Monday, 22 August 2022

مسح علی الخفین کے شرائط واحکام

مسح علی الخفین کے شرائط واحکام 
-------------------------------
--------------------------------
٭ خفین طہارت کی حالت میں پہنے ہوں۔ 
٭ خفین پیر دھونے کے بعد پہنے ہوں۔ اور حدث سے پہلے وضو مکمل ہوگیا ہو۔ 
٭ خفین نے ٹخنوں کو ڈھانک لیا ہو۔ 
٭ خفین ۳ چٹّی انگلی کے برابر پھٹے ہوئے نہ ہوں۔ 
٭ پیروں پر بغیر باندھے ہوئے رک جانے والے ہوں۔ 
٭ ان دونوں موزوں کو پہن کر برابر چلنے والا ہو (چلنا ممکن ہو)
٭ مسح کے لئے ۳ چھوٹی انگلی کے بقدر پیر پر مسح کیا جاسکے۔ 
٭ مسح کے لئے مسح کرنے والی انگلیاں کھول کر پیر کی انگلیوں کی طرف سے پنڈلی کی جانب کھینچنے کا طریقہ اپنائے۔ 
(مسح کی مدت، کب تک کیا جاسکتا ہے)
٭ مقیم ایک دن رات تک مسح کر سکیگا.
٭ مسافر ۳ دن رات تک مسح کرسکے گا.
٭ مسح کی یہ مدت خفین کے پہننے کے وقت سے نہیں
بلکہ حدث وبے وضو ی لاحق ہونے سے ہے۔ 
٭ اگر مقیم نے مسح شروع کیا اور مدت پوری ہونے سے
پہلے وہ مسافر ہوگیا تو وہ مسافر کی مدت پوری کرلے گا.
٭اسی طرح اگر کوئی مسافر ایک دن رات پورا کرنے سے پہلے مقیم ہو جائے تو وہ اس مدت اقامت کو پورا کرے۔ 
٭ اور اگر کوئی مسافر ایک دن رات پورا کرنے سے پہلے مقیم ہوجائے تو وہ اپنی یہ مدت (اقامت) پوری کرلے گا۔ 
(مسح علی الخفین (موزوں کا مسح) کب ٹوٹ جائے گا کیسے ٹوٹ جائے گا)
1. جو چیز یں وضو کو توڑدیتی ہیں وہی موزوں کے مسح کو بھی توڑدیں گی.
2. موزوں کو اتار دینے سے بھی موزوں کا مسح ٹوٹ
جائے گا.
3. قدم کا اکثر حصہ موزوں کی پنڈلی تک آ جانے سے
بھی موزوں کا مسح ٹوٹ جائے گا.
4. مسح کی مدت پوری ہو جانے سے بھی موزوں کا
مسح ٹوٹ جائے گا.
5. پانی کسی ایک خف کے اکثر حصہ تک پہنچ جائے تو بھی ٹوٹ جائے گا.
عمامہ پر ۔ ٹوپی پر سر کے مسح کے عوض میں مسح
کرنا کافی وبدل نہیں ہو گا ۔ اسی طرح دستانوں پر بھی
دھونے کے عوض میں مسح کر لینا کافی نہیں ہوگا.
پٹّی (زخم پر باندھی ہوئی پٹی پر بھی) مسح کیا جاسکتا ہے جبکہ پٹی کو ہٹاکر دھونا ممکن نہ ہو دشوار ہو۔ 
اذیت رساں ہو۔ 
اس میں پٹی کے پاک حالت میں باندھنا شرط نہیں ہے۔ 
صحیح حصہ کو دھوکر پٹی والے حصہ کا مسح کرلیں گے۔ 
پٹی کے مسح کے لئے نیت شرط نہیں۔ 
پٹی گرجانے پر دوسری پٹی باندھ لیں گے اور دوسری پٹی پر مسح کرلینا اچھا ہوگا افضل ہوگا.
تیمم کے لئے تو نیت شرط ہے لیکن موزوں پر اور پٹی پر مسح کرنے کے لئے نیت شرط نہیں.
واللہ اعلم بالصواب
(S_A_Sagar#)
https://saagartimes.blogspot.com/2022/08/blog-post_22.html



No comments:

Post a Comment