کاروباری پریشانیوں سے بچنے کے لئے بینک سے قرض لینا؟
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
(1790)
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
(1790)
مفتیان کرام کی توجہ!
سوال: ایک شخص ایک چھوٹی موٹی فیکٹری ڈالنا چاہتا ہے لیکن ہندوستان کے نئے نظام کی وجہ سے وہ مشین کو نقد رقم سے نہیں لے سکتا ہے اسے یا تو بینک سے لون لے کر ہی لینا ہوگا۔ اگر نقد لیا تو گورنمنٹ سوال طلب کرتی ہے جس کا سبھی کو معلوم ہے کہ حلال کا پیسہ ہونے کے باوجود بھی جواب نہیں دیا جاسکتا ہے ۔۔ ایسی صورت میں کام کرنے طریقہ کار کیا اختیار کرے ۔۔۔۔
شفیع اللہ اعظمی قاسمی
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
الجواب وباللہ التوفیق:
صرف بینک کو دکھانے کے لئے تاکہ انکم ٹیکس یا دیگر مختلف الجہات ظالمانہ الجہنوں اور رکاوٹوں سے بچا جاسکے۔۔ بینک سے کچھ قرض لے لیں۔
باقی آپ اپنی جائز وحلال رقم سے اپنا مجوزہ کاروبار چلائیں۔ کاروبار میں بینک کی سودی رقم (قرض) صرف نہ کریں۔ تاکہ آپ کی کاروباری خیر و برکت سود کی نحوست سے متاثر وپراگندہ نہ ہو۔ اسے صرف انکم ٹیکس یا دیگر سرکاری اداروں کو دکھانے کی حد تک ہی محدود رکھیں۔
سوال: ایک شخص ایک چھوٹی موٹی فیکٹری ڈالنا چاہتا ہے لیکن ہندوستان کے نئے نظام کی وجہ سے وہ مشین کو نقد رقم سے نہیں لے سکتا ہے اسے یا تو بینک سے لون لے کر ہی لینا ہوگا۔ اگر نقد لیا تو گورنمنٹ سوال طلب کرتی ہے جس کا سبھی کو معلوم ہے کہ حلال کا پیسہ ہونے کے باوجود بھی جواب نہیں دیا جاسکتا ہے ۔۔ ایسی صورت میں کام کرنے طریقہ کار کیا اختیار کرے ۔۔۔۔
شفیع اللہ اعظمی قاسمی
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
الجواب وباللہ التوفیق:
صرف بینک کو دکھانے کے لئے تاکہ انکم ٹیکس یا دیگر مختلف الجہات ظالمانہ الجہنوں اور رکاوٹوں سے بچا جاسکے۔۔ بینک سے کچھ قرض لے لیں۔
باقی آپ اپنی جائز وحلال رقم سے اپنا مجوزہ کاروبار چلائیں۔ کاروبار میں بینک کی سودی رقم (قرض) صرف نہ کریں۔ تاکہ آپ کی کاروباری خیر و برکت سود کی نحوست سے متاثر وپراگندہ نہ ہو۔ اسے صرف انکم ٹیکس یا دیگر سرکاری اداروں کو دکھانے کی حد تک ہی محدود رکھیں۔
مستفاد:الرشوة ما یعطی لإبطال حق أو لإحقاق باطل، أما إذا أعطی لیتوصل بہ إلی حق أو لیدفع بہ عن نفسہ ظلماً فلا بأس بہ،……،قال التوربشتي:وروي أن ابن مسعودأخذ في شییٴ بأرض الحبشة،فأعطی دینارین فخلی سبیلہ (مرقاة المفاتیح، ۷: ۲۹۵، ط: دار الکتب العلمیة بیروت)، وفیہ - فی المجتبی - أیضاً:دفع المال للسلطان الجائر لدفع الظلم عن نفسہ ومالہ ولاستخراج حق لہ لیس برشوة، یعنی:في حق الدافع اھ (رد المحتار، کتاب الحظر والإباحة، باب الاستبراء وغیرہ، فصل فی البیع وغیرہ، ۹: ۶۰۷، ط: مکتبة زکریا دیوبند)۔
(دیکھئے: فتاوی نظامیہ اوندرویہ ۱: ۲۳۳، ۲۳۴، مطبوعہ: تھانوی آفسیٹ پرنٹرس ، دیوبند، مسائل سود، مرتبہ حضرت الاستاذ مولانا مفتی حبیب الرحمن صاحب خیرآبادی دامت برکاتہم العالیہ ص ۲۴۴، ۲۴۵، مطبوعہ: حراء بک ڈپو، دیوبند)
واللہ اعلم بالصواب
شکیل منصور القاسمی
١٣شعبان ١٤٣٩ہجری
واللہ اعلم بالصواب
شکیل منصور القاسمی
١٣شعبان ١٤٣٩ہجری
إذا كان يجب عليك الاتصال بأي شركة مع الإشارة إلى تأمين قرض عبر الإنترنت بسعر فائدة منخفض قدره 3٪ وأفضل خطط / جدول سداد. يمكنك الاتصال بهم عبر البريد الإلكتروني على {directaccesservice @ gmail. com} أو whatsapp @ +15754148400
ReplyDelete