Friday 8 February 2019

آل دیوبند سے چند سوالات اور ان کے جوابات

آل دیوبند سے چند سوالات اور ان کے جوابات
آل دیوبند سے چند سوالات کے جواب
مندرجہ ذیل سوالواں کے جواب مطلوب ہیں:
آل دیوبند سے چند سوالات
آل دیوبند کے ایک جھوٹے، آدمی الیاس گھمن دیوبندی نے ایک کتاب لکھی "ہاں فقہ حنفیہ قرآن و حدیث کا نچوڑ ہے"
اس کتاب میں .... دیوبندی .... نے جھوٹ خیانت دوغلی پالیسی اور تہمت بازی سے خوب کام لیا۔
اب چونکہ کتاب کا نام اس .... صفت دیوبندی نے  "ہاں فقہ حنفیہ قرآن و حدیث کا نچوڑ ہے" رکھا ہے لہذا کتاب کے نام کو مدِ نظر رکھتے ہوئے دیوبندیوں سے انکی نام نہاد کتب فقہ سے چند مسائل کے متعلق سوالات پیش خدمت ہیں
ہم امید رکھتے ہیں کہ ان مسائل کو یہ لوگ "قرآن و حدیث کا نچوڑ" ثابت کرینگے جیسا کہ کذاب و خائن الیاس گھمن دیوبندی کا دعوی ہے ۰
مسئلہ 1) فقہ حنفیہ کا مشہور مسئلہ ہے کہ ولی کے بغیر نکاح ہوجاتا ہے ۔ (فتاوی عالمگیری، ھدایہ، بہشتی زیور)
یہ قرآن کریم کی کس آیت کا نچوڑ ہے کس صحیح حدیث کا نچوڑ ہے آل دیوبند مکمل حوالے کے ساتھ جواب دیں۰
مسئلہ 2) شراب جب سرکہ بن جائے تو حلال ہے۔ (ھدایہ، بہشتی زیور)
یہ قرآن کریم کی کس آیت کا نچوڑ ہے کس صحیح حدیث کا نچوڑ ہے آل دیوبند مکمل حوالے کے ساتھ جواب دیں۰
مسئلہ 3) کافر ذمی کے بدلے میں مسلم کو قتل کردیا جائے (ھدایہ)
یہ قرآن کریم کی کس آیت کا نچوڑ ہے کس صحیح حدیث کا نچوڑ ہے آل دیوبند مکمل حوالے کے ساتھ جواب دیں۰
مسئلہ 4) مدینہ حرم نہیں ہے (در مختار)
یہ قرآن کریم کی کس آیت کا نچوڑ ہے کس صحیح حدیث کا نچوڑ ہے آل دیوبند مکمل حوالے کے ساتھ جواب دیں۰
مسئلہ 5) کتا اٹھاکر نماز پڑھنے سےنماز فاسد نہیں ہوتی ۔ (در مختار)
یہ قرآن کریم کی کس آیت کا نچوڑ ہے کس صحیح حدیث کا نچوڑ ہے آل دیوبند مکمل حوالے کے ساتھ جواب دیں ۰
مسئلہ 6) ابوحنیفہ کے نزدیک شوال کے چھ روزے رکھنا مکروہ ہیں ۔ (فتاوی عالمگیری)
یہ قرآن کریم کی کس آیت کا نچوڑ ہے کس صحیح حدیث کا نچوڑ ہے آل دیوبند مکمل حوالے کے ساتھ جواب دیں ۰
مسئلہ 7) کتے کی کھال کی جائے نماز بناکر اس پر نماز پڑھنا جائز ہے۔  (در مختار)
یہ قرآن کریم کی کس آیت کا نچوڑ ہے کس صحیح حدیث کا نچوڑ ہے آل دیوبند مکمل حوالے کے ساتھ جواب دیں۰
مسئلہ 8) میت کی طرف سے اس کا ولی روزے نہ رکھے (ھدایہ)
یہ قرآن کریم کی کس آیت کا نچوڑ ہے کس صحیح حدیث کا نچوڑ ہے آل دیوبند مکمل حوالے کے ساتھ جواب دیں۰
9) استسقاء کے موقع پر باجماعت نماز مسنون نہیں ۔
یہ قرآن کریم کی کس آیت کا نچوڑ ہے کس صحیح حدیث کا نچوڑ ہے آل دیوبند مکمل حوالے کے ساتھ جواب دیں۰
10) کتے کی فروخت جائز ہے (ھدایہ)
بس ہمیں اتنا بتاؤ کہ یہ قرآن کریم کی کس آیت کا نچوڑ ہے کس صحیح حدیث کا نچوڑ ہے آل دیوبند مکمل حوالے کے ساتھ جواب دیں ۰

ان سوالات کے جوابات دینے کی بجائے ہمیں الٹا انہیں سے سوالات کرنے چاہئے
غیر مقلدین کے عقائد و مسائل ماخوذ نزل الابرار من فقہ نبی المختار وحید الزمان جسے دیکھ کر غیر مقلدین جھوٹ پہ جھوٹ بولتے ہیں مگر جان نہیں چھوٹتی ان کی
٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭
1
عرش خدا کا مکان ہے ۔ج 1 ص 3
2
خدا تعالٰی جس شکل میں چاھے تجلی فرماسکتا ہے۔ ج 1 ص 3
3
خدا کا چہرہ، آنکھ، ناک، کان، کندھا، پسلی، ٹانگ، پاؤں انگلیاں سب کچھ ہے۔ ج 1 ص 3
4
ہم اہلحدیث اس کے قائل ہیں کہ مردے قبروں میں زندوں کی پکار سنتے ہیں۔ ج1 ص 4
5
زندہ اور مردہ بزرگوں کا وسیلہ پکڑنا جائز ہے۔ ج1ص5
6
اللہ تعالٰی کا وعدہ خلافی کرنا عقلا ممکن ہے گو امتناع بالغیر ہے۔ ج1ص5
7
آنحضرت صلی اللہ علیہ وسلم کی نظیر ممکن اور تحت قدرت ہے، امتناع بالغیر ہے۔ ج1ص5
8
ہمارے بعض اصحاب خلف و عید کو بھی جائز قرار دیتے ہیں۔ ج 1 ص 5
9
اب نئی شریعت والا نبی نہیں آئے گا۔ ج 1 ص 6
10
کرامات اولیاء حق ہیں۔ ج 1 ص 6
11
خدا تعالٰی کو خواب میں دیکھنا جائز ہے۔ ج 1 ص 7
12
ایل حدیث شیعان علی ہیں۔ ج1ص7
13
نماز، روزہ، صدقہ، تلاوت وغیرہ کا ثواب مردوں کو پہنچتا ہے۔ ج1ص7
14
عامی کے لئے مجتہد یا مفتی کی تقلید لازمی ہے۔ ج 1 ص 7
15
تمام مسائل میں خاص ایک امام کی تقلید بدعت مزمومہ ہے۔ ج1ص7
16
تقلید شخصی شرک فی العادت ہے۔ ج1ص4یا8
17
ہمارا ایک نام ہے اہل حدیث، ان کو وہابی کہنے والے بدعتی ہیں۔ ج1ص8
18
حنفی، شافعی، مالکی، حنبلی اگر نبی صلی اللہ علیہ وسلم کی بات کو امام کی بات پر مقدم سمجھیں تو یہ لوگ مسلمان ہیں اور اہل سنت والجماعت میں شامل ہیں۔ ج 1 ص
19
جسم پر مکھیوں کا پاخانہ لگا ہو تو دھونا ضروری نہیں۔ اس میں حرج ہے۔ ج 1 ص 12
20
اہل بیت سے متواتر روایات سے ثابت ہے کہ وضو میں پاؤں دھونے کی بجائے مسح کیا جائے۔ ج 1 ص 13
21
اگر سر، موزہ، پٹی کو بے وضو آدمی نے برتن میں ڈال دیا تو مسح ہوگیا۔ ج1ص13
22
سر کی بجائے وضو میں پگڑی پر مسح جائز ہے۔ ج 1 ص 13
23
پگڑی پر مسح کرنے کے بعد پگڑی اتار ڈالی تو اب مسح سر پر ضروری ہے۔ ج 1 ص 13
24
کھڑے ہوکر کھانا پینا مسافر کے لئے مکروہ نہیں، نبی صلی اللہ علیہ وسلم اور صحابہ رضوان اللہ علیہھم سے اس کا ثبوت ہے۔ ج 1 ص 18
25
خون پیپ اور قے سے وضوع نہیں ٹوٹتا۔ ج 1 ص 18
26
صحیح یہ ہے کہ قے کے ناپاک ہونے پر کوئی دلیل نہیں۔ ج 1 ص 19
27
صحیح یہ ہے کہ (الخمر) شراب ناپاک نہیں۔ ج 1 ص 19
28
نماز میں بالغ آدمی قہقہہ لگاکر ہنسے تو وضو نہیں ٹوٹتا۔ ج1ص19
29
عورت کو مساس کرنے یا بے ریش لڑکے کو مساس کرنے سے وضو نہیں ٹوٹتا۔ ج1ص19
30
مرد و عورت ننگے ہوکر شرم گاہیں ملائیں تو وضو نہیں ٹوٹتا۔ ج1ص19
31
اگر انگلی پاخانے کی جگہ داخل کی تو وضو ٹوٹ جاتا ہے۔ ج1ص20
32
اگر شرم گاہ میں لکڑی داخل کی، اگر خشک نکل آئی تو وضو نہیں ٹوٹا۔ ج1ص20
33
اگر لوہے یا کسی اور چیز کا (ذکر بناکر) داخل کیا، وہ خشک نکل آیا تو وضو نہیں ٹوٹا۔ج1ص20
34
اگر لوہے اور لکڑی کا زکر اندر ہی غائب ہوجائے تو وضو ٹوٹ جائے گا۔ ج1ص20
35
غیر مکلف (نابالغ) نے نابالغ سے صحبت کی یا کروائی تو نابالغ پر غسل فرض نہیں۔ ج 1 ص 23
36
بواسیر کا موہکا باہر نکل کر خود بخود اندر چلاجائے تو وضو نہیں ٹوٹا۔ ہاتھ سے اندر کیا تو وضو ٹوٹ گیا۔ ج1ص20
37
کیڑا (چمونا) باہر نکلا پھر خود واپس دبر میں داخل ہوگیا تو وضو نہیں ٹوٹا۔ ج1ص20
38
اگر کوئی شخص اعضاء وضو کو ہمیشہ ایک ایک بار ہی دھوتا رہے (یعنی دو اور تین بار دھونے کی تمام احادیث کی ہمیشہ مخالفت کرتا رہے) تو بھی کوئی گناہ نہیں۔ ج1ص16
39
عورت کی شرم گاہ کا بیرونی حصہ (فرج خارج) مثل انسان کے منہ کے ہے۔ ج1ص21
40
آنکھوں میں ناپاک سرمہ ڈالا تو آنکھوں کا دھونا غسل و وضو میں فرض نہیں۔ ج1ص20
41
غسل فرض ہو اور پردہ کی جگہ نہ ہو تو مرد کو مردوں کے سامنے اور عورت کو عورتوں کے سامنے ننگے ہوکر غسل کرنا ضروری ہے۔ ج1ص22
42
عورت نے صحبت کے بعد غسل کرکے نماز پڑھ لی پھر عورت کی باقی ماندہ منی باہر نکل آئی تو غسل کا دھرانا نہیں ہے کیونکہ منی بغیر شہوت کے خارج ہوئی ہے۔ ج1ص23
43
مرد نے منی نکلنے سے قبل عضو مخصوص کو زور سے پکڑ لیا یہاں تک کہ شہوت ختم ہوگئی اب چھوڑ دیا اور منی باہر نکل آئی تو غسل فرض نہیں ہوا۔ ج1ص23
44
غیر مکلف (دیوانے) نے عاقل سے صحبت کی یا کروائی تو غیر مکلف پر غسل فرض نہیں۔ج1ص23
45
جن نے عورت سے صحبت کی، عورت کو انزال نہیں ہوا تو عورت پر غسل فرض نہیں۔ ج1ص23
46
جانور کی شرم گاہ میں جماع کیا تو غسل فرض نہیں۔ ج1ص23
47
جانور کی دبر میں جماع کیا تو غسل فرض نہیں۔ ج1ص23
48
آدمی کے پاخانے کے مقام (دبر) میں جماع کیا تو غسل فرض نہیں۔ ج1ص23
49
مردہ عورت سے جماع کیا تو غسل فرض نہیں۔ج1ص 23
50
قریب البلوغ لڑکے یا لڑکی نے صحبت کی یا کروائی تو غسل فرض نہیں۔ ج1ص23
51
امام بخاری کے نزدیک عاقل مرد عورت جماع کریں، انزال نہ ہوتو غسل فرض نہیں۔ ج1ص23
52
کسی نے اپنا آلہء تناسل اپنی دبر میں داخل کیا تو غسل فرض نہیں ۔ج1ص24
53
خنثٰی مشکل نے کسی سے جماع کیا تو دونوں میں سے کسی پر غسل فرض نہیں۔ ج1ص 24
54
آلہ تناسل پر کپڑا لپیٹ کر جماع کیا، جماع کی لزت نہ آئی تو غسل فرض نہیں۔ ج1ص24
55
کسی عورت نے انگلی استعمال کی تو غسل فرض نہیں۔ ج1ص24
56
کسی عورت نے غیر آدمی (یعنی غیر انسان) کا آلہ تناسل اپنی شرم گاہ میں داخل کروایا، تو غسل فرض نہیں۔ ج1ص24
57
اگر کوئی عورت لکڑی (یا لوہے) کا ذکر بناکر استعمال کرے تو غسل فرض نہیں ہوتا ۔ج1ص 24
58
مندرجہ بالا عورت اگر لکڑی، لوہے کا ذکر اس صفائی سے استعمال کرے کہ ذکر تو سارا اندر جاتا رہے مگر ہاتھ کی ہتھیلی اندام نہانی کو نہ لگے تو وضو بھی نہیں ٹوٹتا۔ جص
59
اگر عورت کسی مرد کا ذکر اپنی شرم گاہ میں داخل کرے تو بھی غسل فرض نہیں۔ ج1ص24
60
پیسوں کو جوڑ کر ذکر بنالے اور عورت استعمال کرے تو غسل فرض نہیں۔ جلد1ص24
61
اگر عورت نے لڑکے کا آلہ تناسل داخل کروایا جو بالغ نہ تھا تو کسی پر غسل فرض نہیں۔ج1ص24
62
عورت نے کسی خسرے سے جماع کروایا تو غسل فرض نہیں۔ ج1ص24
63
اگر کسی کنواری لڑکی سے جماع کیا اور کنوار پٹی نہ ٹوٹی تو غسل فرض نہیں۔ ج1ص24
64
مرد بھی اپنی دبر میں لکڑی لوہے یا مردے جانور کا آلہ تناسل داخل کرے تو غسل فرض نہیں۔ج1ص24
65
حیض نفاس والی عورت اور جنبی دعا اور ثناء کی نیت سے قرآن کا ایک ایک کلمہ کرکے پڑھیں تو جائز ہے۔ ج1ص26
66
ہمارے بعض اصحاب (یعنی نام نہاد اہل حدیث اکابرین) کے نزدیک بہ نیت تلاوت بھی حیض، نفاس والی اور جنبی کو قرآن پڑھنا جائز ہے۔ج1ص25
67
آخر اہل حدیث کے نزدیک بے وضو شخص قرآن کو ہاتھ لگاسکتا ہے۔ ج1ص26
68
قرآنی دعائیں پڑھنا حائضہ اور جنبی کے لئے مکروہ نہیں۔ ج1ص26
69
قرآن پڑھنے والے بچے، پڑھانے والا استاد بے وضو قرآن کو پکڑ سکتے ہیں۔ ج1ص26
70
قرآن پر غلاف ہوتو سر کے نیچے (تکیہ کی جگہ) یا پیٹھ کے پیچھے رکھ لینا مکروہ نہیں۔ج1ص27
71
فلسفہ، منطق اور کلام (عقائد) کی کتابوں سے استنجاء کرنا جائز ہے۔ ج1ص27
72
پاخانہ یا استنجاء کرتے وقت دل میں قرآن پڑھتے رہنے میں کوئی حرج نہیں۔ ج1ص27
73
عرق گلاب سے وضو جائز ہے۔ ج1ص28
74
پانی خواہ کتنا تھوڑا ہو جب تک نجاست سے اس کا رنگ یا بو یا مزہ نہ بدلے وہ پاک رہتا ہے۔ج1ص29
75
مستعمل اور غیر مستعمل پانی میں کوئی فرق نہیں۔ ج1ص29
76
انسان، کتے، خنزیر وغیرہ ہر جاندار کی کھال رنگنے سے پاک ہوجاتی ہے۔ ج1ص29
77
خنزیر، کتے، بلی وغیرہ کے چمڑے کو دھوپ میں سکھائے تو بغیر رنگے پاک ہیں۔ ج1ص30
78
جن جانوروں کی کھالیں رنگنے سے پاک ہوجاتی ہیں (مثلا آدمی، کتا، خنزیر وغیرہ) ان کو اگر بسم اللہ پڑھ کر ذبح کیا تو پھر بغیر رنگے بھی ان کی کھال پاک ہوجاتی ہے۔ ج1ص32
79
مردار جانور اور خنزیر کے بال، ہڈیاں، پٹھے، کھر اور سینگ پاک ہیں۔ ج1ص30
80
کتا اور اس کا لعاب محققین اہل حدیث کے نزدیک پاک ہے۔ ج1ص30
81
کتے کو بیچا جاسکتا ہے، کرائے پر دیا جاسکتا ہے، کسی کا کتا مارڈالا تو تاوان دینا پڑے گا۔ج1ص30
82
کتے کی کھال کا جائے نماز بنانا جائز ہے۔ج1ص30
83
کتا کنویں میں یا حوض یا پانی میں گرگیا اگرچہ اس کا منہ پانی تک پہنچا تو پانی پاک ہے۔ ج1ص30
84
بھیگے کتے کی چھینٹیں بدن یا کپڑوں پر پڑیں تو بدن اور کپڑا پاک ہے۔ ج1ص30
85
کتے نے کاٹا اگرچہ جسم یا بند کو اس کا لعاب بھی لگ گیا تو بھی جسم اور کپڑا پاک ہے۔ ج 1 ص 30
86
کتے اور خنزیر کا جوٹھا پانی، دودھ وغیرہ بھی پاک ہے۔ ج 1ص 30
87
کتے کو اٹھاکر نماز پڑھے تو جائز ہے۔ ج 1 ص 30
88
شراب کی میل آٹے میں گوندھ کر روٹی پکائی تو وہ پاک بھی ہے اور حلال بھی۔ج1ص30
89
حرام دوا کا استعمال حالت اضطرار میں جائز ہے۔ج 1 ص 31
90
گدھا، خنزیر نمک کی کان میں گرکر نمک بن گیا تو وہ پاک ہے اور کھانا حلال ہے۔ ج1ص50
91
کتے کا پاخانہ اور پیشاب بھی پاک ہے۔ ج1ص50
92
ناپاک زمین خشک ہوجائے تو اس پر تیمم جائز ہے۔ ج1ص31
93
ایک شخص کو نجاست لگی ہے، پانی تھوڑا ہے وہ نجاست دھلے گی نہیں، نجاست دھوئے تو وضو کے لئے پانی نہیں بچے گا اور وضو کرے تو نجاست نہیں دھلے گی، تو وہ نجاست نہ دھوئے بلکہ وضو کرلے اور نجاست سے نماز پڑھ لے۔ج1ص 32
94
حائضہ اور جنابت والے کو بسم اللہ اور قرآنی دعائیں۔ ان کا اٹھانا، چھونا سب جائز ہے۔ج1ص46
95
ٹوپی، برقع اور دستانوں پر مسح جائز نہیں۔ ج 1 ص 41
96
منی پاک ہے، خشک ہویا تر، پتلی ہو ہا گاڑھی۔ ج 1 ص 49
97
ہر حلال و حرام جانور کا پیشاب پاک ہے۔ ج 1 ص 49
98
گندم، چنوں میں اتنا انسان کا پیشاب ڈالا کہ گندم اور چنے پھول گئے ،ان کو پانی میں ڈال کر نکال کر خشک کرلو تو پاک ہوگئے۔ ج 1 ص 50
99
شراب جب سرکہ بن گئی تو اس کا کھانا حلال ہے۔ ج 1 ص 50
100
اگر بغیر عزر کے کھڑے ہوکر پیشاب کیا تو جائز مع الکراہت ہے۔ ج 1 ص 53
101
گندگی پر سوگیا، گندگی کپڑے یا جسم پر ظاہر نہیں ہوئی تو جسم اور کپڑا پاک ہے۔ ج 1 ص 54
102
چوہا شراب میں گرا، پھر وہ شراب سرکہ بن گئی تو پاک ہے۔ ج 1 ص 54
103
اہل ذمہ کافروں اور فاسقوں کے کپڑے پاک ہوتے ہیں۔ ج 1 ص 54
104
استنجا کرتے وقت قبلہ کی طرف منہ یا پشت کرنا مکروہ نہیں۔ ج 1 ص 53
105
جانور کی مینگنی، گوبر یا جگالی میں “جو“ ہے تو دھوکر کھالو۔ ج1ص54
106
بچے نے گندگی کھالی پھر پانی وغیرہ پی لیا تو باقی پانی وغیرہ ناپاک نہیں۔ ج 1 ص 55
107
کھانا حاضر ہوتو کھانے سے پہلے جو نماز پڑھی وہ نماز نہیں ہوئی۔ ج 1 ص 57
108
آج کل اذان پر اجرت لینا جائز ہے۔ ج 1 ص 62
109
نجاست لگے ہوئے کپڑے میں نماز پڑھی تو نماز صحیح ہے۔ ج1ص 64+شوکانی، صدیق حسن)
110
جسم پر نجاست لگی تھی اسی طرح نماز پڑھ لی تو نماز صحیح ہے۔ ج 1 ص 64+ شوکانی، صدیق حسن
111
پلید مرد و عورت (جنبی) کو اٹھا کر نماز پڑھ لی تو نماز صحیح ہے۔ ج 1 ص 64
112
شوکانی، نواب صدیق حسن فرماتے ہیں: کپڑا ہوتے ہوئے ننگے نماز پڑھی تو بھی نماز صحیح ہے۔ ج 1 ص 65
113
عورت کی آواز کا پردہ نہیں۔ ج1 ص 65
114
شرم گاہ کی رطوبت پاک ہے۔ ج 1 ص 49
115
جوتے پہن کر نماز پڑھنا سنت ہے۔ ج 1 ص 68
116
زبان سے نیت کرنا بدعت ہے۔ ج1ص69
117
نماز کے تمام اذکار میں صرف تکبیر، فاتحہ، آخری تشہد اور سلام ہی ضروری ہیں۔ج 1 ص 84
118
عورت اپنے ہاتھ پستانوں تک اٹھائے اور سجدوں میں سمٹ کر اور مل کر سجدہ کرے۔ ج 1 ص 84
119
اذان اور خطبہ عربی کے علاوہ دوسری زبانوں میں جائز ہے۔ج1ص82
120
اس طرح نماز میں قرآن پڑھنا جائز ہے ا ل ح م د ل ل ہ ر ب ا ل ع ا ل م ی ن ۔ ج 1 ص 86
121
زمین پر کھڑا ہوکر سجدہ میز پر کرے تو درست ہے۔ ج 1 ص 89
122
حنفی، شافعی، مالکی حنبلی سب مسلمان ہیں ان کے پیچھے نماز جائز ہے۔ ج1ص98
123
نماز باجماعت مرد و عورت ساتھ ساتھ ایک صف میں مل کر پڑھیں تو نماز فاسد نہیں۔ ج 1 ص 100
124
امام نے نماز پڑھانے کے بعد کہا کہ میں بے وضو تھا تو مقتدی نماز نہ دھرائیں ان کی نماز صحیح ہے۔ ج1ص101
125
امام نے نماز کے بعد کہا، میں کافر ہوں تو مقتدیوں‌ کی نماز صحیح ہے دھرانے کی ضرورت نہیں۔ ج 1 ص 102
126
امام نے بعد نماز کہا، میں ناپاک ہوں، مقتدیوں کی نماز صحیح ہے۔ ج 1 ص 102
127
نماز پڑھتے ہوئے اشارہ سے پانی مانگا یا پانی خرید لیا تو نماز باطل نہ ہوگی۔ ج 1 ص 107
128
نماز پڑھتے ہوئے اک ہاتھ سے اگال دان اٹھاکر تھوک لیا تو نماز فاسد نہیں ہوئی۔ ج 1 ص 107
129
عورت نماز پڑھ رہی تھی مرد نے شہوت سے اس کا بوسہ لیا اور چھوا تو نماز نہیں ٹوٹی۔ ج 1 ص 111
130
مرد نماز میں تھا عورت نے اس کا بوسہ لے لیا تو نماز نہیں ٹوٹی۔ ج 1 ص 111
131
نماز میں چوپائے کو بھگادیا یا چند قدم کھینچ لیا سینہ قبلہ سے نہ پھرا تو نماز نہیں ٹوٹی۔ ج 1 ص 111
132
نمازی نے نماز پڑھتے ہوئے پتھر اٹھاکر پرندے یا آدمی کو دے مارا تو نماز نہیں ٹوٹی۔ ج 1 ص 112
133
نمازی لکھے ہوئے کو دیکھ کر سمجھتا رہا تو نماز نہیں ٹوٹی۔ ج 1 ص 113
134
نماز میں لڑائی کے لئے لشکر کی تیاری کا منصوبہ بناتا رہا تو نماز نہیں ٹوٹی۔ج 1 ص 113
135
نماز میں دینی مدرسہ کا نصاب وغیرہ سوچتا رہا تو نماز نہیں ٹوٹی۔ ج 1 ص 113
136
اگر نماز پڑھتے ہوئے سر سے ٹوپی گر جائے تو نماز میں ہی اٹھاکر سر پر رکھ لینا جائز ہے۔ ج 1 ص 114
137
اگر نماز میں کلائی سے گھڑی، آنکھوں سے عینک گرجائے تو نماز میں ہی اٹھالینا جائز ہے۔ ج 1 ص 114
138
نماز میں جوئیں مارنا یا مکھیاں مارنا ناپسند ہے مگر نماز ہوجاتی ہے۔ ج 1 ص 116
139
نماز پڑھتے ہنڈیا ابل جائے تو نماز توڑ ڈالے۔ج1ص117
140
حقہ سگریٹ پینے والے کو مسجد سے نکال دینا مستحب ہے۔ ج 1 ص 117
141
مسجد کو کسی فرقہ کی طرف منسوب کرنا جائز نہیں جیسے مسجد احناف، مسجد اہل حدیث۔ ج 1 ص 119
142
مسجد کی دیواروں پر کچھ نہ لکھنا چاہئے۔ ج 1 ص 121
143
مسجد میں ریاکاری کا خوف نہ ہو تو ذکر جہر مکروہ نہیں۔ ج 1 ص 121
144
دو التحیات سے تین وتر پڑھنا منع ہے۔ ج 1 ص 123
145
جو شخص مؤکدہ سنتیں ادا نہ کرے تو اس پر کوئی گناہ نہیں۔ ج 1 ص 125
146
نماز تراویح کی رکعات کا کوئی خاص عدد معین نہیں ۔ ج1ص126
147
اگر ایک ہزار رکعت ایک سلام سے پڑھے تو جائز ہے۔ ج 1 ص 131
148
نماز فرض رہ جائے تو اس کو قضا پڑھنا جائز نہیں۔ ج 1 ص 131
149
اک شخص نماز پڑھ کر مرتد ہوگیا ،پھر اسی وقت کے اندر مسلمان ہوگیا تو دوبارہ نماز نہ پڑھے۔ ج 1 ص 136
150
بوقت نکاح باجے بجانے واجب ہیں۔ج2ص3
151
کسی شخص نے اک عورت سے زنا کیا ،اس عورت کی ماں اور پیٹی اس مرد پر حلال ہیں۔جلد2ص21
152
بیٹے نے عورت سے زنا کیا، باپ کے لئے وہ عورت حلال ہے۔ ج 2 ص 21
153
سات سال کے لڑکے نے کسی عورت سے صحبت کی تو حرمت مصاہرت ثابت نہیں ہوئی۔ ج 2 ص 21
154
سات سال کی لڑکی نے جوان مرد سے صحبت کروائی تو بھی حرمت مصاہرت ثابت نہیں ہوئی۔ ج 2 ص 21
155
کسی عورت کی شرم گاہ کو شہوت سے دیکھا، چھوا بلکہ شرمگاہیں ملائیں تو بھی حرمت مصاہرت ثابت نہ ہوگی۔ ج 2 ص 21
156
ساس کا بوسہ لیا، اس کو کاٹا، گلے لگایا، بلکہ اس سے صحبت بھی کی تو نکاح قائم رہا۔ ج 2 ص 28
157
فقہاء حجاز کے ہاں متعہ کرنا جائز ہے۔ ج 2 ص 35
158
فقہاء اہل مدینہ کے نزدیک عورتوں کا غیر فطری مقام استعمال کرنا جائز ہے۔ج 2 ص 35
159
نکاح میں خمر یا خنزیر کا مہر مقرر کیا تو نکاح صحیح ہے۔ ج 2 ص 48
160
بیوی سے آلہ تناسل کے علاوہ کسی اور عضو سے جماع کیا یا پتھر لوہے ،لکڑی کا زکر بناکر جماع کیا اور اس طرح وہ مرگئی تو مہر پورا دینا ہوگا۔ ج 2 ص 57
161
غیر عورت سے پتھر، لکڑی لوہے کے آلہء تناسل سے جماع کیا وہ مرگئی تو کوئی مہر نہیں۔ ج 2 ص57
162
بعض صحابہ فاسق تھے مثلا ولید، معاویہ، عمرو، مغیرہ، سمرہ۔ج 3 ص 94 ((العیاذباللہ))
163
پیشاب کے چھینٹے جو نظر نہ آئیں ناپاک نہیں۔ ج 1 ص 64
164
موزہ اور جوتا مٹی پر رگڑنے سے پاک ہوجاتا ہے نجاست خشک ہو یا تر، جسم والی ہو یا بغیر جسم۔ ج 1 ص 64
165
گوبر اور پاخانے کی راکھ پاک ہے۔ ج 1 ص 50
166
کپڑے کی کوئی ایک جانب ناپاک ہوگئی مگر یاد نہیں رہی کہ کون سی تھی تو تحری سے ایک طرف دھولے۔ ج 1 ص 50
167
حائضہ عورت اور جنبی کو خانہ کعبہ کا غلاف پہننا جائز ہے۔ ج1ص
168
جنبی کو قرآن لکھنا مکروہ نہیں بشرطیہ کہ مکتوب نہ چھوا جائے۔ج1ص27
169
شراب پینے والے کا جھوٹھا ہر حال میں پاک ہے چاھے شراب پیتے ہی فورا جھوٹھا کرے۔ ج 1 ص 31
170
اگر کیچڑ میں پانی غالب ہو تو اس سے تیمم جائز نہیں۔ ج 1 ص 34
171
اگر تیمم کی نیت سے زمین پر لوٹا جائے تو نماز ہوجائے گی کیونکہ حضور صلی اللہ علیہ وسلم نے عمار رضی اللہ عنہ پر انکار نہ فرمایا۔ ج 1 ص 33
172
اگر کسی نے ضاد کو ظا پڑھا تو نماز درست ہے کیونکہ دونوں صفات متشابہ ہیں۔ج 1 ص 112
173
نماز جنازہ میں تیسرا رکن سورۃ الفاتحہ ہے۔ ج 1 ص 113
174
نماز میں سلام وغیرہ کے لئے اشارہ جائز ہے۔ ج 1 ص 113
175
اگر کسی نے درد کی وجہ سے نماز میں آہ یا اف کہا تو نماز مکروہ ہے۔ (مفسد نہیں) ج 1 ص 108
176
اگر نمازی کے منہ سے ہاں یا البتہ یا نہیں نکل گیا تو نماز نہیں ٹوٹی۔ ج 1 ص 109
177
نماز میں صرف چہرہ (قبلہ) سے پھیر لیا تو نماز فاسد نہیں ہوگی۔ ج 1 ص 111
178
بے وضو ہوجانے کے خیال میں قبلہ سے پھر کر چل دیا،مسجد سے نکلنے سے پہلے یاد آگیا کہ بے وضو نہیں ہوا،تو واپس آجائے نماز نہیں ٹوٹی۔ج1ص111
179
قبلہ کی طرف منہ کرکے آگے یا پیچھے کی طرف چلتا رہا تو نماز نہیں ٹوٹے گی۔ ج 1 ص 111
180
کسی نے نمازی سے پوچھا کہ کتنی رکعتیں ہوئیں اس نے ہاتھ کے اشارے سے بتادیا تو نماز نہیں ٹوٹی۔ ج 1 ص 115
181
جو شخص مر گیا اس کے زمہ نمازیں رہ گئیں اس نے وصیت کی تو ہر نماز کے بدلے مصل صدقہ فطر کفارہ دے۔ ج 1 ص 136
182
ایک شخص نے چار رکعت نماز ایک ایک رکعت چاروں طرف تحری سے پڑھی،نماز ہوگئی۔ ج 1 ص 70
183
فجر کی نماز میں کبھی کبھی قنوت پڑھ لیا کرے اکثر چھوڑ دیا کرے۔ج1ص123
184
کسی خطیب نے بغیر وضو کے خطبہ پڑھ دیا تو جائز ہے مع الکراہت۔ ج 1 ص 154
185
جو خطیب سے دور ہو اس پر خاموش رہنا واجب نہیں،درود و زکر کرنا مباح ہے۔ج1ص154
186
ذمی سے شراب اور مردار کی کھال کی قیمت کا بیسواں حصہ وصول کیا جائے گا۔ ج1ص206
187
اگر عورت کی طرف دیکھا اور تفکر کیا جس سے منی خارج ہوگئی تو روزہ نہیں ٹوٹا۔ ج1ص228
188
دبر میں لکڑی یا لوہا داخل کیا تو روزہ نہیں ٹوٹتا۔ج1ص228
189
اگر مرد نے اپنی انگلی دبر میں داخل کی تو روزہ نہیں ٹوٹا۔ج1ص229
190
اگر عورت نے اپنی انگلی اپنی شرم گاہ میں داخل کردی تو روزہ نہیں ٹوٹا۔ج1ص229
191
اگر عورت سے فرج کے علاوہ جماع کیا ، انزال نہیں ہوا تو روزہ نہیں ٹوٹا۔ج1ص229
192
اگر عورت مرد نے قصدا جماع کیا تو مرد پر کفارہ و قضا دونوں لازم ہیں عورت پر صرف قضا لازم ہے۔ج1ص231
193
اگر عورت سے زبردستی صحبت کی تو اس پر قضا بھی لازم نہیں۔(گویا اسکا روزہ ٹوٹا ہی نہیں)ج1ص231
194
دو عورتیں آپس میں چپٹی لڑائیں ، انزال نہ ہوتو روزہ نہیں ٹوٹا۔ ج1ص228
195
مرد نے عورت کی دبر زنی کی، انزال بھی ہوگیا تو مرد پر قضا لازم ہے کفارہ لازم نہیں۔ جلد1ص231
196
پہلے بھولے سے جماع کرلیا روزہ یاد نہ تھا پھر قصدا جماع کرلیا اب روزہ نہیں تو کوئی کفارہ نہیں۔ج1ص230
197
حالت اعتکاف میں بغیر شہوت کے مباشرت کی تو کوئی مضائقہ نہیں۔ ج1ص238
198
حرم مدینہ میں کسی نے درخت کاٹا یا شکار کیا تو اس کے جسم پر جو کچھ ہے وہ چھین لیا جائے گا اور چھیننے والے کے لئے حلال ہے،نہ جزا ہے نہ قیمت۔ج 2 ص 185
200
جس نے جانور سے جماع کیا اس پر تعزیر ہے۔ ج 2 ص 298
وحید الزمان غیر مقلد کہتے ہیں کہ اس کتاب کا مطالعہ کرنا نفل نماز سے زیادہ ثواب ہے. (کنزالحقائق)

No comments:

Post a Comment