺑﮯ ﺩﮬﮍﮎ ﮔﮭﺮ ﻣﯿﮟ
ﮔﮭﺲ ﺁﯾﺎ،
ﺁﭖ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﻪ ﻋﻨﮧ ﻧﮯ ﺩﻋﺎ ﮐﮧ ﺍﮮ ﺍﻟﻠﻪ ! ﺑﻐﯿﺮ ﺍﺟﺎﺯﺕ ﮐﮯ ﮔﮭﺮ ﻣﯿﮟ ﺁﻧﺎ ﺣﺮﺍﻡ ﮐﺮ ﺩﮮ، ﭼﻨﺎﮞ ﭼﮧ ﺁﯾﺖ
ﺍﺳﺘﯿﺬﺍﻥ ﻧﺎﺯﻝ ﮨﻮﮔﺌﯽ۔
ﺁﭖ ﮐﺎ ﯾﮧ ﻓﺮﻣﺎﻧﺎ ﺗﮭﺎ ﮐﮧ ﻗﻮﻡ ﯾﮩﻮﺩ ﻣﺒﮩﻮﺕ ﻗﻮﻡ ﮨﮯ ﺍﻭ ﺭﺍﺱ ﮐﮯ ﻣﻮﺍﻓﻖ ﺁﯾﺖ ﻗﺮﺁﻧﯽ ﮐﺎ ﻧﺎﺯﻝ ﮨﻮ ﺟﺎﻧﺎ۔
.10 ﮐﺎﻣﻞ ﺍﺑﻦ ﻋﺪﯼ ﻣﯿﮟ ﺍﯾﮏ ﺭﻭﺍﯾﺖ ﺣﻀﺮﺕ ﺍﺑﻦ ﻋﻤﺮ ﺳﮯ ﺁﺋﯽ ﮨﮯ ﮐﮧ
ﮐﻠﻤﺎﺕ ﺍﺫﺍﻥ ﮐﯽ ﺗﮑﻤﯿﻞ
ﺍﻭﻝ ﺍﻭﻝ ﺟﺐ ﺣﻀﺮﺕ ﺑﻼﻝ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﻪ ﻋﻨﮧ ﺍﺫﺍﻥ ﺩﯾﺎ ﮐﺮﺗﮯ ﺗﮭﮯ ﺗﻮ ﺍﺷﮭﺪ ﺃﻥ ﻻ ﺍﻟﮧ ﺍﻻ ﺍﻟﻠﻪ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﺣﯽ
ﻋﻠﯽ ﺍﻟﺼﻠﻮﺓ ﮐﮩﺎ ﮐﺮﺗﮯ ﺗﮭﮯ ۔ ﺣﻀﺮﺕ ﻋﻤﺮ ﻓﺎﺭﻭﻕ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﻪ ﻋﻨﮧ ﻧﮯ ﺍﻥ ﺳﮯ ﮐﮩﺎ ﮐﮧ ﺗﻢ ﺍﺷﮭﺪﺍﻥ ﻻ
ﺍﻟﮧ ﺍﻻ ﺍﻟﻠﻪ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﺍﺷﮭﺪ ﺍﻥ ﻣﺤﻤﺪ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﻪ ﮐﮩﺎ ﮐﺮﻭ۔
ﺳﺮﮐﺎﺭ ﺩﻭ ﻋﺎﻟﻢ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﻪ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﻧﮯ ﺗﺎﺋﯿﺪ ﻓﺮﻣﺎﺋﯽ ﺍﻭﺭﺣﻀﺮﺕ ﺑﻼﻝ ﺳﮯ ﻣﻮﺍﻓﻘﺖ ﻋﻤﺮ ﮐﮯ ﺗﺤﺖ
ﮐﮩﮧ ﺩﯾﺎ ﮐﮧ ﺟﺲ ﻃﺮﺡ ﻋﻤﺮ ﮐﮩﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﮐﮩﻮ۔
ﺍﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﻗﺮﺁﻥ ﭘﺎﮎ ﮐﯽ ﻣﻮﺍﻓﻘﺖ ﺍﻭﺭ ﺳﺮﮐﺎﺭِ ﺩﻭ ﻋﺎﻟﻢ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﻪ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﯽ ﻣﻮﺍﻓﻘﺖ ﺍﻭﺭ ﺗﺎﺋﯿﺪ
ﺣﻀﺮﺕ ﻋﻤﺮ ﻓﺎﺭﻭﻕ ﺍﻋﻈﻢ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﻪ ﻋﻨﮧ ﮐﻮ ﻣﯿﺴﺮ ﺁﺗﯽ ﺭﮨﯽ،
ﺟﻦ ﮐﮯ ﺟﻠﻮﮮ ﻗﯿﺎﻣﺖ ﺗﮏ ﻧﻈﺮ ﺁﺗﮯ ﺭﮨﯿﮟ ﮔﮯ۔

( ﺗﺎﺭﯾﺦ ﺍﻟﺨﻠﻔﺎﺀ ﻋﻼﻣﮧ ﺟﻼﻝ ﺍﻟﺪﯾﻦ ﺳﯿﻮﻃﯽ )

ﯾﺎ ﺍﻟﮩٰﯽ ! ﻋﻤﺮ ﺳﺎ ﭘﯿﺪﺍ ﭘﮭﺮ ﮐﻮﺋﯽ ﺟﺮﺍﺭ ﮐﺮ ﺩﮮ
ﺑﺎﻃﻞ ﮐﮯ ﭘﺮﺯﮮ ﺟﻮ ﮨﻮﺍ ﻣﯿﮟ ﺍﮌﺍ ﺩﮮ
از: محمد عبداللہ صدیقی

No comments:

Post a Comment