Thursday 18 February 2016

کیا مولانا طارق جمیل فرق پرست ہیں؟

ﮔﺬﺷﺘﮧ ﺩﻧﻮﮞ ﺍﯾﮏ ﭨﯽ ﻭﯼ ﭘﺮﻭﮔﺮﺍﻡ ﻣﯿﮟ ﺯﯾﺪ ﺣﺎﻣﺪ ﻧﮯ ﻣﻮﻻﻧﺎ
ﻃﺎﺭﻕ ﺟﻤﯿﻞ ﺻﺎﺣﺐ ﮐﮯ ﺧﻼﻑ ﮐﺎﻓﯽ ﺑﺎﺗﯿﮟ ﮐﯿﮟ، ﺟﺲ ﭘﺮ
ﺳﻮﺷﻞ ﻣﯿﮉﯾﺎ ﭘﺮ ﺑﮭﯽ ﮐﺎﻓﯽ ﺷﻮﺭ ﺷﺮﺍﺑه ﮨﻮﺍ، ﺍﻭﺭ ﭘﮭﺮ ﺍﯾﮏ
ﺩﻭ ﻥ ﺑﻌﺪ ﭘﻨﺠﺎﺏ ﺣﮑﻮﻣﺖ ﻧﮯ ﺑﮭﯽ ﺗﺒﻠﯿﻐﯽ ﺟﻤﺎﻋﺖ ﭘﺮ
ﺗﻌﻠﯿﻤﯽ ﺍﺩﺍﺭﻭﮞ ﻣﯿﮟ ﺗﺒﻠﯿﻎ ﮐﺮﻧﮯ ﭘﺮ ﭘﺎﺑﻨﺪﯼ ﻟﮕﺎ ﺩﯼ۔ ﭼﻨﺎﻧﭽﮧ
ﺍﺱ ﺷﻮﺭ ﺷﺮﺍﺑﮯ ﻣﯿﮟ ﻣَﯿﮟ ﺍﺱ ﻃﺮﻑ ﻣﺘﻮﺟﮧ ﮨﻮﺍ ﮐﮧ ﺩﯾﮑﮭﻮﮞ
ﺗﻮ ﺳﮩﯽ ﮐﮧ ﺁﺧﺮ ﺍﺱ ﮐﯽ ﻭﺟﮧ ﮐﯿﺎ ﮨﮯ، ﻣﯿﮟ ﻧﮯ ﭘﮩﻠﮯ ﺍﯾﮏ
ﻭﯾﮉﯾﻮ ﺩﯾﮑﮭﯽ ﭘﮭﺮﺩﻭﺳﺮﯼ ﺍﻭﺭ ﮐﺮﺗﮯ ﮐﺮﺗﮯ ﺍﯾﮏ ﮨﻔﺘﮯ ﻣﯿﮟ
ﺑﯿﺴﯿﻮﮞ ﻭﯾﮉﯾﻮ ﺍﻭﺭ ﺑﯿﺎﻧﺎﺕ ﻣﻮﻻﻧﺎ ﻃﺎﺭﻕ ﺟﻤﯿﻞ ﺻﺎﺣﺐ ﮐﮯ
ﺳﻦ ﻟﯿﮯ۔ ﻭﮦ ﭼﻨﺪ ﺑﺎﺗﯿﮟ ﺟﻮ ﺍﻥ ﮐﮯ ﮨﺮ ﺑﯿﺎﻥ ﻣﯿﮟ ﺗﮭﯿﮟ ﺍﻥ ﮐﺎ
ﺧﻼﺻﮧ ﺍﻧﮩﯽ ﮐﮯ ﺍﻟﻔﺎﻅ ﻣﯿﮟ ﭘﯿﺶ ﺧﺪﻣﺖ ﮨﮯ۔ﺍﻥ ﺑﺎﺗﻮﮞ ﮐﻮ
ﭘﮍﮪ ﮐﺮ ﺁﭖ ﺑﺎﺁﺳﺎﻧﯽ ﺍﻧﺪﺍﺯﮦ ﻟﮕﺎ ﺳﮑﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﭘﺎﺑﻨﺪ ﯼ ﮐﺲ
ﮐﮯ ﺣﮑﻢ ﺳﮯ ﻟﮕﯽ۔
ﺍﻟﻠﮧ ﮐﮯ ﻭﺍﺳﻄﮯ ﻣﯿﺮﯼ ﺳﻨﻮ ! ﺁﭘﺲ ﮐﯽ ﻧﻔﺮﺗﻮﮞ ﮐﻮ ﻣﭩﺎﻭ، ﺁﭘﺲ
ﮐﯽ ﻧﻔﺮﺗﻮﮞ ﮐﻮ ﻣﭩﺎﻭ، ﺁﭘﺲ ﮐﯽ ﻧﻔﺮﺗﻮﮞ ﮐﻮ ﻣﭩﺎﻭ، ﻓﺮﻗﮧ ﻭﺍﺭﯾﺖ
ﮐﯽ ﺁﮒ ﻣﯿﮟ ﻣﺖ ﺟﻠﻮ،ﻓﺮﻗﮧ ﻭﺍﺭﯾﺖ ﮐﯽ ﺁﮒ ﻣﯿﮟ ﻣﺖ ﺟﻠﻮ،
ﻣﺴﻠﻢ ﺑﻦ ﮐﮯ ﺭﮨﻮ،ﻣﻮﻣﻦ ﺑﻦ ﮐﮯ ﺭﮨﻮ۔ﺟﺲ ﻓﺮﻗﮯ ﺳﮯ ﮨﻮ ﺗﻤﮩﯿﮟ
ﻣﺒﺎﺭﮎ ﮨﻮ،ﺟﺲ ﻣﺴﻠﮏ ﭘﺮ ﮨﻮ ﺗﻤﮩﯿﮟ ﻣﺒﺎﺭﮎ ﮨﻮ۔ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﮯ
ﻭﺍﺳﻄﮯ ﺍﻭﺭ ﻭﮞﮑﻮ ﺑﮭﯽ ﻣﺴﻠﻤﺎﻥ ﺳﻤﺠﮭﻮ۔ﺍﻭﺭﻭﮞ ﮐﻮ ﺑﮭﯽ
ﺍﯾﻤﺎﻥ ﻭﺍﻻ ﺳﻤﺠﮭﻮ، ﺍﻭﺭﻭﮞ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﺑﮭﯽ ﺟﮕﮧ ﺑﻨﺎﻭ۔ﺍﻭﺭﻭﮞ ﮐﻮ
ﺑﮭﯽ ﺭﺍﺳﺘﮧ ﺩﻭ، ﺟﻨﺖ ﺑﮩﺖ ﺑﮍﯼ ﮨﮯ۔ﺧﻮﺩ ﺟﻨﺖ ﮐﮯ ﭨﮭﯿﮑﯿﺪﺍﺭ
ﻧﮧ ﺑﻨﻮ، ﺍﺳﻼﻡ ﮐﮯ ﭨﮭﯿﮑﯿﺪﺍﺭ ﻧﮧ ﺑﻨﻮ، ﺍﻟﻠﮧ ﮐﮯ ﭨﮭﯿﮑﯿﺪﺍﺭ ﻧﮧ ﺑﻨﻮ،
ﺗﮭﺎﻧﯿﺪﺍﺭ ﻧﮧ ﺑﻨﻮ ﺍﻭﺭﻭﮞ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﺑﮭﯽ ﺭﺍﺳﺘﮧ ﮐﮭﻼ ﺭﮐﮭﻮ۔
ﺟﻮﺑﮭﯽ ﺗﻤﮩﺎﺭﺍ ﻣﺴﻠﮏ ﮨﮯ ﺩﻝ ﻣﯿﮟ ﺭﮐﮭﻮ، ﺍﻭﭘﺮ ﭼﮭﺎﭖ ﻧﮧ
ﻟﮕﺎﻭ، ﭼﮭﺎﭖ ﺍﻣﺖ ﮐﯽ ﻟﮕﺎﻭ۔ﺍﯾﮏ ﺩﻭﺳﺮﮮ ﭘﺮ ﺗﻮﭘﯿﮟ ﮐَﺴﯽ
ﮨﻮﺋﯽ ﮨﯿﮟ، ﯾﮧ ﮐﺎﻓﺮ ﻭﮦ ﮐﺎﻓﺮ۔ﭘﮭﺮ ﺩﻧﯿﺎ ﻣﯿﮟ ﻣﺴﻠﻤﺎﻥ ﮨﮯ ﮐﻮﻥ؟
ﻣﯿﺮﯼ ﻓﺮﯾﺎﺩ ﮨﮯ، ﻧﻘﺎﺭ ﺧﺎﻧﮯ ﻣﯿﮟ ﻃﻮﻃﯽ ﮐﯽ ﮐﻮﻥ ﺳﻨﺘﺎ ﮨﮯ،
ﺷﮩﺎﺋﯿﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﮐﺴﯽ ﮐﺎ ﻧﻮﺣﮧ ﮐﻮﻥ ﺳﻨﺘﺎ ﮨﮯ؟ﻟﯿﮑﻦ ﻣﯿﮟ ﮐﮩﻮﮞ
ﮔﺎ ‏( ﺭﻭﺗﮯ ﮨﻮﺋﮯ ‏) ﻣﺠﮭﮯ ﭘﺘﺎ ﮨﮯ ﻣﯿﮟ ﺍﺱ ﻓﺮﻗﮧ ﻭﺍﺭﯾﺖ ﮐﯽ ﺁﮒ
ﮐﻮ ﻧﮩﯿﮟ ﺑﺠﮭﺎ ﺳﮑﺘﺎ ﻟﯿﮑﻦ ﻣﯿﮟ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﯽ ﺑﺎﺭﮔﺎﮦ ﻣﯿﮟ ﺍﺑﺮﺍﮨﯿﻢ
ﮐﺎ ﮐﺒﻮﺗﺮ ﺑﻦ ﮐﺮ ﭘﯿﺶ ﮨﻮﮞ ﮔﺎ۔
ﺍﯾﮏ ﻣﺴﺠﺪ ﻣﯿﮟ ﺧﻄﺎﺏ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﮐﮩﺎ :
ﻣﯿﮟ ﻋﻠﻤﺎﺀﺳﮯ ﮐﮩﺘﺎ ﮨﻮﮞ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﮯ ﻭﺍﺳﻄﮯ ﺍﻣﺖ ﮐﻮ ﺩﯾﻦ
ﺳﻤﺠﮭﺎﻭ ﻓﺮﻗﮯ ﻧﮧ ﺳﻤﺠﮭﺎﻭ۔ ﺍﺱ ﻣﻤﺒﺮ ﮐﻮ ﻣﺤﺒﺖ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ
ﺑﺎﻗﯽ ﺭﮐﮭﻮ۔ ﺍﺱ ﻣﻤﺒﺮ ﺳﮯ ﺁﮒ ﻧﮧ ﺑﮍهکاو ﻧﻔﺮﺗﻮﮞ ﮐﯽ۔ ﻣﯿﮟ
ﺗﻤﮩﯿﮟ ﮐﮩﺘﺎ ﮨﻮﮞ ﺑﭽﻮ ﺍﯾﺴﯽ ﺗﻘﺮﯾﺮﻭﮞ ﺳﮯ ﺍﯾﺴﯽ ﮐﺘﺎﺑﻮﮞ ﺳﮯ
ﺟﻦ ﺳﮯ ﺗﻢ ﺩﻭﺳﺮﮮ ﻣﺴﻠﻤﺎﻥ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﻧﻔﺮﺕ ﻟﮯ ﮐﺮ ﺍﭨﮭﻮ۔
ﮨﺮﻭﻗﺖ ﺩﻭﺳﺮﻭﮞ ﭘﺮ ﭼﮍﮨﺎﺋﯽ، ﮐﺒﮭﯽ ﺍﭘﻨﮯ ﺍﻭﭘﺮ ﺑﮭﯽ ﭼﮍﮨﺎﺋﯽ
ﮐﯿﺎ ﮐﺮﻭ۔ﻣﯿﮟ ﻋﻠﻤﺎﺀﮐﻮ ﮨﺎﺗﮫ ﺟﻮﮌﺗﺎ ﮨﻮﮞ، ﮨﺎﺗﮫ ﺟﻮﮌﺗﺎ ﮨﻮﮞ ﺟﺐ
ﻣﻤﺒﺮ ﭘﺮ ﺁﻭ ﺗﻮ ﺍﺳﻼﻡ ﭘﯿﺶ ﮐﺮﻭ، ﺍﻣﺖ ﮐﻮ ﭨﮑﮍﻭﮞ ﻣﯿﮟ ﺗﻘﺴﯿﻢ
ﻣﺖ ﮐﺮﻭ۔
ﺍﯾﮏ ﺍﻭﺭ ﺑﯿﺎﻥ ﻣﯿﮟ ﮐﮩﺎ :
ﻣﺠﮭﮯ ﺑﺘﺎﻭ ﺗﻢ ﻣﯿﺮﮮ ﻧﺒﯽ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﮐﯿﺎ ﮐﺮﺭﮨﮯ ﮨﻮ؟ ﻭﮦ
ﺗﻤﮩﯿﮟ ﻓﺮﻗﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺑﺎﻧﭧ ﮐﺮ ﮔﺌﮯ ﺗﮭﮯ ﯾﺎ ﺍﻣﺖ ﺑﻨﺎ ﮐﺮ ﮔﺌﮯ
ﺗﮭﮯ؟ ﮐﯿﻮﮞ ﺍﺱ ﻧﺎﺩﺍﻥ ﮐﮭﯿﻞ ﻣﯿﮟ ﺍﭘﻨﯽ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺑﺮﺑﺎﺩ ﮐﺮﺗﮯ
ﮨﻮ؟ﮐﯿﻮﮞ ﻧﮩﯿﮟ ﻣﺴﻠﻤﺎﻥ ﺑﻦ ﮐﺮ ﺭﮨﺘﮯ ﮨﻮ؟ ﺍﺱ ﺍﻣﺖ ﻣﯿﮟ
ﺍﺧﺘﻼﻑ ﺷﺮﻭﻉ ﺳﮯ ﮨﮯ ﮨﻤﯿﺸﮧ ﺭﮨﮯ ﮔﺎ۔ﯾﮩﺎﮞ ﺗﮏ ﻧﮧ ﺟﺎﻭ ﮐﮯ
ﺍﯾﮏ ﺩﻭﺳﺮﮮ ﭘﺮ ﮐﻔﺮ ﮐﮯ ﻓﺘﻮﮮ ﻟﮕﺎﻧﺎ ﺷﺮﻭﻉ ﮐﺮﺩﻭ۔ﺳﻨﯿﻮﮞ ﻧﮯ
ﮐﮩﺎ ﻭﮨﺎﺑﯽ ﮐﺎﻓﺮ، ﻭﮨﺎﺑﯿﻮﮞ ﻧﮯ ﮐﮩﺎ ﺳﻨﯽ ﮐﺎﻓﺮ۔ﺑﺮﯾﻠﻮﯾﻮﮞ ﻧﮯ ﮐﮩﺎ
ﺩﯾﻮﺑﻨﺪﯼ ﮐﺎﻓﺮ، ﺩﯾﻮﺑﻨﺪﯾﻮﮞ ﻧﮯ ﮐﮩﺎ ﺑﺮﯾﻠﻮﯼ ﮐﺎﻓﺮ۔ﺟﻨﺖ ﻣﯿﮟ
ﮐﻮﻥ ﺟﺎﺋﮯ ﮔﺎ؟ﮐﭽﮫ ﺑﮭﺎﺋﯿﻮ ﻣﯿﺮﮮ ﻧﺒﯽ ﮐﯽ ﻣﺤﻨﺖ ﮐﯽ ﻗﺪﺭ
ﮐﺮﻭ۔ﻣﯿﺮﮮ ﻧﺒﯽ ﺗﻮ ﻏﯿﺮﻭﮞ ﮐﻮ ﺍﭘﻨﺎ ﺑﻨﺎﻧﮯ ﺁﺋﮯ ﺗﮭﮯ ﮨﻢ ﻧﮯ ﺍﭘﻨﻮﮞ
ﮐﻮ ﻏﯿﺮ ﺑﻨﺎﺩﯾﺎ۔ﺍﺱ ﻧﻔﺮﺕ ﮐﯽ ﺁﮒ ﺳﮯ ﮐﺘﻨﮯ ﺳﺮ ﮐﭧ ﭼﮑﮯ،
ﮐﺘﻨﮯ ﺳﮩﺎﮒ ﺍﺟﮍ ﮔﺌﮯ،ﮐﺘﻨﯽ ﻣﺎﺋﯿﮟ ﺑﮯ ﺁﺳﺮﺍ ﮨﻮﮔﺌﯿﮟ، ﮐﺘﻨﯽ
ﺟﻮﺍﻥ ﺑﯿﭩﯿﻮﮞ ﮐﯽ ﻣﺎﻧﮓ ﻭﯾﺮﺍﻥ ﮨﻮﮔﺌﯽ، ‏( ﺭﻭﺗﮯ ﮨﻮﺋﮯ ‏) ﮐﯿﺎ ﺍﺳﯽ
ﮐﺎ ﻧﺎﻡ ﺍﺳﻼﻡ ﮨﮯ؟ ﺍﺳﯽ ﮐﺎ ﻧﺎﻡ ﻋﺸﻖ ﺭﺳﻮﻝ ﮨﮯ؟ﺍﺳﯽ ﮐﻮ ﺩﯾﻦ
ﮐﮩﺘﮯ ﮨﯿﮟ؟
ﺍﯾﮏ ﺩﻭﺳﺮﮮ ﮐﯽ ﻣﺴﺠﺪﻭﮞ ﻣﯿﮟ ﻧﮩﯿﮟ ﺟﺎﺗﮯ ﮨﻮ، ﺍﯾﮏ
ﺩﻭﺳﺮﮮ ﮐﮯ ﭘﯿﭽﮭﮯ ﻧﻤﺎﺯﯾﮟ ﻧﮩﯿﮟ ﭘﮍﮬﺘﮯ ﮨﻮ۔ﺟﻨﺖ ﮐﮯ
ﭨﮭﯿﮑﯿﺪﺍﺭ ﺑﻦ ﮔﺌﮯ ﮨﻮ۔ﻣﯿﺮﮮ ﻧﺒﯽ ﺗﻮ ﻋﺒﺪﺍﻟﻠﮧ ﺑﻦ ﺍﺑﯽ ﮐﺎ ﺟﻨﺎﺯﮦ
ﭘﮍﮬﺎﻧﮯ ﮐﮭﮍﮮ ﮨﻮ ﮔﺌﮯ ﺗﮭﮯ، ﺟﺲ ﮐﺎ ﮐﻔﺮ ﺍﺑﻮﺟﮩﻞ ﺳﮯ ﺑﮭﯽ
ﺑﮍﺍ ﮨﮯ۔ ﺍﺑﻮﺟﮩﻞ ﺍﻭﭘﺮ ﮐﯽ ﺩﻭﺯﺥ ﻣﯿﮟ ﮨﮯ، ﻋﺒﺪﺍﻟﻠﮧ ﺑﻦ ﺍﺑﯽ
ﻧﯿﭽﮯ ﮐﯽ ﺩﻭﺯﺥ ﻣﯿﮟ ﮨﮯ۔ﯾﮧ ﺩﯾﻦ ﺗﻢ ﮐﮩﺎﮞ ﺳﮯ ﻻﺋﮯ ﮨﻮ ﺟﺲ
ﻣﯿﮟ ﺗﻢ ﻓﺮﻗﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺑﭧ ﮔﺌﮯ ﮨﻮ۔ﻧﻔﺮﺗﻮﮞ ﮐﯽ ﺁﮒ ﺗﻢ ﻧﮯ ﻟﮕﺎ
ﺩﯼ ﮨﮯ۔ ﯾﮧ ﮐﮩﺎﮞ ﺳﮯ ﺍﺳﻼﻡ ﺁﯾﺎ ﮨﮯ؟ﻣﯿﮟ ﺗﻤﮩﯿﮟ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﺎ
ﻭﺍﺳﻄﮧ ﺩﯾﺘﺎ ﮨﻮﮞ ﺍﻣﺖ ﺑﻦ ﮐﺮ ﺭﮨﻮ، ﻣﺴﻠﻢ ﺑﻦ ﮐﺮ ﺭﮨﻮ۔ ﺍﭘﻨﮯ
ﺍﭘﻨﮯ ﻋﻘﯿﺪﮮ ﭘﺮ ﭘﮑﮯ ﺭﮨﻮ، ﺩﻭﺳﺮﮮ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﮔﻨﺠﺎﺋﺶ ﺭﮐﮭﻮ۔
ﭘﻨﺠﺎﺏ ﮐﯽ ﺍﯾﮏ ﯾﻮﻧﯿﻮﺭﺳﭩﯽ ﻣﯿﮟ ﺧﻄﺎﺏ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﮐﮩﺎ :
ﮨﺎﺋﮯ ﮐﻔﺮ ﮐﮯ ﻓﺘﻮﮮ،ﻣﯿﮟ ﺩﮬﻤﺎﮐﻮﮞ ﺳﮯ ﺍﺗﻨﺎ ﭘﺮﯾﺸﺎﻥ ﻧﮩﯿﮟ،
ﮐﯿﻮﻧﮑﮧ ﺟﻮ ﻣﺮﺭﮨﮯ ﮨﯿﮟ ﺷﮩﯿﺪ ﮨﻮ ﺭﮨﮯ ﮨﯿﮟ، ﺍﻭﺭ ﺟﻮ ﻇﺎﻟﻢ ﮨﯿﮟ
ﺍﮔﺮ ﯾﮩﺎﮞ ﻧﮧ ﭘﮑﮍﮮ ﮔﺌﮯ ﺗﻮ ﺍﯾﮏ ﺩﻥ ﺍﻟﻠﮧ ﻧﮯ ﺭﮐﮭﺎ ﮨﮯ۔ ﺍﺱ ﺳﮯ
ﻣﯿﺮﺍ ﻣﻠﮏ ﺗﺒﺎﮦ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﻮﮔﺎ ﺍﺱ ﺳﮯ ﻣﯿﺮﮮ ﻣﻠﮏ ﻣﯿﮟ ﻃﺎﻗﺖ
ﺁﺋﮯ ﮔﺌﯽ، ﮐﯿﻮﻧﮑﮧ ﻗﺮﺑﺎﻧﯽ ﺳﮯ ﻃﺎﻗﺖ ﺁﺗﯽ ﮨﮯ۔ﺣﻀﺮﺕ ﺣﺴﯿﻦ
ﻧﮯ ﻗﺮﺑﺎﻧﯽ ﺩﯼ ﺟﺒﮑﮧ ﺷﻤﺮ،ﯾﺰﯾﺪ ﻧﮯ ﻇﻠﻢ ﮐﯿﺎ ﺍﻥ ﮐﺎ ﻧﺎﻡ ﻭﻧﺸﺎﻥ
ﻣﭧ ﮔﯿﺎ۔ﺟﻮﭼﯿﺰ ﻣﺠﮭﮯ ﺗﮍﭘﺎﺗﯽ ﮨﮯ، ﺭﻭﻻﺗﯽ ﺑﮭﯽ ﭘﮭﺮ ﻣﯿﮟ
ﻓﺮﯾﺎﺩ ﺑﻦ ﮐﺮ ﺑﻮﻟﺘﺎ ﮨﻮﮞ۔ﻓﺮﻗﮧ ﻭﺍﺭﯾﺖ،ﻓﺮﻗﮧ ﻭﺍﺭﯾﺖ،ﻓﺮﻗﮧ
ﻭﺍﺭﯾﺖ۔ﻣﻤﺒﺮ ﺭﺳﻮﻝ ﻣﺤﺒﺖ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﮨﮯ ﻓﺮﻗﮧ ﻭﺍﺭﯾﺖ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ
ﻧﮩﯿﮟ ﮨﮯ۔ﻟﯿﮑﻦ ﮨﻤﺎﺭﺍ ﺧﻄﯿﺐ ﺁﺗﺎ ﮨﮯ ﺍﯾﺴﯽ ﺗﻘﺮﯾﺮ ﮐﺮﺗﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ
ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﮯ ﺩﻟﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺁﮒ ﻟﮕﺎ ﺩﯾﺘﺎ ﮨﮯ۔ﺍﻭﺭ ﺍﯾﮏ ﮐﻮ ﺩﻭﺳﺮﻭﮞ
ﺳﮯ ﻣﺘﻨﻔﺮ ﮐﺮﮐﮯ ﻧﮑﻞ ﺟﺎﺗﺎ ﮨﮯ، ﻭﮦ ﺍﭘﻨﮯ ﭘﯿﺴﮯ ﮐﮭﺮﮮ ﮐﺮﺗﺎ ﮨﮯ،
ﺍﻭﺭ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﮯ ﺩﻟﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺁﮒ ﺑﮭﺮ ﮐﮯ ﭼﻼ ﺟﺎﺗﺎ ﮨﮯ۔ﯾﮧ ﻣﯿﺮﮮ
ﺩﯾﺲ ﮐﺎ ﺳﺐ ﺳﮯ ﺑﮍﺍ ﺭﻭﮒ ﮨﮯ۔ﻣﻌﺎﻣﻼﺕ ﻣﯿﮟ ﺳﻮﺩ،ﺳﻮﺩ ،
ﺳﺐ ﺳﮯ ﺑﮍﺍ ﺭﻭﮒ ﮨﮯ۔ﺩﯾﻦ ﻣﯿﮟ ﻓﺮﻗﮧ ﻭﺍﺭﯾﺖ ﺳﺐ ﺳﮯ ﺑﮍﺍ
ﺭﻭﮒ ﮨﮯ۔ﺍﻭﺭ ﻣﻌﺎﺷﺮﺕ ﻣﯿﮟ ﺑﺪﺍﺧﻼﻗﯽ ﺳﺐ ﺳﮯ ﺑﮍﺍ ﺭﻭﮒ ﮨﮯ۔
ﯾﮧ ﻭﮦ ﺳﻮﺭﺍﺥ ﮨﯿﮟ ﺟﮩﺎﮞ ﺳﮯ ﭘﺎﻧﯽ ﮔﯿﺎ ﺗﻮ ﮐﺸﺘﯽ ﮈﻭﺏ ﺟﺎﺋﮯ
ﮔﯽ، ﻣﻼﺣﻮﮞ ﮐﻮ ﮐﯿﺎ ﮔﻼ ﺩﯾﻨﺎ ﮐﮧ ﺟﺐ ﻣﺴﺎﻓﺮ ﮨﯽ ﮐﻠﮩﺎﮌﯾﺎﮞ ﻟﮯ
ﮐﺮ، ﮐﺪﺍﻟﯿﮟ ﻟﮯ ﮐﺮ، ﺁﺭﯾﺎﮞ ﻟﮯ ﮐﺮ ﺗﺨﺘﻮﮞ ﮐﻮ ﮐﺎﭦ ﺭﮨﮯ ﮨﯿﮟ۔ﻣﯿﮟ
ﮨﻮﺍﻭﮞ ﮐﻮ ﮐﯿﺎ ﮐﮩﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﻃﻮﻓﺎﻧﻮﮞ ﮐﺎ ﮐﯿﻮﮞ ﮔﻠﮧ ﮐﺮﻭﮞ۔
ﺗﻮﺍِﺩﮬﺮ ﺍُﺩﮬﺮ ﮐﯽ ﻧﮧ ﺑﺎﺕ ﮐﺮ، ﯾﮧ ﺑﺘﺎ ﮐﮧ ﻗﺎﻓﻠﮧ ﮐﯿﻮﮞ ﻟﭩﺎ
ﻣﺠﮭﮯ ﺭﺍﮨﺰﻧﻮﮞ ﺳﮯ ﮔﻠﮧ ﻧﮩﯿﮟ،ﺗﯿﺮﯼ ﺭﮨﺒﺮﯼ ﮐﺎ ﺳﻮﺍﻝ ﮨﮯ
ﺍﻧﮕﻠﯿﻨﮉ ﻣﯿﮟ ﺧﻄﺎﺏ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﮐﮩﺎ :
ﺍﻟﻠﮧ ﮐﮯ ﻭﺍﺳﻄﮯ ﺍﻣﺖ ﺑﻨﻮ، ﺍﺱ ﺍﻣﺖ ﻣﯿﮟ ﺍﺧﺘﻼﻑ ﺭﮨﮯ ﮔﺎ۔
ﺍﺧﺘﻼﻑ ﮐﮯ ﺑﺎﻭﺟﻮﺩ ﻣﺤﺒﺖ ﮐﺎ ﺣﮑﻢ ﺩﯾﺎ ﮔﯿﺎ ﮨﮯ۔ﻟﯿﮑﻦ ﮨﻤﺎﺭﯼ
ﻧﻔﺮﺕ ﯾﮩﺎﮞ ﺗﮏ ﭼﻠﯽ ﮔﺌﯽ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺳﻼﻡ ﮐﺎ ﺟﻮﺍﺏ ﺑﮭﯽ ﻧﮩﯿﮟ
ﺩﯾﺘﮯ۔ﺍﯾﮏ ﺩﻭﺳﺮﮮ ﮐﮯ ﭘﯿﭽﮭﮯ ﻧﻤﺎﺯ ﻧﮩﯿﮟ ﭘﮍﮬﺘﮯ،ﺍﯾﮏ ﺩﻭﺳﺮﮮ
ﮐﻮ ﮐﺎﻓﺮ ﮐﮩﮧ ﺭﮨﮯ ﮨﯿﮟ۔ ﮐﺴﯽ ﮐﻮ ﮐﺎﻓﺮ ﮐﮩﻨﺎ ﺍﺗﻨﺎ ﺁﺳﺎﻥ ﮨﮯ؟،
ﺍﭼﮭﺎ ﭼﻠﻮ ﻭﮦ ﺍﮔﺮ ﮐﺎﻓﺮ ﮨﮯ ﻟﯿﮑﻦ ﮐﮩﺘﺎ ﯾﮧ ﮨﮯ ﮐﮧ ﻣﯿﮟ ﻣﺴﻠﻤﺎﻥ
ﮨﻮﮞ ﺗﻮ ﺍﯾﺴﮯ ﺷﺨﺺ ﮐﻮ ﻣﯿﺮﮮ ﻧﺒﯽ ﻧﮯ ﺳﯿﻨﮯ ﺳﮯ ﻟﮕﺎﻧﺎ
ﺳﮑﮭﺎﯾﺎ ﮨﮯ، ﺩﮬﮑﮧ ﺩﯾﻨﺎ ﺗﻮ ﻧﮩﯿﮟ ﺳﮑﮭﺎﯾﺎ۔ﻋﺒﺪﺍﻟﻠﮧ ﺑﻦ ﺍﺑﯽ ﺳﮯ
ﺑﮍﮐﺮ ﮐﻮﻥ ﮐﺎﻓﺮ ﮨﻮﮔﺎ ﺟﻮ ﺍﭘﻨﮯ ﺁﭖ ﮐﻮ ﻣﺴﻠﻤﺎﻥ ﮐﮩﺘﺎ ﺗﮭﺎ۔ ﺟﮩﻨﻢ
ﮐﮯ ﺳﺎت ﻗﯿﺪ ﺧﺎﻧﮯ ﮨﯿﮟ، ۱۔ﺟﮩﻨﻢ۲۔ﺣﻄﻤﮧ۳۔ﻝﻇﯽ۴۔ﺳﻌﯿﺮ۵۔
ﺳﻘﺮ۶۔ﺟﺤﯿﻢ۷۔ﮨﺎﻭﯾﮧ۔ ﺍﺑﻮﺟﮩﻞ ﭼﮭﭩﮯ ﺩﺭﺟﮯ ﺟﺤﯿﻢ ﻣﯿﮟ ﮨﮯ
ﺟﺒﮑﮧ ﻋﺒﺪﺍﻟﻠﮧ ﺑﻦ ﺍﺑﯽ ﺳﺎﺗﻮﯾﮟ ﺩﺭﺟﮯ ﮨﺎﻭﯾﮧ ﻣﯿﮞﮩﮯ۔ﻣﯿﺮﮮ ﻧﺒﯽ
ﻧﮯ ﺗﻮ ﻣﻨﺎﻓﻘﻮﮞ ﮐﻮ ﺑﮭﯽ ﺳﯿﻨﮯ ﺳﮯ ﻟﮕﺎﯾﺎ، ‏(ﺍﺱ ﮐﺎ ﺟﻨﺎﺯﮦ
ﭘﮍﮬﺎﯾﺎ،ﮐﺮﺗﺎ ﺩﯾﺎ، ﺍﭘﻨﺎ ﻟﻌﺎﺏ ﺍﺱ ﮐﮯ ﻣﻨﮧ ﻣﯿﮟ ﮈﺍﻻ ﮐﯿﻮﻧﮑﮧ ﻭﮦ
ﺍﭘﻨﮯ ﺁﭖ ﮐﻮ ﻣﺴﻠﻤﺎﻥ ﮐﮩﺘﺎ ﺗﮭﺎ ‏) ۔ﻋﺒﺪﺍﻟﻠﮧ ﺑﻦ ﺍﺑﯽ ﮐﮯ ﺑﯿﭩﮯ ﻧﮯ
ﺣﻀﻮﺭ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﺎ ﺟﻮﭨﮭﺎ ﭘﺎﻧﯽ ﺍﭘﻨﮯ ﺑﺎﭖ ﮐﻮ ﺩﯾﺎ
ﺗﻮ ﺍﺱ ﻧﮯ ﯾﮧ ﮐﮩﮧ ﮐﺮ ﭘﯿﻨﮯ ﺳﮯ ﺍﻧﮑﺎﺭ ﮐﺮﺩﯾﺎ ﮐﮧ ﭘﯿﺸﺎﺏ ﻟﮯ ﺁﻭ
ﻭﮦ ﭘﯽ ﻟﻮﮞ ﮔﺎ ﯾﮧ ﻧﮩﯿﮟ ﭘﯿﻮﮞ ﮔﺎ۔ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺑﯿﭩﮯ ﻧﮯ ﺍﭘﻨﮯ ﺑﺎﭖ
ﺍﺱ ﺗﻮﮨﯿﮟ ﭘﺮ ﻗﺘﻞ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﯽ ﺍﺟﺎﺯﺕ ﻣﺎﻧﮕﯽ ﺗﻮ ﺣﻀﻮﺭ ﺻﻠﯽ
ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﻧﮯ ﯾﮧ ﮐﮩﮧ ﮐﺮ ﺍﻧﮑﺎﺭ ﮐﺮﺩﯾﺎ ﮐﮧ ﻟﻮﮒ ﮐﮩﯿﮟ ﮔﮯ
ﻣﺤﻤﺪ ﺍﭘﻨﮯ ﭘﺎﺱ ﺑﯿﭩﮭﻨﮯ ﻭﺍﻟﻮﮞ ﮐﻮ ﻗﺘﻞ ﮐﺮﺗﺎ ﮨﮯ۔ﺗﻢ ﺍﺱ ﮐﯽ
ﺍﻣﺖ ﮨﻮﮐﺮ ﻓﺮﻗﮧ ﻭﺍﺭﯾﺖ ﻣﯿﮟ ﺑﭧ ﮔﺌﮯ، ﺗﻢ ﮐﯿﺎ ﻣﯿﺴﺞ ﺩﮮ ﺭﮨﮯ
ﮨﻮ ﭘﻮﺭﯼ ﺩﻧﯿﺎ ﮐﮯ ﻣﺴﻠﻤﺎﻧﻮﮞ ﮐﻮ۔ﭼﮭﻮﭨﮯ ﭼﮭﻮﭨﮯ ﺍﺧﺘﻼﻑ ﭘﺮ
ﯾﮧ ﮐﺎﻓﺮ ﻭﮦ ﮐﺎﻓﺮ۔ﺁﭖ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﻮ ﺍﯾﮏ ﺍﯾﮏ
ﻣﻨﺎﻓﻖ ﮐﺎ ﭘﺘﺎ ﺗﮭﺎ ﮐﮧ ﻓﻼﮞ ﻓﻼﮞ ﻣﻨﺎﻓﻖ ﮨﮯ ﻟﯿﮑﻦ ﺁﭖ ﻧﮯ
ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺑﮭﺮ ﮐﺴﯽ ﮐﻮ ﻧﮩﯿﮟ ﺑﺘﺎﯾﺎ، ﺳﺐ ﮐﻮ ﺳﯿﻨﮯ ﺳﮯ ﻟﮕﺎﯾﺎ ﮨﮯ۔
ﺍﭘﻨﮯ ﻣﺪﺭﺳﮯ ﮐﮯ ﻃﻠﺒﺎﺀﮐﻮ ﺧﻄﺎﺏ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﮐﮩﺎ :
ﻣﯿﮟ ﺁﭖ ﺳﮯ ﮐﮩﺘﺎ ﮨﻮﮞ ﺍﭘﻨﮯ ﻋﻘﺎﺋﺪ ﭘﺮ ﭘﺨﺘﮧ ﺭﮨﻮ ﻟﯿﮑﻦ
ﺩﯾﻮﺑﻨﺪﯼ ﺑﻦ ﮐﺮﻧﮧ ﭼﻠﻮ، ﺑﻠﮑﮧ ﺍﻣﺘﯽ ﺑﻦ ﮐﺮ ﭼﻠﻮﺍﻣﺘﯽ ﺑﻦ
ﮐﺮﭼﻠﻮ، ﺍﺱ ﺑﮭﮍﮐﺘﯽ ﺁﮒ ﮐﻮ ﺑﺠﮭﺎﻧﺎ ﮨﮯ، ﺑﮍﮬﺎﻧﺎ ﻧﮩﯿﮟ ﺑﺠﮭﺎﻧﺎ
ﮨﮯ۔ﺗﺒﻠﯿﻎ ﮐﮯ ﮐﺎﻡ ﻧﮯ ﯾﮧ ﻓﺎﺻﻠﮯ ﻣﭩﺎﺋﮯ ﮨﯿﮟ، ﺗﺒﻠﯿﻎ ﮐﺎ ﮐﺎﻡ ﻧﮧ
ﮨﻮﺗﺎ ﺗﻮ ﮐﺘﻨﯽ ﺑﮍﯼ ﺗﺒﺎﮨﯿﺎﮞ ﺍﻧﺴﺎﻧﯿﺖ ﮐﻮ ﺩﯾﮑﮭﻨﯽ ﭘﮍﺗﯿﮟ۔ﺗﻮ ﺁﭖ
ﮐﺎ ﺳﺎﻝ ﺷﺮﻭﻉ ﮨﻮﺭﮨﺎ ﮨﮯ، ﺁﭖ ﺑﮩﺖ ﺍﭼﮭﮯ ﺑﭽﮯ ﮨﻮ، ﺑﮩﺖ ﻧﯿﮏ
ﺑﭽﮯ ﮨﻮ۔ﻣﯿﺮﯼ ﻣﺪﺩ ﮐﺮﻭ ﻣﯿﮟ ﺁﭖ ﮐﯽ ﻣﺪﺩ ﮐﺎ ﻣﺤﺘﺎﺝ ﮨﻮﮞ۔
ﺟﺲ ﮐﯽ ﺍﺗﻨﯽ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﺍﻭﻻﺩ ﮨﻮ،ﺩﻭ ﺗﯿﻦ ﺳﻮ ﺑﯿﭩﮯ ﮨﻮﮞ ﺍﻭﺭ
ﺳﺎﺭﮮ ﺩﻋﺎ ﮐﺮﺭﮨﮯ ﮨﻮﮞ ﺗﻮ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﺴﯽ ﮐﯽ ﺗﻮ ﺳﻨﮯ ﮔﺎﻧﺎ، ﺍﯾﮏ ﯾﮧ
ﮐﮩﺘﺎ ﮨﻮﮞ ﮐﮧ ﺩﯾﻮﺑﻨﺪﯼ ﺑﻦ ﮐﺮ ﻧﮧ ﭼﻠﻮﺍﻣﺖ ﺑﻦ ﮐﺮ ﭼﻠﻮ، ﮨﻢ
ﻋﻘﺎﺋﺪ ﻣﯿﮟ ﺍﮨﻞ ﺳﻨﺖ ﻭﺍﻟﺠﻤﺎﻋﺖ ﮨﯿﮟ۔ﺑﺮﯾﻠﻮﯼ ﻣﻔﺘﯽ
ﻣﺤﻤﺪﺧﺎﻥ ﻗﺎﺩﺭﯼ ﺻﺎﺣﺐ ﮐﯽ ﺍﺱ ﺑﺎﺕ ﭘﺮ ﻣﺠﮭﮯ ﺑﮩﺖ
ﺧﻮﺷﯽ ﮨﻮﺋﯽ ﮐﮧ ﺩﯾﻮﺑﻨﺪﯼ، ﺑﺮﯾﻠﻮﯼ،ﺍﮨﻞ ﺣﺪﯾﺚ ﺳﺐ ﺍﮨﻞ ﺳﻨﺖ
ﻭﺍﻟﺠﻤﺎﻋﺖ ﮨﯿﮟ۔ﻣﯿﮟ ﯾﮧ ﺳﯿﻨﮧ ﺩﯾﮑﮭﻨﺎ ﭼﺎﮨﺘﺎ ﮨﻮﮞ، ﮔﮭﭩﺎ ﮨﻮﺍ
ﺳﯿﻨﮧ ﻧﮩﯿﮟ ﺩﯾﮑﮭﻨﺎ ﭼﺎﮨﺘﺎ ﮐﮧ ﺁﭖ ﺍﭘﻨﮯ ﺳﻮﺍ ﮐﺴﯽ ﮐﻮ ﺟﻨﺘﯽ
ﮨﯽ ﻧﮧ ﺳﻤﺠﮭﻮ، ﺍﭘﻨﮯ ﺳﻮﺍ ﺳﺐ ﮐﻮ ﮔﻤﺮﺍﮦ ﺳﻤﺠﮭﻮ۔
ﺯﺭﻋﯽ ﯾﻮﻧﯿﻮﺭﺳﭩﯽ ﻓﯿﺼﻞ ﺁﺑﺎﺩ ﻣﯿﮟ ﺧﻄﺎﺏ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﮐﮩﺎ :
ﻣﺬﮨﺒﯽ ﺗﻌﺼﺐ ﮐﯽ ﺁﮒ ﺯﺭﻋﯽ ﯾﻮﻧﯿﻮﺭﺳﭩﯽ ﺳﮯ ﻧﮩﯿﮟ ﺍﭨﮭﯽ،
ﻭﮦ ﮔﻮﺭﻧﻤﻨﭧ ﮐﺎﻟﺞ، ﮔﻮﺭﻧﻤﻨﭧ ﯾﻮﻧﯿﻮﺭﺳﭩﯽ ﺳﮯ ﻧﮩﯿﮟ ﺍﭨﮭﯽ،ﻭﮦ
ﻓﯿﺼﻞ ﺁﺑﺎﺩ ﮐﮯ ﺁﭨﮫ ﺑﺎﺯﺍﺭﻭﮞ ﺳﮯ ﻧﮩﯿﮟ ﺍﭨﮭﯽ۔ﯾﮧ ﺁﮒ ﻣﻤﺒﺮ ﺳﮯ
ﺑﮭﮍﮐﺎﺋﯽ ﮔﺌﯽ ﮨﮯ۔ﺍﺱ ﮐﮯ ﻗﺼﻮﺭ ﻭﺍﺭ ﭘﺮﻭﻓﯿﺴﺮ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﯿﮟ،
ﻋﻮﺍﻡ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﯿﮟ، ﺍﺱ ﮐﮯ ﻗﺼﻮﺭ ﻭﺍﺭ ﻣﻤﺒﺮ ﻭﺍﻟﮯ ﮨﯿﮟ۔ﺟﻮ ﻣﻤﺒﺮ
ﻣﺤﺒﺖ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﺗﮭﺎ ﻭﮨﯽ ﻣﻤﺒﺮ ﻧﻔﺮﺕ ﮐﯽ ﺁﮒ ﺁﮒ ﺁﮒ، ﺗﻘﺮﯾﺮ
ﻧﮩﯿﮟ ﮨﻮﺗﯽ ﺷﻌﻠﮯ ﻧﮑﻞ ﺭﮨﮯ ﮨﻮﺗﮯ ﮨﯿﮟ۔ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﻣﯿﮟ ﮔﮭﺮ ﻧﮩﯿﮟ
ﺟﻠﺘﮯ ﺑﺪﻥ ﺟﻞ ﺭﮨﮯ ﮨﯿﮟ، ﺍﯾﻤﺎﻥ ﺟﻞ ﺭﮨﮯ ﮨﯿﮟ۔ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﺣﺪ ﺗﮏ
ﻧﻔﺮﺕ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺍﯾﮏ ﺩﻭﺳﺮﮮ ﮐﻮ ﺳﻼﻡ ﺑﮭﯽ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﺮﺗﮯ۔ﺍﯾﮏ
ﺩﻭﺳﺮﮮ ﮐﮯ ﭘﯿﭽﮭﮯ ﻧﻤﺎﺯﯾﮟ ﺑﮭﯽ ﻧﮩﯿﮟ ﭘﮍﮬﺘﮯ۔ ﺍﺱ ﻧﻔﺮﺕ ﮐﮯ
ﺳﺎﺗﮫ ﮨﻢ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﯽ ﻗﺴﻢ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﯽ ﻧﻈﺮﻭﮞ ﺳﮯ ﮔِﺮ ﺟﺎﺋﯿﮟ ﮔﮯ۔ﺟﻮ
ﺗﻤﮩﺎﺭﺍ ﻋﻘﯿﺪ ﮨﮯ ﺍﺱ ﭘﺮ ﭘﮑﮯ ﺭﮨﻮ ﻟﯿﮑﻦ ﮐﺴﯽ ﮐﻮ ﺟﮩﻨﻤﯽ ﻧﮧ
ﮐﮩﻮ، ﮐﺴﯽ ﮐﻮ ﺟﮭﭧ ﺳﮯ ﮐﺎﻓﺮ ﻧﮧ ﮐﮩﻮ۔
(بشکریہ:
سید عبدالوہاب شیرازی )

1 comment:

  1. اب ارباب ِ سلطنت کی عقل پہ ماتم نہ کیا جائے تو کیا کیا جائے َََ

    والسلام

    ReplyDelete