ناسمجھ بچوں کو مسجد لانا؟
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
علمائے کرام متوجہ ہوں
چھوٹے چھوٹے ناسمجھ بچوں کو نماز کے اوقات میں مسجد میں لا سکتے ہیں یا نہیں جبکہ بچے نماز کے شرارت بھی کرتے ہیں
مدلل جواب دیں
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
الجواب وباللہ التوفیق
ایسے چھوٹے اور ناسمجھ بچوں کو مسجد میں لانا درست نہیں ہے جو شور مچائیں۔نمازیوں کی تکلیف کا باعث بنیں۔ آداب واحترام مسجد کا خیال نہ کریں۔ مسجد کو پراگندہ کردیں۔ سمجھانے کے بعد بھی بات نہ سمجھیں۔ کیونکہ مرفوع حدیث میں نبی صلی اللہ علیہ وسلم نے ایسے ناسمجھ بچوں کو مسجدوں میں لانے سے منع فرمایا ہے۔
ہاں اگر چھوٹے بچے تاکید کردینے کے بعد سمجھ جائیں۔شور وغل نہ کریں ، تلویث مسجد کا بھی ان سے خطرہ نہ ہو تو موجودہ زمانے کی بے راہ روی کو دیکھتے ہوئے احکام دین سکھانے اور ان سے مانوس کرنے کے لئے مسجدوں میں لانا چاہئے۔لیکن صف اول میں اپنے ساتھ کھڑا کرنے کی بجائے کنارہ میں کھڑا کردیا جائے۔
چھوٹے چھوٹے ناسمجھ بچوں کو نماز کے اوقات میں مسجد میں لا سکتے ہیں یا نہیں جبکہ بچے نماز کے شرارت بھی کرتے ہیں
مدلل جواب دیں
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
الجواب وباللہ التوفیق
ایسے چھوٹے اور ناسمجھ بچوں کو مسجد میں لانا درست نہیں ہے جو شور مچائیں۔نمازیوں کی تکلیف کا باعث بنیں۔ آداب واحترام مسجد کا خیال نہ کریں۔ مسجد کو پراگندہ کردیں۔ سمجھانے کے بعد بھی بات نہ سمجھیں۔ کیونکہ مرفوع حدیث میں نبی صلی اللہ علیہ وسلم نے ایسے ناسمجھ بچوں کو مسجدوں میں لانے سے منع فرمایا ہے۔
ہاں اگر چھوٹے بچے تاکید کردینے کے بعد سمجھ جائیں۔شور وغل نہ کریں ، تلویث مسجد کا بھی ان سے خطرہ نہ ہو تو موجودہ زمانے کی بے راہ روی کو دیکھتے ہوئے احکام دین سکھانے اور ان سے مانوس کرنے کے لئے مسجدوں میں لانا چاہئے۔لیکن صف اول میں اپنے ساتھ کھڑا کرنے کی بجائے کنارہ میں کھڑا کردیا جائے۔
في ’’ سنن ابن ماجۃ ‘‘: عن واثلۃ بن الأسقع ، أن النبي ﷺ قال: ’’ جنّبوا مساجدَکم صبیانَکم، ومجانینَکم وشرائَ کم وبیعکم ، وخصوماتکم ، ورفع أصواتکم ، وإقامۃ حدودکم ، وسلّ سیوفکم ‘‘۔
(ص/۵۴ ، أبواب المساجد ومواضع الصلاۃ ، باب ما یکرہ في المساجد ، قدیمي ، المعجم الکبیر للطبراني : ۸/۱۳۲ ، رقم الحدیث : ۷۶۰۱ ، دار احیاء التراث العربي ، معارف الحدیث : ۳/۱۲۱ ، کتاب الصلاۃ ، دار الإشاعت کراچی)
و في ’’ شرح النووي علی ہامش مسلم ‘‘ : وأن الصبي یجوز إدخالہ المسجد ، وإن کان الأولی تنزیہ المسجد عمن لا یؤمن منہ حدث ۔
(۳/۲۸۲ ، تحت رقم : ۱۰۵۶ - ۱۹۲)
وفي ’’ الدر المختار مع الشامیۃ ‘‘ : (ویحرم إدخال الصبیان ومجانین حیث غلب تنجیسہم) ۔ الدر المختار ۔ وفي الشامیۃ : (ویحرم الخ) لما أخرجہ المنذري مرفوعاً: ’’جنّبوا مساجدکم صبیانکم ومجانینکم ، وبیعَکم وشراء کم ، ورفع أصواتکم ۔ الخ)۔
(۲/۴۲۹ ، کتاب الصلاۃ ، باب ما یفسد الصـلاۃ وما یـکـرہ فـیـہا ، مطلب في أحکام المسجد ، بیروت)
ویحرم إدخال صبیان ومجانین حیث غلب تنجیسہم وإلا فیکرہ۔ (درمختار ۲؍۴۲۹ زکریا)
وفي تقریرات الرافعي: قول الشارح وإلا فیکرہ أي حیث لم یبالوا بمراعات حق المسجد من مسح نخامۃ، أو تفل في المسجد، وإلا فإذا کانوا ممیزین ویعظمون المساجد بتعلم المساجد بتعلم من ولیہم، فلاکراہۃ في دخولہم۔ (تقریرات رافعي علی الدر ۲؍۸۶)
واللہ اعلم بالصواب
شکیل منصور القاسمی
(ص/۵۴ ، أبواب المساجد ومواضع الصلاۃ ، باب ما یکرہ في المساجد ، قدیمي ، المعجم الکبیر للطبراني : ۸/۱۳۲ ، رقم الحدیث : ۷۶۰۱ ، دار احیاء التراث العربي ، معارف الحدیث : ۳/۱۲۱ ، کتاب الصلاۃ ، دار الإشاعت کراچی)
و في ’’ شرح النووي علی ہامش مسلم ‘‘ : وأن الصبي یجوز إدخالہ المسجد ، وإن کان الأولی تنزیہ المسجد عمن لا یؤمن منہ حدث ۔
(۳/۲۸۲ ، تحت رقم : ۱۰۵۶ - ۱۹۲)
وفي ’’ الدر المختار مع الشامیۃ ‘‘ : (ویحرم إدخال الصبیان ومجانین حیث غلب تنجیسہم) ۔ الدر المختار ۔ وفي الشامیۃ : (ویحرم الخ) لما أخرجہ المنذري مرفوعاً: ’’جنّبوا مساجدکم صبیانکم ومجانینکم ، وبیعَکم وشراء کم ، ورفع أصواتکم ۔ الخ)۔
(۲/۴۲۹ ، کتاب الصلاۃ ، باب ما یفسد الصـلاۃ وما یـکـرہ فـیـہا ، مطلب في أحکام المسجد ، بیروت)
ویحرم إدخال صبیان ومجانین حیث غلب تنجیسہم وإلا فیکرہ۔ (درمختار ۲؍۴۲۹ زکریا)
وفي تقریرات الرافعي: قول الشارح وإلا فیکرہ أي حیث لم یبالوا بمراعات حق المسجد من مسح نخامۃ، أو تفل في المسجد، وإلا فإذا کانوا ممیزین ویعظمون المساجد بتعلم المساجد بتعلم من ولیہم، فلاکراہۃ في دخولہم۔ (تقریرات رافعي علی الدر ۲؍۸۶)
واللہ اعلم بالصواب
شکیل منصور القاسمی
No comments:
Post a Comment