Tuesday 10 May 2016

شب برات کی فضیلت

شیخ الاسلام مفتی تقی عثمانی صاحب نے  شب برات کی احادیث کے متعلق لکھا  ہے کہ،
" شب ِ برات کے بارے میں یہ کہنا بالکل غلط ہے کہ اس کی کوئی فضیلت حدیث سے ثابت نہیں ،

حقیقت یہ ہے کہ دس صحابہ کرام رضوان اللہ علیہم اجمعین سے احادیث مروی ہیں جن میں نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم نے اس رات کی فضیلت بیان فرمائی،
ان میں سے بعض احادیث سند کے اعتبار سے بیشک کچھ کمزور ہیں اور ان احادیث کے کمزور ہونے کی وجہ سے بعض علماء نے یہ کہہ دیا کہ اس رات کی فضیلت بے اصل ہے،
لیکن حضرات محدثین اور فقہاء کا یہ فیصلہ ہے کہ اگر ایک روایت سند کے اعتبار سے کمزور ہو لیکن اس کی تائید بہت سی احادیث سے ہوجائے تو اس کی کمزوری دور ہوجاتی ہے،

اور جیساکہ میں نے عرض کیا کہ دس صحابہ کرام رضوان اللہ علیہم اجمعین سے اس کی فضیلت میں روایات موجود ہیں لہٰذا جس رات کی فضیلت میں دس صحابہ کرام رضوان اللہ علیہم اجمعین سے روایات مروی ہوں، اس کو بے بنیاد اور بے اصل کہنا بہت غلط ہے۔

امت مسلمہ کے جو خیرالقرون ہیں یعنی صحابہ کرام رضوان اللہ علیہم اجمعین کا دور ، تابعین کادور، تبع تابعین رحمہم اللہ کادور، اس میں بھی اس رات کی فضیلت سے فائدہ اٹھانے کا اہتمام کیا جاتا رہا ہے، لوگ اس رات میں عبادت کا خصوصی اہتمام کرتے رہے ہیں،
لہٰذا اس کو بدعت کہنا، یا بے بنیاد اور بے اصل کہنا درست نہیں ، صحیح بات یہی ہے کہ یہ فضیلت والی رات ہے، اس رات میں عبادت کرنا باعث ِ اجر و ثواب ہے اور اسکی خصوصی اہمیت ہے۔
"اس  سے تین باتیں واضح ہورہی ہیں

۔1۔ -شب برات کے متعلق احادیث ضعیف  لیکن کئی سندوں سے مروی   ہیں ایسی حدیث کے متعلق اوپر بیان کیا جاچکا

۔2-  یہ احادیث نا عقائد کے باب میں استعمال ہورہی ہیں  اور نا شریعت کے کسی حکم کے خلاف ہیں۔

3- اس رات کی فضیلت کے متعلق نہ صرف اقوال صحابہ بلکہ  اعمال صحابہ بھی موجود ہیں۔ ایسی احادیث کا انکار کرنا یا ان  سے ثابت فضیلت کا انکار کرنا دونوں باتیں زیادتی ہی ہے۔    

رسالہ '' شبِ براء ت کی حقیقت"

کیا فرماتے ہیں اکابرین امت؟

1: جلیل القدر تابعی حضرت عطاء بن یسار رحمہ اللہ فرماتے ہیں:

مَا مِنْ لَيْلَةٍ بَعْدَ لَيْلَةِ الْقَدْرِ أَفْضَلُ مِنْ لَيْلَةِ النِّصْفِ من شَعْبَانَ (لطائف المعارف: ابن رجب الحنبلی: ص 151 )

ترجمہ: لیلۃ القدر کے بعد شعبان کی پندرھویں رات سے زیادہ افضل کوئی رات نہیں۔

2: علامہ ابن رجب الحنبلی رحمہ اللہ فرماتے ہیں:

لَيْلَةِ النِّصْفِ من شَعْبَانَ كَانَ التَّابِعُوْنَ مِنْ أَهْلِ الشَّامِ كَخَالِدِ بْنِ مَعْدَانَ وَمَكْحُوْلٍ وَ لُقْمَانَ بْنِ عَامِرٍ وَ غَيْرِهِمْ ،يُعَظِّمُوْنَهَا وَ يَجْتَهِدُوْنَ فِيْهَا فِي الْعِبَادَةِ وَ عَنْهُمْ أَخَذَالنَّاسُ فَضْلَهَا وَ تَعْظِيْمَهَا۔

(لطائف المعارف: ابن رجب الحنبلی: ص 151 )

ترجمہ:اہلِ شام کے تابعین حضرات مثلاً امام خالد بن معدان، امام مکحول، امام لقمان بن عامر وغیرہ شعبان کی پندرھویں رات کی تعظیم کرتے تھےاور اس رات خوب محنت سے عبادت فرماتے تھے۔ انہی حضرات سے لوگوں نے شبِ براءت کی فضیلت کو لیا ہے۔

3:امام محمد بن ادریس الشافعی رحمہ اللہ فرماتے ہیں:

وَبَلَغَنَا أَنَّهُ كان يُقَالُ إنَّ الدُّعَاءَ يُسْتَجَابُ في خَمْسِ لَيَالٍ في لَيْلَةِ الْجُمُعَةِ وَلَيْلَةِ الْأَضْحَى وَلَيْلَةِ الْفِطْرِ وَأَوَّلِ لَيْلَةٍ من رَجَبٍ وَلَيْلَةِ النِّصْفِ من شَعْبَانَ وأنا أَسْتَحِبُّ كُلَّ ما حُكِيَتْ في هذه اللَّيَالِيِ من غَيْرِ أَنْ يَكُونَ فَرْضًا

(کتاب الام للشافعی: ج1 ص 231 العبادة لیلۃ  العيدين، السنن الکبریٰ للبیہقی: ج3، ص 319 )

ترجمہ: ہمیں یہ بات پہنچی ہےکہا جاتا تھا کہ پانچ راتوں میں دعا[زیادہ] قبول ہوتی ہے۔۱: جمعہ کی رات، ۲:عید الاضحیٰ کی رات،۳: عید الفطر کی رات، ۴:رجب کی پہلی رات، ۵:نصف شعبان کی رات۔ میں نے ان راتوں کے متعلق جو بیان کیا ہے اسے مستحب سمجھتا ہوں فرض نہیں سمجھتا۔

4:علامہ زین الدین بن ابراہیم  الشہیربابن نجیم المصری الحنفی رحمہ اللہ فرماتے ہیں:

وَمِنْ الْمَنْدُوبَاتِ إحْيَاءُ لَيَالِي الْعَشْرِ من رَمَضَانَ وَلَيْلَتَيْ الْعِيدَيْنِ وَلَيَالِي عَشْرِ ذِي الْحِجَّةِ وَلَيْلَةِ النِّصْفِ من شَعْبَانَ كما وَرَدَتْ بِهِ الْأَحَادِيثُ وَذَكَرَهَا في التَّرْغِيبِ وَالتَّرْهِيبِ مُفَصَّلَةً

(البحر الرائق لابن نجیم: ج2، ص56)

ترجمہ:رمضان کی آخری دس راتوں میں، عیدین کی راتوں میں، ذوالحجہ کی دس راتوں میں، شعبان کی پندرھویں رات میں شب بیداری کرنا مستحبات میں سے ہے جیسا کہ احادیث میں آیا ہےاور علامہ منذری رحمہ اللہ نے انہیں ترغیب و الترہیب میں مفصلاً بیان کیا ہے۔

5:خاتمۃ المحدثین حضرت علامہ مولانا محمد انور شاہ الکشمیری رحمہ ا للہ فرماتے ہیں:

اِنَّ هٰذِهِ اللَّيْلَةَ لَيْلَةُ الْبَرَاءَةِ وَصَحَّ الرِّوَايَاتُ فِي فَضّلِ لَيْلَةِ الْبَرَاءَةِ

(العرف الشذی: ج2 ص 250 )

ترجمہ: یہ رات”لیلۃ البراءت“ ہے اور اس لیلۃ البراءت  کی فضیلت کے بارے میں روایات صحیح ہیں۔

6: حکیم الامت، مجدد الملت  حضرت مولانا محمد اشرف علی تھانوی رحمہ اللہ فرماتے ہیں:

”شبِ براءت کی اتنی اصل ہے کہ پندھویں رات اور پندرھواں دن اس مہینے کا بہت بزرگی اور برکت کا ہے ۔ “(بہشتی زیور:حصہ ششم، ص58)

7

Sab E Baraat          
Shab e Baraat ki Fazilat par 1000 sadi ke Salaf, Fuqaaha wa Muhaddiseen ke Irshaadaat, Darj e Zail Maujood hai :

Pehli Sadi (1-100 Hij.)

أَخْبَرَنَا الْقَاضِي أَبُو الْقَاسِمِ الْحَسَنُ بْنُ مُحَمَّدٍ الْأَنْبَارِيُّ أَخْبَرَنَا أَبُو عَبْدِ اللَّهِ مُحَمَّدُ بْنُ أَحْمَدَ بْنُ الْبَلْخِيِّ حَدَّثَنَا أَبُو مُحَمَّدُ نَافِعُ بْنُ مُحَمَّدٍ الْخُزَاعِيُّ حَدَّثَنَا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ وَهِيبٍ حَدَّثَنَا مُورِعُ بْنُ جُبَيْرٍ حَدَّثَنَا الْمُعَافَى ابْن مُطَهَّرٍ عَنْ حُصَيْنٍ عَنْ أَبِي عَبْدِ الرَّحْمَنِ عَنْ عَلِيِّ بْنِ أَبِي طَالِبٍ قَالَ قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ (مَنْ أَحْيَا أَرْبَعَ لَيَالٍ أَحْيَاهُ اللَّهُ مَا شَاءَ لَيْلَتَيِ الْعِيدَيْنِ وَلَيْلَةِ عَاشُورَاءَ وَلَيْلَةِ النِّصْفِ مِنْ شَعْبَانَ أَحْيَاهُ اللَّهُ مَا شَاءَ)

Sanad :

Imam Abi Taahir Rh. — > Qazu Abul Qaasim Hussain bin Muhammed Rh. — > Abu Abdullah Muhammed al Balkhi Rh. — > Abu Muhammed Naafe Al Khuzaayi Rh. — > Abdullah bin waheeb Rh. — > Maurii bin Jubair Rh. — > Mu’aafi bin Muttahar Rh. — > Hussain Rh. — > Abi Abdur Rehman Rh. — > Ali bin Abi Taalib Rdh. — > Huzur Saw.

Matan :

Hazrat Ali Rdh. Se Riwayat Hai Ke Nabi SAW Ne Irshaad Farmaaya Ke Jo Shaks 4 Raato Me Ibaadat Karega Allah Tala Usko (Behtar) Zindagi Aata Karega Jaise Allah Chaahe , (Wo Raatein ) Eidain Ki 2 Raat , Aashura (10 Muharram ) Ki Raat Aur 15vi Shabaan Ki Raat.

(Mashikhatu Ibn Taahir Ibn Abi Safar : Safa 127)

Hadees No 2 :

نا عَلِيٌّ، نا يَحْيَى بْنُ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ بُكَيْرٍ، حَدَّثَنِي الْمُفَضَّلُ بْنُ فَضَالَةَ، عَنْ عِيسَى بْنِ إِبْرَاهِيمَ، عَنْ سَلَمَةَ بْنِ سُلَيْمَانَ الْجَزَرِيِّ، عَنْ مَرْوَانَ بْنِ سَالِمٍ، عَنِ ابْنِ كُرْدُوسٍ، عَنْ أَبِيهِ قَالَ: قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ: مَنْ أَحْيَا لَيْلَةَ الْعِيدِ، وَلَيْلَةَ النِّصْفِ مِنْ شَعْبَانَ لَمْ يَمُتْ قَلْبُهُ يَوْمَ تَمُوتُ الْقُلُوبُ

Sanad :

Imam Ibn ul arabi Rh. — > Ali Rh. — > Yahiya bin Abdullah bin Bukair Rh. — > Al Mufazzal bin Fuzaala Rh. — > Isaa bin Ibrahim Rh. — > Salama bin sulaimaan al Jazari Rh. — > Marwaan bin Saalim Rh. — > Ibn Kurdoos Rh. — > Kurdoos — > Huzur SAW.

Matan :

Hazrat Ibn Kurdoos Apne Waalid Se Riwayat Karte Hai Ke Nabi E Karim SAW Ne Irshaad Farmaaya Ke Jo Shaks Eid Aur 15vi Shabaan Ki Raat Ko Jaage Toh Uska Dil Us Din Nahi Marega Jis Din Sabke Dil Marjaate Hai. [Mujjam Ibn ul Arabi : Hadees No 2252 , Safa 1047]

Hadees no 3 :

أخبرنا أبو الفتح نصر الله بن محمد حدثنا نصر بن إبراهيم أنبأنا أبو سعيد بندار بن عمر الروياني أنبأنا أبو محمد عبد الله بن جعفر الخبازي أنبأ أبو علي الحسن بن علي بن محمد بن بشار الزاهد بهمذان قراءة عليه من أصل سماعه أنبأنا علي بن محمد القزويني حدثنا إبراهيم بن محمد بن برة الصنعاني حدثنا عبد القدوس حدثنا إبراهيم بن أبي يحيى عن أبي قعنب عن ابي أمامة الباهلي قال قال رسول الله (صلى الله عليه وسلم) خمس ليال لا تر فيهن الدعوة أول ليلة من رجب وليلة النصف من شعبان وليلة الجمعة وليلة الفطر وليلة النحر

Sanad :

Imam Ibn Asaakir Rh. — > Abul Fatah Nasrullah bin Muhammed Rh. — > Abu Saeed Bindaar bin Umar Rh. — > Abu Muhammed Abdullah bin Jafer Rh. — > Abu ali Al Hasan bin Ali Rh. — > Ali bin Muhammed Rh. — > Ibrahim bin Muhammed Rh. — > Abdul Quddus Rh. — > Ibrahim bin Abi Yahiya Rh. — >Abi Qa’anab Rh. — > Abu Umaamah Rdh. — > Huzur Saw.

Matan :

Hazrat Abu Umaama Baheli Rdh. Farmaate hai ke Rasoolullah ne Farmaaya : In Raato me Dua Radd nahi ki jaati hai : Rajab ki Pehli raat, Nisf e Shabaan ki raat, Jume ki raat aur Eidain ki Raat.

(Taarikh Ibn Asaakir : Jild 10 : Safa 408)

Yeh Teeno Hadeese Alag Alag Sanadein Hone ki Wajeh se Hasan Lighairihi ke Darje ki Hojaayegi.

4 – Hazrat Abdullah Ibn Omer Rdh. Al Mutawaffa 74 Hij. Se Riwayat Hai Ke Aap Ne Farmaaya 5 Raatein Aisi Hai Jinme Dua Radd Nahi Hoti Aur Wo Juma’a Ki Raat , Rajab Ki Pehli Raat , Shabaan Ki 15vi Raat Aur Eidain Ki Dono Raatein Hai. (Musannaf Abdur Razzak : Hadees No 7927)

5 – Hazrat Umar Bin Abdul Aziz Rh. Al Mutawaffa 100 Hij. Basre Ke Aamil (Governor) Ko Khaqt Me Farmaate Hai Ke Tujh Par 4 Masnoon Raato Me Ibaadat Karna Laazim Hai , Kyunke Allah Tala Faraaghat Ke Saat Unme Rehmat Nuzool Farmaate Hai.

1 – Rajab Ki Pehli Raat.

2 – Shabaan Ki 15vi Raat.

3 – Eid Ul Fitr Ki Raat.

4 – Eid Ul Azha Ki Raat.

Is Hadees se Imam Ibn ul Mulaqqan Rh. Al Mutawaffa 804 Hij aur Imam Ibn Hajar Asqalaani Rh. Al Mutawaffa 852 Hij. ne Istedlaal kiya hai, Jisse Maloom hota hai ke Yeh Hadees Unke Nazdeek SAHEEH hai.

(Badr ul Muneer : Jild 5 : safa 40, Talkhees ul Habeer : Jild 2 : Safa 191, At-Targheeb wat-Tarheeb Lil Abul Qaasim Asbahaani : Jild 2 : Safa 393)

6 – Hazrat Makhool Rh. Al Mutawaffa 100 Hij.  bhi Shab e Baraat ki Fazilat ke Qaayil hai.

(15 Shabaan ki Haqiqat : Safa 20)

Dusri Sadi 101-200 Hij. :

1 – Hazrat Khalid Bin Ma’ad Rh. Al Mutawaffa 103 Hij.

2 – Luqmaan Bin Aamir Rh.

3 – Imam Auzaayi Rh. Al Mutawaffa 157 Hij.

bhi Shab e Baraat ki Fazilat ke Qaayil hai Jisko Khud Ahlehadees Muballigh Abu zaid Zameer Sahaab ne Tasleem kiya hai.

(15 Shabaan ki Haqiqat : Safa 20-21)

Teesri Sadi [201-300 Hij.] :

1 – Imam Shafa’i Rh. Al Mutawaffa 204 Hij. Farmaate Hai Ke Dua 5 Raato Me Qubool Hoti Hai.

1 – Juma Ki Raat.

2 – Eid Ul Azha Ki Raat.

3 – Eid Ul Fitr Ki Raat.

4 – Rajab Ki Pehli Raat.

5 – 15vi Shabaan Ki Raat.

(Kitaab Ul Umm : : Jild 2 : Safa 485 , Hadees No 492 ,: Safa 264)

2 – Imam Abu Abdullah Muhammad Bin Ishaaq Bin Abbas Faakihi Makki  275 Hijri Ne Apni Tareekh Ki Kitab “Akhbaar-E-Makkah” Mai Ek  BAAB (Heading) Baandha Hai:

“Ahle Makkah Ka Amal 15 Shaban Aur Unka Mujaheda Us Raat Me Uski Fazeelat Ki Wajeh Se”

Fir Likhte Hain:

Aur Ahle Makka Zamana-E-Maazi Se Aaj Tak Jab Bhi 15vi Shabaan Ki Raat Hoti Toh Tamaam (Ahle Makkah Ke) Mard Aur Aurat Masjid E (Haram) Jaate, Phir Namaz Padhte Aur Taw’aaf Karte Aur Sari Raat Ibaadat Karte , Subah Tak Tilawat Karte Masjid-E-Haram Mein. Yahan Tak Ke Pura Quran Mukammal Karte Aur Namaz Padhte.

(Akhbaar E Makkah Fii Qadaamin Dahri Wa Hadeesihi : Safa 84)

3 – Imam Ishaq Bin Rahaawe Rh. Al Mutawaffa 235 bhi Shab e Baraat ki Fazilat ke Qaayil hai.

(15 Shabaan ki Haqiqat : Safa 21)

Chou-thi Sadi (301-400 Hij.) :

Shaykh Abu Taalib Al Makki Rh. Al Mutawaffa 386 Hij. bhi Shab e Baraat me Ibaadat ko Mustahab Kehte hai.

(Qootul Quloob : Jild 1 : Safa 189)

5wi Sadi (401-500Hij.) :

Imam Behaiqi Rh. Al Mutawaffa 458 Hij. Imam Shafii Rh. Ka Yeh Qaul (Jo ke 300 Hij. Ke Zail me Guzar chukka, Usse) Muta’adidi Maqaamaat Par Naql Karke Istedlaal Kiya hai Jisse Maloom Hota Hai Ke Wo Bhi 15vi Shabaan Ki Fazilat Ke Qaayil Hai.

(Sunan E Kubra Lil Behaiqi : Jild 3 : Safa 319)

(Maarifatus Sunan Wal Aasaar Lil Behaiqi : Jild 5 : Safa 118 , Raqm No 7028)

(Shoaib Ul Imaan : Jild 5 : Safa 287 , Hadees No 3438)

6twi Sadi (501-600 Hij.) :

1 – Imam Ghazali Rh. Al Mutawaffa 505 Hij. Bhi Shab e Baraat ki Fazilat ke Qaayil hai.

(15 Shabaan ki Haqiqat : safa 21)

2 – Shaik Abdul Qadar Jilaani Rh. Al Mutawaffa 561 Hij. Bhi Shab E Baraat Ki Fazilat Ka Zikr Apne Kitaab Karte Hai.

Lehaaza Maloom Huwa Ke Wo Bhi Is Raat Ke Fazilat Ke Qaayil Hai. (Ghunayatut Taalibeen Mutarjim : Safa 368)

7wi Sadi (601-700 Hij.) :

1 – Imam Ibn Salaah Rh. Al Mutawaffa 643 Hij. Bhi Shab e Baraat ki Fazilat ke Qaayil hai.

(Shab e Baraat ki Haqiqat : safa 21)

2 – Imam Nawawi Rh. Al Mutawaffa 676 Hij. Istedlaal Karte huwe Farmaate Hai Ke Imam Shafa’i Rh. Ne Kitaab Ul Umm Me Farmaaya Hai Ke Dua 5 Raato Me Qubool Hoti Hai.

1 – Juma Ki Raat.

2 – Eid Ul Azha Ki Raat.

3 – Eid Ul Fitr Ki Raat.

4 – Rajab Ki Pehli Raat.

5 – 15vi Shabaan Ki Raat. (Al Majmu Lin Nawawi : Jild 5 : Safa 50)

8wi Sadi 701-800 Hij. :

1 – Imam Ibn Taimiya Rh. Al Mutawaffa 728 Hij. Farmaate Hai Ke Barhaal 15vi Shabaan Ki Raat Uski Fazilat Hai Aur Salaf Me Se Log Usme Namaaz Padha Karte The.

Lekin Ijtemaayi Taur Ibaadat Karna Bidat Hai.(Mustadrak Alaa Majmua Al Fatawaa : Jild 3 : Safa 112)

2 – Imam Ibn Ul Haaj Al Maaliki Rh. Al Mutawaffa 737 Hij. Shab E Baraat Ke Mutalliq Aslaaf Ka Nazariya Aur Is Raat Me Unka Ma’amool Bayaan Karte Huwe Farmaate Hai Ke

“Aur Koi Shak Nahi Ke Yeh Raat Badi Barkat Aur Allah Tala Ke Yaha Badi Azmat Waali Hai , Hamaare Aslaaf Uski Badi Ta’azeem Karte The Aur Uske Aane Se Pehle Hi Us(Ki Barkat Ke Liye ) Taiyaari Karte The , Jab Yeh Raat Aati Thi Toh Wo Uski Mulaaqaat Aur Uski Hurmat Wa Azmat Ba-Jalaane Ke Liye Muta’adid Rehte The Aur…… Yahi Is Raat Ki Ta’azeem Hai. (Al Mudkhal : Jild 1 : Safa 299)

3 – Imam Ibn Rajab Rh. Al Mutawaffa 795 Hij. Farmaate Hai Ke

فينبغي للمؤمن أن يتفرغ في تلك الليلة لذكر الله تعالى ودعائه بغفران الذنوب وستر العيوب وتفريج الكروب

Momin Ke Liye Munaasib Yeh Hai Ke Is Raat M Faarigh Hojaaye , Allah Rabbul Izzat Ke Zikr Ke Liye Aur Apne Rab Apni Maghfirat Ki Dua Kare Aur Apne Uyoob (Aaib Ki Jama) Par Parda Dalwaale Aur Apne Liye Kushaadgi Ki Dua Kare. (Lataa-E-Ful Ma’arif : Safa 365)

9wi Sadi (801-900 Hij.) :

Imam Abu Ishaq Ibn Muflih Rh. Al Mutawaffa 884 Hij Farmaate Hai Ke

Masghrib Aur Ishaa Ke Darmiyaan Bedaar Rehkar Ibaadat Me Mashgool Hona Mustahab Hai Hadees Ki Wajeh Se (Yaani Uske Mutalliq Hadees Waarid Huwi Hai) Ek Jamaat Ne Farmaaya (Ke) Aashura Ki Raat , Rajjab Ki Pehli Raat Aur Nisf E Shabaan Ki Raat Ibaadat Karna Mustahab Hai. (Al Mubdi : Jild 2 : Safa 33)

10wi Sadi (901-1000 Hij.) :

Imam Suyuti Rh. Al Mutawaffa 911 Hij. Farmaate Hai Ke 15vi Raat Fazilat Ki Raat Hai Aur Usme Ibaadat Karna Mustahab Hai. (Haqiqatus Sunnah Wal Bidaah : Safa 54)

Lehaaza 1000 Sadi ke Salaf, Fuqaaha wa Muhaddiseen ke Irshaadaat ke Khilaaf Maujuda Daur ke Ahlehadees Ghair Muqallid Hazraat ka Yeh Kehna ke Shab e Baraat me Ibaadat Karna Saabit Nahi, BAATIL wa MARDOOD hai.

No comments:

Post a Comment