Tuesday 19 September 2017

بیٹیوں کو زندہ درگور کرنا

بیٹیوں کو زندہ درگور کرنا
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
کیا کسی صحابی نے ایام جہالت میں اپنی بیٹی کو زندہ درگور کیا ہے اور بعد میں نبی کریم صلی اللہ علیہ و سلم سے اپنے اس فعل پر پچھتاوا بھی کیا ہے؟
ایس اے ساگر
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
الجواب وباللہ التوفیق
قیس بن عاصم التیمی کے بارے میں مختلف روایتوں میں آیا ہے کہ وہ اسلام سے قبل مختلف بیٹیوں کو زندہ درگور فرماچکے تھے ۔جس پہ وہ نادم تھے ۔حضور صلی اللہ علیہ وسلم نے غلام آزاد کرنے کی شکل میں اس کا کفارہ بتایا۔
اسلامی تاریخ سے نابلد بعض لوگ حضرت عمر رضی اللہ عنہ کے بارے میں اس طرح کی باتیں پھیلاتے ہیں جو قطعی بے بنیاد ہے۔
جاءَ قيسُ بنُ عاصمٍ التَّميميِّ إلى النبيِّ صلَّى اللهُ عليهِ وسلَّمَ فقال : إني وأدتُ في الجاهليةِ ثمانِ بناتٍ ، فقال : أعتقْ عن كلِّ واحدةٍ منهنَّ نَسَمَةً .
عن عمر بن الخطاب/ البيهقي  في السنن الكبرى : الرقم: 8/116

أتيتُ أبا ذرٍّ فلم أجِدْه ورأيت المرأةَ فسألتُها، فقالت: هو ذاك في ضيعةٍ له، فجاء يقود أو يسوق بعيرينِ قاطِرًا أحدَهما في عجُزِ صاحِبِه في عنُقِ كلبٍ واحدٍ منهما قربة، فوضع القربتين، قلت: يا أبا ذرٍّ، ما كان في النَّاسِ أحَدٌ أحبُّ إليَّ أن ألقاه منك، ولا أبغضُ إليَّ أن ألقاه منك، قال: لِلَّهِ أبوك! وما يجمعُ هذا؟ قلتُ: إني كنت وأدْتُ في الجاهليَّةِ وكنت أرجو في لقائِك أن تُخبِرَني أنَّ لي توبةً ومَخرجًا وكنت أخشى في لقائِك أن تخبِرَني أنَّه لا توبةَ لي، فقال: أفي الجاهليَّةِ؟ قلت: نعم، قال: عفا الله عمَّا سلف .
عن نعيم بن قعنب الرباحي : الهيثمي . مجمع الزوائد - : 1/36 ..رجاله موثقون
واللہ اعلم بالصواب
شکیل منصور القاسمی

No comments:

Post a Comment