Friday 18 May 2018

سرکاری جھونپڑی کے جعلی دستاویز وثبوت بنوانا؟

سرکاری جھونپڑی کے جعلی دستاویز وثبوت بنوانا؟
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
السلام علیکم و رحمۃ اللہ  
کسی کے پاس ایک جھونپڑا گورنمنٹ کی طرف سے ایک کا ایک ہی ثبوت ہے یعنی ایک گھر کا ایک ثبوت ہے تو بعض لوگ ایک کے کئی کئی ثبوت رشوت دے کر یا سیٹنگ کرکے بنوالیتے ہیں تاکہ جب بلڈنگ بنے تو ایک کےجتنے ثبوت بنواچکے ہیں اسی حساب سے گھر ملے تو کیا ایسا کرنا جائز ہے؟
دوسرے یہ کہ اس کے ثبوت بنوا نے والے یا بنانے والے کی کمائی درست ہے؟
مدلل جواب عنایت فرمائیں. اس طرح کام زیادہ شہروں میں ہوتا ہے جھونپڑا زیادہ تر سرکاری جکہوں پر ہوتا ہے
فضل الرحمن قاسمی، دربھنگوی

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
الجواب وباللہ التوفیق:
جھوٹ بولنا، دھوکہ دینا فرضی دستاویز تیار کروانا شرعا اور اخلاقا جائز نہیں ہے، اس طریقہ سے حاصل کیا ہوا مال ومکان طیب اور پاکیزہ نہیں کہلاتا، لہذا جھوٹ بول کر یا دھوکہ دے کر یا حکومت کو دھوکہ میں رکھ کر ایک سے زیادہ جھونپڑی کے جعلی دستاویز وکاغذات بنوانا دھوکہ دھڑی ہونے کی وجہ سے ناجائز ہے۔ اس طور پہ حاصل شدہ مکان بھی مال خبیث ومکان خبیث ہوگا جس میں رہائش درست نہ ہوگی ۔اسے حکومت کو لوٹانا یا یہ ناممکن ہونے کی صورت میں فقراء پہ بلانیت ثواب صدقہ کرنا واجب ہوگا.
عن أنس رضي اللّٰہ عنہ قال: ما خطبنا رسول اللّٰہ صلی اللّٰہ علیہ وسلم إلا قال: لا إیمان لمن لا أمانۃ لہ، ولا دین لمن لا عہد لہ۔ (مشکاۃ المصابیح ۱؍۱۵، المسند للإمام أحمد بن حنبل ۳؍۱۳۵، والطبراني في الأوسط وابن حبان في صحیحہ ۱۹۴، الترغیبوالترہیب مکمل، کتاب الأدب وغیرہ / الترغیب في إنجاز الوعد الخ رقم: ۴۵۴۶ بیت الأفکار الدولیۃ)
عن أبي ہریرۃ رضي اللّٰہ عنہ أن رسول اللّٰہ صلی اللّٰہ علیہ وسلم قال: من غش فلیس منا۔ (سنن الترمذي / باب ما جاء في کراہیۃ الغش في البیوع ۱؍۲۴۵، صحیح مسلم ۱؍۷۰، مشکاۃ المصابیح / باب المنہي عنہا من البیوع ۲۴۸)
لایجوز لأحد من المسلمین أخذ مال أحدٍ بغیر سبب شرعيٍ۔ (شامي، کتاب الحدود، مطلب في التعزیر بأخذ المال،کراچي۴/۶۱، زکریا۶/۱۰۶)
من کان عندہ مالٌ خبیث ولایمکنہ أن یردہ إلی مالکہ ویرید أن یدفع مظلمتہ عن نفسہ فلیس لہ حیلۃ إلا أن یدفعہ إلی الفقراء۔ (بذل المجہود، کتاب الطہارۃ، باب فرض الوضوء، جدید دار البشائر الإسلامیۃ بیروت۱/۳۵۹، قدیم ہندی۱/۳۷)
من اکتسب مالا بغیر حق…ففي جمیع الأحوال ، المال الحاصل لہ حرام علیہ؛ ولکن إن أخذہ من غیر عقد لم یملکہ، ویجب علیہ أن یردہ علی مالکہ إن وجد المالک۔ (بذل المجہود، ہندی ۱/۳۷، جدید دار البشائر الإسلامیۃ بیروت۱/۳۵۹)

واللہ اعلم بالصواب
شکیل منصور القاسمی
2 رمضان 1439 ہجری
(رقم الفتوی 1807)

No comments:

Post a Comment