Friday, 1 July 2016

عیدین؛ کیا کریں، کیا نہ کریں؟

ﻓﻘﯿﮧ ﺍﻟﻨﻔﺲ ،ﺣﻀﺮﺕ ﻣﻮﻻﻧﺎ ﺭﺷﯿﺪ ﺍﺣﻤﺪ ﮔﻨﮕﻮﮨﯽ ﺻﺎﺣﺐ ﺭﺣﻤﮧ ﺍﻟﻠﮧ ” ﻓﺘﺎﻭﯼ ﺭﺷﯿﺪﯾﮧ “ﻣﯿﮟ ﺗﺤﺮﯾﺮ ﻓﺮﻣﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ :
”ﻋﯿﺪﯾﻦ ﻣﯿﮟ ﻣﻌﺎﻧﻘﮧ ﮐﺮﻧﺎ ﺑﺪﻋﺖ ﮨﮯ“ ۔
‏( ﺹ 443: ،ﺳﻌﯿﺪ‏)

ﻣﻔﺘﯽ ﺍﻋﻈﻢ ﮨﻨﺪ،ﺣﻀﺮﺕ ﻣﻮﻻﻧﺎ ﻣﻔﺘﯽ ﮐﻔﺎﯾﺖ ﺍﻟﻠﮧ ﺻﺎﺣﺐ ﺩﮨﻠﻮﯼ ﺭﺣﻤﮧ ﺍﻟﻠﮧ ﻓﺮﻣﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ :
”ﻋﯿﺪﯾﻦ ﻣﯿﮟ ﻣﻌﺎﻧﻘﮧ ﮐﺮﻧﺎ ﯾﺎ ﻋﯿﺪ ﮐﯽ ﺗﺨﺼﯿﺺ ﺳﻤﺠﮫ ﮐﺮ ﻣﺼﺎﻓﺤﮧ ﮐﺮﻧﺎ ﺷﺮﻋﯽ ﻧﮩﯿﮟ، ﺑﻠﮑﮧ ﻣﺤﺾ ﺍﯾﮏ ﺭﺳﻢ ﮨﮯ“ ۔
‏( ﮐﻔﺎﯾﺖ ﺍﻟﻤﻔﺘﯽ : 3/302 ،ﺩﺍﺭﺍﻻﺷﺎﻋﺖ‏)

ﺣﮑﯿﻢ ﺍﻻﻣﺖ ،ﻣﺠﺪﺩ ﻣﻠﺖ، ﺣﻀﺮﺕ ﻣﻮﻻﻧﺎ ﺍﺷﺮﻑ ﻋﻠﯽ ﺗﮭﺎﻧﻮ ﯼ ﺻﺎﺣﺐ ﺭﺣﻤﮧ ﺍﻟﻠﮧ ﺭﻗﻢ ﻃﺮﺍﺯ ﮨﯿﮟ :
”ﻗﺎﻋﺪﮦ ﮐﻠﯿﮧ ﮨﮯ ﮐﮧ ﻋﺒﺎﺩﺍﺕ ﻣﯿﮟ ﺣﻀﺮﺕ ﺷﺎﺭﻉ ﻋﻠﯿﮧ ﺍﻟﺴﻼﻡ ﻧﮯ ﺟﻮ ﮨﯿﺌﺖ ﻭ ﮐﯿﻔﯿﺖ ﻣﻌﯿّﻦ ﻓﺮﻣﺎﺩﯼ ﮨﮯ،ﺍﺱ ﻣﯿﮟ ﺗﻐﯿّﺮ ﻭﺗﺒﺪّﻝ ﺟﺎﺋﺰ ﻧﮩﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﻣﺼﺎﻓﺤﮧ ﭼﻮﮞ ﮐﮧ ﺳﻨﺖ ﮨﮯ، ﺍﺱ ﻟﯿﮯ ﻋﺒﺎﺩﺍﺕ ﻣﯿﮟ ﺳﮯ ﮨﮯ، ﺣﺴﺐِ ﻗﺎﻋﺪﮦ ﻣﺬﮐﻮﺭﮦ ﺍﺱ ﻣﯿﮟ ﮨﯿﺌﺖ ﻭ ﮐﯿﻔﯿﺖ ِ ﻣﻨﻘﻮ ﻟﮧ ﺳﮯ ﺗﺠﺎﻭﺯ ﺟﺎﺋﺰ ﻧﮧ ﮨﻮ ﮔﺎ ﺍﻭﺭ ﺷﺎﺭﻉ ﻋﻠﯿﮧ ﺍﻟﺴﻼ ﻡ ﺳﮯ ﺻﺮﻑ ﺍﻭﻝِ ﻟِﻘﺎﺀ ﮐﮯ ﻭﻗﺖ ﺑﺎﻻﺟﻤﺎﻉ ﯾﺎﻭﺩﺍﻉ ﮐﮯ ﻭﻗﺖ ﺑﮭﯽ ﻋﻠﯽ ﺍﻻﺧﺘﻼﻑ ﻣﻨﻘﻮﻝ ﮨﮯ، ﭘﺲ ﺍﺏ ﺍﺱ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﺍﻥ ﺩﻭ ﻭﻗﺘﻮﮞ ﮐﮯ ﺳﻮﺍ ﺍﻭﺭ ﮐﻮﺋﯽ ﻣﺤﻞ ﻭ ﻣﻮﻗﻊ ﺗﺠﻮﯾﺰ ﮐﺮﻧﺎ ﺗﻐﯿﯿﺮ ﻋﺒﺎﺩ ﺕ ﮐﺮﻧﺎ ﮨﮯ، ﺟﻮﻣﻤﻨﻮﻉ ﮨﮯ ﻟﮩٰﺬﺍ ﻣﺼﺎﻓﺤﮧ ﺑﻌﺪ ﻋﯿﺪﯾﻦ ﯾﺎ ﺑﻌﺪ ﻧﻤﺎﺯ ﭘﻨﺠﮕﺎﻧﮧ ﻣﮑﺮﻭﮦ ﻭ ﺑﺪﻋﺖ ﮨﮯ، ﺷﺎﻣﯽ ﻣﯿﮟ ﺍﺱ ﮐﯽ ﺗﺼﺮﯾﺢ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﮨﮯ “۔ ‏
( ﺍﻣﺪﺍﺩ ﺍﻟﻔﺘﺎﻭﯼ : 1/557 ،ﻣﮑﺘﺒﮧ ﺩﺍﺭﺍﻟﻌﻠﻮﻡ ،ﮐﺮﺍﭼﯽ‏)

ﺣﻀﺮﺕ ﻣﻮﻻﻧﺎ ﻇﻔﺮ ﺍﺣﻤﺪ ﻋﺜﻤﺎﻧﯽ ﺻﺎﺣﺐ ﺭﺣﻤﮧ ﺍﻟﻠﮧ ﻟﮑﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ :
”ﻋﯿﺪﯾﻦ ﮐﯽ ﻧﻤﺎﺯ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﻣﺼﺎﻓﺤﮧ ﮐﺎ ﺟﻮ ﺭﻭﺍﺝ ﮨﮯ ﯾﮧ ﺑﺪﻋﺖ ﮨﮯ، ﺩﻭﺳﺮﮮ ﺍﻭﻗﺎﺕ ﮐﯽ ﻃﺮﺡ ﺍﮔﺮ ﮐﺴﯽ ﺷﺨﺺ ﺳﮯ ﺍﺱ ﻭﻗﺖ ﻧﺌﯽ ﻣﻼﻗﺎﺕ ﮨﻮ ﺗﻮ ﻣﺼﺎﻓﺤﮧ ﮐﺮ ﻟﮯ، ﻭﺭﻧﮧ
ﻧﮩﯿﮟ“ ۔
‏( ﺍﻣﺪﺍﺩ ﺍﻻﺣﮑﺎﻡ : 1/188 ، ﻣﮑﺘﺒﮧ ﺩﺍﺭ ﺍﻟﻌﻠﻮﻡ،ﮐﺮﺍﭼﯽ ‏)

ﻣﻔﺘﯽ ﺍﻋﻈﻢ ﭘﺎﮐﺴﺘﺎﻥ،ﺣﻀﺮﺕ ﻣﻮﻻﻧﺎ، ﻣﻔﺘﯽ ﻣﺤﻤﺪ ﺷﻔﯿﻊ ﺻﺎﺣﺐ ﺭﺣﻤﮧ ﺍﻟﻠﮧ ﻟﮑﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ :
” ﯾﮧ ﺑﺪﻋﺖ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺷﻌﺎﺭِ ﺭﻭﺍﻓﺾ ﮨﮯ، ﺗﺮﮎ ﮐﺮﻧﺎﭼﺎہئے“ ۔
‏( ﺍﻣﺪﺍﺩ ﺍﻟﻤﻔﺘﯿﻦ،ﺹ 187: ،ﺩﺍﺭﺍﻻﺷﺎﻋﺖ‏)

ﺻﺪﺭ ﻣﻔﺘﯽ ﺩﺍﺭﺍﻟﻌﻠﻮﻡ ﺩﯾﻮﺑﻨﺪ، ﺣﻀﺮﺕ ﻣﻮﻻﻧﺎ ﻣﻔﺘﯽ ﻋﺰﯾﺰ ﺍﻟﺮﺣﻤﺎﻥ ﺻﺎﺣﺐ ﺭﺣﻤﮧ ﺍﻟﻠﮧ ﻟﮑﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ :
” ﻧﻤﺎﺯِ ﻋﯿﺪﯾﻦ ﯾﺎ ﺩﯾﮕﺮ ﻧﻤﺎﺯﻭﮞ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﺗﺨﺼﯿﺺ ﻣﺼﺎﻓﺤﮧ ﮐﯽ ﮐﺮﻧﺎ ﺍﻭﺭ ﺍﺳﯽ ﻭﻗﺖِ ﺧﺎﺹ ﻣﯿﮟ ﺍﺱ ﮐﻮ ﺳﻨﺖ ﺟﺎﻧﻨﺎ ﺍﻭﺭ ﻣﻌﻤﻮﻝ ﺑﮧ ﭨﮭﮩﺮﺍﻧﺎ ﺑﻌﺾ ﻓﻘﮩﺎﺀ ﻧﮯ ﻣﻨﻊ
ﻟﮑﮭﺎ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺗﺒﯿﯿﻦ ِﻣﺤﺎﺭﻡ ﻣﯿﮟ ﺍﺱ ﮐﻮ ﺭﻭﺍﻓﺾ ﮐﮯ ﻃﺮﯾﻘﮧ ﺳﮯ ﻟﮑﮭﺎ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﻣﮑﺮﻭﮦ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ ﮨﮯ“ ۔‏
( ﻋﺰﯾﺰ ﺍﻟﻔﺘﺎﻭﯼ،ﺹ 147: ،ﺩﺍﺭ ﺍﻻﺷﺎﻋﺖ‏)

ﻓﻘﯿﮧ ﺍﻻﻣﺖ،ﺣﻀﺮﺕ ﻣﻮﻻﻧﺎﻣﻔﺘﯽ ﻣﺤﻤﻮﺩ ﺣﺴﻦ ﮔﻨﮕﻮﮨﯽ ﺻﺎﺣﺐ ﺭﺣﻤﮧ ﺍﻟﻠﮧ ﺍﺱ ﺳﻠﺴﻠﮯ ﻣﯿﮟ ﺗﺤﺮﯾﺮ ﻓﺮﻣﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ :
” ﻋﯿﺪ ﮐﺎ ﻣﺼﺎﻓﺤﮧ ﻭ ﻣﻌﺎﻧﻘﮧ ﺑﺪﻋﺖ ﮨﮯ“ ۔
‏( ﻓﺘﺎﻭﯼ ﻣﺤﻤﻮﺩﯾﮧ : 8/464 ، ﺍﺩﺍﺭﮦ
ﺍﻟﻔﺎﺭﻭﻕ،ﮐﺮﺍﭼﯽ‏)

ﺣﻀﺮﺕ ﻣﻮﻻﻧﺎ ،ﻣﻔﺘﯽ ﺳﯿﺪ ﻋﺒﺪ ﺍﻟﺮﺣﯿﻢ ﻻﺟﭙﻮﺭﯼ ﺻﺎﺣﺐ ﺭﺣﻤﮧ ﺍﻟﻠﮧ ﻟﮑﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ :
” ﻋﯿﺪ ﮐﯽ ﻧﻤﺎﺯ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﻣﻠﻨﺎ ﺍﻭﺭ ﻣﻌﺎﻧﻘﮧ ﻭ ﻣﺼﺎﻓﺤﮧ ﮐﺮﻧﺎ ﮐﻮﺋﯽ ﺍﻣﺮِ ﻣﺴﻨﻮﻥ ﻧﮩﯿﮟﮨﮯ، ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﯽ ﺍﺧﺘﺮﺍﻋﺎﺕ ﺍﻭﺭ ﺑﺪﻋﺎﺕ ﻣﯿﮟ ﺳﮯ ﮨﮯ، ﺍﺣﺎﺩﯾﺚ ﻣﯿﮟ ﺟﮩﺎﮞ ﺗﮏ ﻣﻌﻠﻮﻡ ﮨﮯ
ﺍﺱ ﮐﺎ ﭘﺘﮧ ﻧﮩﯿﮟ ﭼﻠﺘﺎ، ﻏﯿﺒﻮﺑﺖ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﻣﺼﺎﻓﺤﮧ ﺍﻭﺭ ﻃﻮﯾﻞ ﻏﯿﺒﻮﺑﺖ ﭘﺮ ﻣﻌﺎﻧﻘﮧﺛﺎﺑﺖ ﮨﮯ، ﻣﮕﺮ ﻋﯿﺪ ﮐﯽ ﻧﻤﺎﺯ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﺍﻥ ﮐﺎ ﺛﺒﻮﺕ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﮯ،ﯾﮩﺎﮞ ﯾﮧ ﺣﺎﻟﺖ ﮨﮯ ﮐﮧ ﻭﮦ
ﺭﻓﻘﺎﺀ ﺟﻮ ﻧﻤﺎﺯ ﻣﯿﮟ ﺷﺮﯾﮏ ﺑﻠﮑﮧ ﺑﺮﺍﺑﺮ ﻣﯿﮟ ﮐﮭﮍﮮ ﺗﮭﮯ، ﺳﻼﻡ ﺍﻭﺭ ﺧﻄﺒﮧ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﻣﻌﺎﻧﻖ ﮨﻮﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﮐﻮ ﺍﻣﺮِ ﺩﯾﻨﯽ ﺳﻤﺠﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ،ﺍﺱ ﻟﯿﮯ ﯾﮧ ﻏﻠﻂ ﭼﯿﺰ ﮨﮯ“ ۔
‏( ﻓﺘﺎﻭﯼ
ﺭﺣﯿﻤﯿﮧ : 2/111 ، 112 ،ﺩﺍﺭﺍﻻﺷﺎﻋﺖ‏) ․

ﻣﻔﮑﺮ ِﺍﺳﻼﻡ ،ﺣﻀﺮﺕ ﻣﻮﻻﻧﺎ،ﻣﻔﺘﯽ ﻣﺤﻤﻮﺩ ﺻﺎﺣﺐ ﺭﺣﻤﮧ ﺍﻟﻠﮧ ﺭﻗﻢ ﻃﺮﺍﺯ ﮨﯿﮟ :
” ﻭﺍﺿﺢ ﺭﮨﮯ ﮐﮧ ﻣﺼﺎﻓﺤﮧ ﺍﻭﺭ ﻣﻌﺎﻧﻘﮧ ﺍﺑﺘﺪﺍﺋﮯ ﻣﻼﻗﺎﺕ ﮐﮯ ﻭﻗﺖ ﻣﺴﻨﻮﻥ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﻭﺩﺍﻉ ﮐﮯ ﻭﻗﺖ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﻓﯿﮧ ﮨﮯ،ﻟﮩﺬﺍ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﻧﻤﺎﺯ ﻋﯿﺪ ﻣﺴﻨﻮﻥ ﺗﻮ ﮨﺮ ﮔﺰ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﮯ،
ﮐﯿﻮﮞ ﮐﮧ ﺍﺱ ﮐﺎ ﺛﺒﻮﺕ ﺣﻀﻮﺭ ﭘﺎﮎ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﻪ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﺳﮯ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﮯ ، ﮨﺎﮞ ﺑﻌﺾ ﻋﻠﻤﺎﺀ ﺍﺱ ﮐﻮ ﺑﺪﻋﺖ ﻣﺒﺎﺣﮧ ﮐﮩﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ‏(ﺑﻌﺾ ‏) ﻋﻠﻤﺎﺀ ﺍﺱ ﮐﻮ ﺑﺪﻋﺖ ﻣﮑﺮﻭﮨﮧ ﮐﮩﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﻣﻮﻻﻧﺎ ﻋﺒﺪ ﺍﻟﺤﺌﯽ ﺻﺎﺣﺐ
ﻟﮑﮭﻨﻮﯼ ﺍﭘﻨﮯ ﻓﺘﺎﻭﯼ ﮐﯽ ﺟﻠﺪ 2/ ،ﺹ 45/
ﭘﺮ ﻓﺮﻣﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ، ” ﻋﻠﯽ ﮐﻞ ﺗﻘﺪﯾﺮ ﺗﺮﮎ ﺍﺱ
ﮐﺎ ﺍﻭﻟﯽٰ ﮨﮯ “…۔ ‏
( ﻓﺘﺎﻭﯼ ﻣﻔﺘﯽ ﻣﺤﻤﻮﺩ : 2/513 ،ﺟﻤﻌﯿﺖ ﭘﺒﻠﯿﮑﯿﺸﻨﺰ‏)

ﺣﻀﺮﺕ ﻣﻮﻻﻧﺎ ﻣﻔﺘﯽ ﻧﻈﺎﻡ ﺍﻟﺪﯾﻦ ﺻﺎﺣﺐ ﺍﻋﻈﻤﯽ رحمہ اللہ ﻓﺮﻣﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ :
” ﻣﻄﻠﻘﺎً ﻧﻤﺎﺯ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﺑﺎﻻﻟﺘﺰﺍﻡ ﻣﺼﺎﻓﺤﮧ ﯾﺎ ﻣﻌﺎﻧﻘﮧ ﮐﺮﻧﺎ ﺷﺮﻋﺎً ﺩﺭﺳﺖ ﻧﮩﯿﮟ ،ﺣﺘﯽٰ ﺍﻻﻣﮑﺎﻥ ﺍﺱ ﻋﻤﻞ ﺳﮯ ﺑﭽﻨﺎ ﺿﺮﻭﺭﯼ ﮨﮯ، ﻟﯿﮑﻦ ﺍﺑﺘﺪﺍﺋﯽ ﻣﻼﻗﺎﺕ ﮐﺴﯽ ﻧﻤﺎﺯ ﮐﮯ
ﺑﻌﺪ ﻓﻮﺭﺍً ﮨﻮ ﺭﮨﯽ ﮨﻮ ﺗﻮ ﺍﺱ ﺻﻮﺭ ﺕ ﻣﯿﮟ ﮔﻨﺠﺎﺋﺶ ﮨﮯ ﮐﮧ ﻣﺼﺎﻓﺤﮧ ﯾﺎ ﻣﻌﺎﻧﻘﮧ ﮐﯿﺎﺟﺎﺳﮑﺘﺎ ﮨﮯ “۔ ‏
(ﻧﻈﺎﻡ ﺍﻟﻔﺘﺎﻭﯼ : 1/59 ،ﻣﮑﺘﺒﮧ ﺭﺣﻤﺎﻧﯿﮧ‏)

ﻓﻘﯿﮧ ﺍﻟﻌﺼﺮ،ﺣﻀﺮﺕ ﻣﻮﻻﻧﺎ ﻣﻔﺘﯽ ﺭﺷﯿﺪ ﺍﺣﻤﺪ ﻟﺪﮬﯿﺎﻧﻮﯼ ﺻﺎﺣﺐ ﺭﺣﻤﮧ ﺍﻟﻠﮧ ﻟﮑﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ :
” ﯾﮧ ﻃﺮﯾﻘﮧ ﺍﺧﺘﯿﺎﺭﮐﺮﻧﺎ ﺑﺪﻋﺖ ﺍﻭﺭ ﻣﮑﺮﻭﮦ ﮨﮯ …ﺑﺪﻋﺖ ﯾﺎ ﮐﺴﯽ ﮔﻨﺎﮦ ﮐﺎ ﺍﺭﺗﮑﺎﺏ ﮐﺴﯽ ﻣﺼﻠﺤﺖ ﮐﮯ ﭘﯿﺶ ِ ﻧﻈﺮ ﮨﺮ ﮔﺰﺟﺎﺋﺰ ﻧﮩﯿﮟ، ﺍﻟﺒﺘﮧ ﺩﻭﺳﺮﻭﮞ ﮐﻮ ﻣﻨﻊ ﮐﺮﻧﺎ ﺍﺱ ﻭﻗﺖ
ﺿﺮﻭﺭﯼ ﮨﮯ ﺟﺐ ﻗﺒﻮﻝ ﮐﯽ ﺍﻣﯿﺪ ﮨﻮ، ﻭﺭﻧﮧ ”ﻧﮩﯽ ﻋﻦ ﺍﻟﻤﻨﮑﺮ “ ﺿﺮﻭﺭﯼ ﻧﮩﯿﮟ، ﻏﺮﺽ ﯾﮧ ﮐﮧ ﺧﻮﺩ ﻧﻤﺎﺯِ ﻋﯿﺪ ﮐﮯ ﺑﻌﺪﮐﺴﯽ ﺳﮯ ﻣﺼﺎﻓﺤﮧ ﯾﺎ ﻣﻌﺎﻧﻘﮧ ﻧﮧ ﮐﺮﮮ،ﮨﺎﮞ! ﺍﮔﺮ ﮐﺴﯽ
ﺳﮯ ﻣﻼﻗﺎﺕ ﮨﯽ ﺑﻌﺪ ﻧﻤﺎﺯ ﮐﮯ ﮨﻮﺋﯽ ﮨﻮ ﺗﻮ ﺍﺱ ﺳﮯ ﺟﺎﺋﺰ ﮨﮯ، ﻣﮕﺮ ﺗﺸﺒّﮧ ﺑﺎﻟﺒﺪﻋﺔ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﮐﯽ ﺗﺎﺋﯿﺪ ﮐﺎ ﺫﺭﯾﻌﮧ ﮨﻮﻧﮯ ﮐﯽ ﻭﺟﮧ ﺳﮯ ﺍﺱ ﺳﮯ ﺑﮭﯽ ﺍﺟﺘﻨﺎﺏ ﮐﺮﻧﺎ ﭼﺎﮨﯿﮯ“ ۔
‏(ﺍﺣﺴﻦ ﺍﻟﻔﺘﺎﻭﯼ : 1/354 ،ﺳﻌﯿﺪ ‏)

ﺣﮑﯿﻢ ﺍﻟﻌﺼﺮ،ﺣﻀﺮﺕ ﻣﻮﻻﻧﺎ ﻣﺤﻤﺪﯾﻮﺳﻒ ﻟﺪﮬﯿﺎﻧﻮﯼ ﺷﮩﯿﺪ ﺭﺣﻤﮧ ﺍﻟﻠﮧ ﻓﺮﻣﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ :
” ﯾﮧ ﺳﻨﺖ ﻧﮩﯿﮟ،ﻣﺤﺾ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﯽ ﺑﻨﺎﺋﯽ ﮨﻮﺋﯽ ﺍﯾﮏ ﺭﺳﻢ ﮨﮯ، ﺍﺱ ﮐﻮ ﺩﯾﻦ ﮐﯽ ﺑﺎﺕ ﺳﻤﺠﮭﻨﺎ ﺍﻭﺭ ﻧﮧ ﮐﺮﻧﮯ ﻭﺍﻟﮯ ﮐﻮ ﻻﺋﻖ ﻣﻼﻣﺖ ﺳﻤﺠﮭﻨﺎ ﺑﺪﻋﺖ ﮨﮯ“ ۔‏
( ﺁﭖ ﮐﮯ ﻣﺴﺎﺋﻞ ﺍﻭﺭ ﺍﻥ ﮐﺎ ﺣﻞ : 2/573 ، ﻣﮑﺘﺒﮧ ﻟﺪﮬﯿﺎﻧﻮﯼ)

No comments:

Post a Comment