Saturday, 12 December 2015

کیا بیوی اپنے نام کیساتھ لگا سکتی ہے شوہر کا نام؟

ایس اے ساگر

دور حاضر میں آن لائن فتوی سے جہاں تشنگان علوم نبوت کو فائدہ پہنچا ہے وہیں بہت سی غلط فہمیوں کو بھی پھلنے پھولنے ملا ہے. حالانکہ شادی کے بعد شوہر کا نام ساتھ لگانے میں غیروں کی مشابہت نہیں ہے، اس کے باوجود گوگل بابا اسے 'حرام' قرار دے رہے ہیں. کریلا اس وقت نیم پر چڑھ گیا جب نقالوں نے اسے واٹس ایپ اور فیس بک پر پیش کرنا شروع کردیا. اسلامی ناموں میں عورت کے نام کیساتھ باپ کا ہی نام لگایا جاتا ہے جیسے، عایشہ صدیقہ رضی اللہ عنہا۔ جبکہ انگلش کلچر میں نام جیسے،  مسز جمیل، مسز سلیم اور شادی کے بعد شوہر کے نام کیساتھ سمیعیہ جمیل یا سعدیہ سلیم کا رواج پایا جاتا ہے. انھیں کون سمجھائے کہ شوہر کا نام اپنے نام کیساتھ لگانا شرعا ممنوع نہیں ہے بلکہ ایسا ہوا ہے کہ شوہر کا نام عورت اپنے نام کیساتھ لگائے یا کوئی اور اس کا نام لیتے ہوئے شوہر کے نام کو ساتھ ذکر کرے , بالخصوص امہات المؤمنین کے ناموں کیساتھ اکثر ایسا ہی ہوتا ہے کہ
زوجۃ رسول اللہ صلى اللہ علیہ وسلم
کا لاحقہ ان کے ناموں کیساتھ لگتاہے کتب احادیث میں اسکی بے شمار مثالیں ہیں ۔ اسی طرح رسول اللہ صلى اللہ علیہ وسلم نے زینب کے بارہ میں پوچھا کہ کون سی زینب ہے تو بتانے والے بتایا
امرأۃ ابن مسعود
یعنی ابن مسعود کی بیوی ہے ۔ یعنی باپ کے نام کی بجائے اس زینب کے شوہر کانام ذکر کیا گیا ۔ اسی کلمہ
امرأۃ ابن مسعود
کو آج لوگ مسز ابن مسعود کہہ دیں تو کیا عار ہے ؟ اس سلسلہ میں جب اہل علم سے رجوع کیا گیا تو پتہ چلا کہ ...

السلام عليكم ورحمة اللہ وبركاتہ
کیا بیوی اپنے نام کیساتھ شوہر کا نام لگا سکتی ہے ؟

الجواب بعون الوهاب بشرط صحة السؤال

وعلیکم السلام ورحمة اللہ وبرکاته!
الحمد لله، والصلاة والسلام علىٰ رسول الله، أما بعد!
بیوی کا اپنےنام کیساتھ شوہر کا نام لگانے میں کوئی حرج نہیں ہے۔ کیونکہ یہ تعریف کے باب سے ہے، جس میں وہم یا اختلاط نسب نہیں ہوتا، اور تعریف کا باب بہت وسیع ہے،تعریف کبھی ولاء سے ہوتی ہے جیسے عکرمہ مولی ابن عباس ، کبھی حرفت سے ہوتی ہے جیسے غزالی ،کبھی لقب اور کنیت سے ہوتی ہے جیسے أعرج اور ابو محمد أعمش،کبھی ماں کی طرف نسبت کر کے ہوتی ہے حالانکہ باپ معروف ہوتا ہے جیسےاسماعیل ابن علیۃ،اور کبھی زوجیت کیساتھ ہوتی ہےجیسا قرآ ن مجید میں ایک جگہ
’’ امرأۃ نوح وامرأۃ لوط ‘‘ ( التحریم:۱۰) اور دوسری جگہ ’’ امرأۃ فرعون ‘‘ ( التحریم:۱۱) وارد ہے۔
بخاری و مسلم کی روایت ہے ،سیدنا ابو سعید خدری رضی اللہ عنہ فرماتے ہیں کہ:
جَاءَتْ زَيْنَبُ، امْرَأَةُ ابْنِ مَسْعُودٍ، تَسْتَأْذِنُ عَلَيْهِ، فَقِيلَ: يَا رَسُولَ اللَّهِ، هَذِهِ زَيْنَبُ، فَقَالَ: «أَيُّ الزَّيَانِبِ؟» فَقِيلَ: امْرَأَةُ ابْنِ مَسْعُودٍ، قَالَ: «نَعَمْ، ائْذَنُوا لَهَا» (بخاری :۱۴۶۲)
ابن مسعود رضی اللہ عنہ کی بیوی زینب آئیں اور اجازت طلب کی ،کہا گیا :یا رسول اللہ ! یہ زینب آئی ہیں،آپ نے پوچھا: کونسی زینب؟ کیا گیا :ابن مسعود رضی اللہ عنہ کی بیوی،فرمایا: ہاں اسے آنے کی اجازت دے دو۔
یاد رہے کہ نسبت وہ حرام ہے جس میں بنوت کے لفظ کے ساتھ غیر باپ کی طرف نسبت کی جائے۔مطلقاً نسبت یا تعریف کے لئے نسبت کرنا حرام نہیں ہے۔
البتہ اگر نسبت بنوت کے لفظ کے ساتھ غیر باپ کی طرف کی جائے تو وہ حرام ہے ،جس کے بارے ارشاد باری تعالیٰ ہے۔:
’’ ادعوهم لآبائهم هو أقسط عند الله ‘‘ ( سورة الأحزاب)
’’ انہیں ان کے باپوں کے نام سے بلاؤ، یہی اللہ کے نزدیک زیادہ انصاف کی بات ہے۔‘‘
ھذا ما عندی واللہ اعلم بالصواب

Assalamu Alaikum

Kya biwi apne naam k sath shohar ka naam laga sakti hai ❓ ❓

Jawab
Walykumus salaam
Biwi ka apne naam k sath shohar ka naam lagane me koi haraj nhi hai. Kyun ki ye Pehchaan k taur per hai. Jis me wahem ye ikhtilaat e Nasab (khandan ki milawat) nhi hota.
Tareef kabhi wala se hoti hai jaise ikrama mola ibn e Abbas, Kabhi harfat se hoti hai jaise Gazali, Kabhi laqab aur kuniyat se hoti hai jaise aeraj aur Abu Mohammad Aimash, Kabhi maa ki taraf nisbat hoti hai jaise isa maryam alayhi salaam.
Aur kabhi zaujiyat k sath hoti hai jaisa Qur'an majeed me 1 jagah

’’ امرأۃ نوح وامرأۃ لوط ‘‘ ( التحریم:۱۰)
Aur dusri jagah hai
’’ امرأۃ فرعون ‘‘ ( التحریم:۱۱)

بخاری و مسلم کی روایت ہے ،سیدنا ابو سعید خدری رضی اللہ عنہ فرماتے ہیں کہ:
جَاءَتْ زَيْنَبُ، امْرَأَةُ ابْنِ مَسْعُودٍ، تَسْتَأْذِنُ عَلَيْهِ، فَقِيلَ: يَا رَسُولَ اللَّهِ،, هَذِهِ زَيْنَبُ، فَقَالَ: «أَيُّ الزَّيَانِبِ؟» فَقِيلَ: امْرَأَةُ ابْنِ مَسْعُودٍ، قَالَ: «نَعَمْ، ائْذَنُوا لَهَا» (بخاری :۱۴۶۲)

Bukhari Muslim ki rivayat hai, Sayyedna Abu saeed khudri raz farmate hai "ibn e masood raz ki biwi zainab aayi aur ijazat talab ki kaha gaya : Ya Rasool ullah ye zainab aayi hai, Aap ne pucha: konsi zainab??
Kaha Gaya ibn e masood raz ki biwi to farmaya : Haan use aane ki ijazat de do.

Yaad rahe k nisbat wo haraam hai jis me bint k lafz k sath Gair baap (Jo baap Na ho) ki taraf nisbat ki jaye.
Tareef k lye nisbat krna haraam nhi hai.

Albatta agr nisbat "Banoot" k lafz k sath ki jaye to wo haraam hai, jis k bare me irshad e bari tala hai.

’’ ادعوهم لآبائهم هو أقسط عند الله ‘‘ ( سورة الأحزاب)
’’ انہیں ان کے باپوں کے نام سے بلاؤ، یہی اللہ کے نزدیک زیادہ انصاف کی بات ہے۔‘‘

Unhe unke baapon k naam se bulao yahi Allah k nazdik zyada insaf ki baat hai.

ھذا ما عندی واللہ اعلم بالصواب

👉BIVI KE LIYE APNE SATH SHOHAR KA NAAM LIKHNA👈

⭕AAJ KA SAWAL NO.503⭕

KYA BIWI APNE NAAM KE SATH SHOHAR KA NAAM LAGAA SAKTEE HE

🔵JAWAB🔵

BIWI KA APNE NAAM KE SATH SHOHAR KA NAAM LAGAANE ME KOI HARAJ NAHEE HE KYUN KE YE TAAREEF [pehchan] KE LIYE HE JISME WAHAM YA  NASAB KA IKHTILAAT-MIXING NAHEE HOTA

PEHCHAAN KARAANE  KE BAHOOT SE TAREEQE HAI
KABHEE GULAAM-NOKAR HONE KE WAASTE SE HOTEE HE
JAISE IKRAMA IBN E ABBAS KE GHULAM-ABDULLAH BHAI KI KAAMWALI

KABHEE PESHE-DHANDE SE HOTEE HE JAISE GHAZAALI [kapda bunne waale]
KABHEE LAQAB AUR KUNNIYYAT SE HOTEE HE
JAISE AARAJ [langde] AUR ABU MUHAMMAD AAMASH [kamzor nazar wale]
KABHEE MAA KEE TARAF NISBAT KARKE HOTEE HE JAISE ISMAAEL IBN E ULAYYAH
MUFTI ABDURVRAHEEM KI BETI
AMINAA KA LAAL-BETA AUR KABHEE ZAWJIYYAT-NIKAH HONE KE SATH HOTEE HE JAISE QURAAN E KAREEM ME EK JAGH HE

امرأة نوح و امرأة لوط
NOOH KI BIVI AUR LOOT KI BIVI
AUR DUSREE JAGH
امرأة فرعون
FIRON KI BIVI

SURAH E TAHREEM [@10,11]

ME WAARID HUWA HAI
BUKHARI KEE RIWAYAT HE
ABU SAEED KHUZREE RADIALLAHU ANHU  FARMAATE HE
IBNE MASUUD RADIALLAHU ANHU KEE BIWI ZAINAB AAYEE AUR IJAAZAT TALAB KEE KAHA GAYA YAA RASULALLAH [SALLALAAHU ALAYHI WASALLAM ]
YE ZAINAB AAYEE HE
AAP NE POOCHA KAUNSEE ZAINAB
KAHA GAYA IBNE MASOOD KEE BIWI FARMAYA HAA USE AANE KEE IJAAZAT DEDO

YAAD RAHE KE NISBAT WO HARAAM HE JISME BETE KE LAFZ KE SATH BAAP KE ALAAWAH KEE NISBAT KEE GAYEE HO MUTLAQAN-HAR NISBAT KARNA HARAAM NAHEE HE
ALBATTA AGAR NISBAT BETEHONE KE LAFZ KE SATH BAAP KE ALAAWAH KEE TARAF KEE JAAYE TO WO HARAAM HE JISKE BAARE ME ALLAH IRSHAAD
FARMAATE HE
"UNHE UNKE BAAPO KE NAAM SE BULAAO YAHEE ALLAAH KE NAZDEEK ZYADA INSAAF KEE BAAT HE"
[SURAH E AHZAAB @ 5]

📗MAAKHUZ AZ AAP KE MASAIL AUR UNKA HAL
8/256
📕BAHAWALA ALAMGIREE 5/362 BAAB 21 SE MUSTAFAAD

✏    MUFTI ABDUL QAYYUM IBNE RASHEED AJMERI RAANDER
♻NOTE:MASAAIL KE WOH SMS JIS ME KISI MUATABAR ALIM KAA NAAM YAA FATWE YAA MASAAIL KI MUATABAR KITAAB KA NAAM NA LIKHAA HO USE  BILAA TAHQEEQ NA MAANE AGARCHE US ME QURAAN AUR  HADEESON KE HAWAALE HO AAM TAUR WOH GAIR MUQALLID NAAM KE AHLE HADEES KE SMS HOTE HAI WOH APNI NAAQIS AQAL SE DEEN KO DIRECT QURAAN HADEES SE SAMJHNE BETHTE HAI AUR GALATI KARTE HAIN
✒IMRAN ISMAIL MEMON HANFI GUFIRA LAHOO
MUDARRISE DARUL ULOOM RAMPURA SURAT GUJRAT INDIA
💻Roman urdu me masail ke liye zaroor dekhe www.aajkasawal.page.tl

No comments:

Post a Comment